Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i all verden ble _den_ tråden slettet? Var det noe annet enn normal diskusjon der?

Anyway - svar til deg:

"Den var frisk, på mange måter! Du mener at de som trenger hjelp til å bli gravide er mindre egnet til å være foreldre enn de som det går lett for? Og om de som nå naturen har gitt beskjed om at ikke skal få barn, de vil straks bli bedre foreldre om de adopterer enn de ville blitt til biologiske barn vha prøverør?"

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å svare på det der, engang - når folk leser noe som er skrevet, og så dikter opp sin egen ville tolkning ut fra det, nytter det sjelden å kommunisere på saklig plan. Hvor i all verden kom jeg med de påstandene du "gjengir" der? Hvor i all verden sa jeg noe som helst annet enn at hvis man ikke er fruktbar, så er det mulig at det er naturens måte å si at du (fysisk) ikke skal formere deg?

Dette er jo også enkel genetikk, på det mest grunnleggende plan. Man øker ikke akkurat sjangsene for fruktbare etterkommere ved å omgå naturen på den måten. Når det er sagt, så har jeg aldri fremmet noen påstand om at man ikke burde få lov til å gjøre slikt. Det er kun en observasjon.

"..........................................."

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Helt enig, jeg forstod heller ikke hvorfor den tråden ble slettet.

Men det blir også vanskelig for meg å svare deg, siden ditt innlegg er slettet. Jeg kan dermed ikke lese det på nytt og se om jeg overtolket eller ikke.

Men takk for at du svarte meg, til tross for slettingen :)

Skrevet

Helt enig, jeg forstod heller ikke hvorfor den tråden ble slettet.

Men det blir også vanskelig for meg å svare deg, siden ditt innlegg er slettet. Jeg kan dermed ikke lese det på nytt og se om jeg overtolket eller ikke.

Men takk for at du svarte meg, til tross for slettingen :)

Poenget mitt var at jeg slettes ikke påsto noe som helst om evnen til å bli gode/dårlige foreldre i sammenheng med fruktbarheten. Det var kun en halvvitenskapelig, genetisk observasjon.

"............................................."

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Poenget mitt var at jeg slettes ikke påsto noe som helst om evnen til å bli gode/dårlige foreldre i sammenheng med fruktbarheten. Det var kun en halvvitenskapelig, genetisk observasjon.

"............................................."

"Poenget mitt var at jeg slettes ikke påsto noe som helst om evnen til å bli gode/dårlige foreldre i sammenheng med fruktbarheten."

Ok, da er det ikke så nøye hva du har skrevet, så lenge det var det du mente :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...