Gå til innhold

Kan man finne hvem som bor sammen ved hjelp av telefonkatalogen?

Anbefalte innlegg

Gjest Elizbeth
Skrevet

altså jeg vet telefonnummret og adressen til en jeg kjenner. Når jeg skriver navnet hennes så kommer adresse og telefonnummer opp.

jeg vet at hun er gift. Men når jeg tar bare nummersøk så kommer bare hun opp da også

Det samme ser jeg hos andre jeg søker på

Hvorfor er det bare En av den som kommer opp når jeg søker på nummeret?

Skrevet

Hvis bare hun står registrert som telefoninnehaver så er det bare hun som kommer opp. Skal man ha fler ei husstanden i telefonkatalogen koster det ekstra.

Gjest Elizbeth
Skrevet

Hvis bare hun står registrert som telefoninnehaver så er det bare hun som kommer opp. Skal man ha fler ei husstanden i telefonkatalogen koster det ekstra.

gjelder dette alle telefonopplysninger, både 1881 og andre telefontjenester på nettet?

Gjest adressesøk
Skrevet

Prøv å søke bare på adressen og se hvor mange som dukker opp da.

Gjest Elizbeth
Skrevet

Prøv å søke bare på adressen og se hvor mange som dukker opp da.

Hvordan søker jeg på adressen?

Er det noe felt hvor jeg bare kan søke på adresse?

Hvilken telefonkatalog/søkemotor bruker du da?

Skrevet

Et telefonnr er stort sett bare registrert på en person.

Men ta gateadressen og skriv inn i søkefeltet (du trenger kanskje byen også) på www.telefonkatalogen.no

Hvis jeg prøver det på min adresse får jeg opp 6 forskjellige navn, fordi vi ikke bor i enebolig.

Skrevet

Hvis det er på gulesider.no , trykk på avansert søk (står like under søkefeltet når du søker på bare tlfnr), da kan du søke ved hjelp av adresse/by osv.

Skrevet

søk bare på adressen så kommer alle som bor der opp.

Skrevet

Hvordan søker jeg på adressen?

Er det noe felt hvor jeg bare kan søke på adresse?

Hvilken telefonkatalog/søkemotor bruker du da?

http://www.telefonkatalogen.no bare skriv rett inn i det feltet der hvor du vanligvis skriver inn nummeret.

Gjest greydog
Skrevet

søk bare på adressen så kommer alle som bor der opp.

Bortsett fra de som har reservert seg, såklart:-)

Skrevet

Bortsett fra de som har reservert seg, såklart:-)

chøschagt

Gjest Elizbeth
Skrevet

Et telefonnr er stort sett bare registrert på en person.

Men ta gateadressen og skriv inn i søkefeltet (du trenger kanskje byen også) på www.telefonkatalogen.no

Hvis jeg prøver det på min adresse får jeg opp 6 forskjellige navn, fordi vi ikke bor i enebolig.

søkte på adressen til person og fikk opp 16 navn , men bare denne personen er registrert med dette telefonnummeret

kan jeg ta anta at vedkommende bor alene?

Gjest sier deg lite
Skrevet

søkte på adressen til person og fikk opp 16 navn , men bare denne personen er registrert med dette telefonnummeret

Nei, som Åsemor sier, så er det ganske vanlig at telefonen bare er registrert på en person (selv om denne personen kan ha ektefelle eller samboer).

Så det sier deg lite.

Skrevet

chøschagt

Er det _sånn_ det skrives! Var den uttalen vi brukte der jeg kommer fra :-)

Gjest Elizbeth
Skrevet

Nei, som Åsemor sier, så er det ganske vanlig at telefonen bare er registrert på en person (selv om denne personen kan ha ektefelle eller samboer).

Så det sier deg lite.

søkte for moro skyld på mine foreldres adresse, de bor i rekkehus. og i det huset dukket det plutselig opp en mann som jeg aldri har hørt om eller sett

litt nifs det der. Hvem er denne Petter???

Skrevet

Hehe, nei, et telefonnr er stort sett aldri registrert på mer enn en person. Ingen av de jeg kjenner som bor sammen har registrert begge på et telefonnr.

Det beste er vel kanskje å ringe og spørre? ;)

Men om ingen av de andre navna som kom opp hadde likt etternavn kan du MULIGENS anta at han ikke er gift.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...