Gjest Barbie med kjærlighetssorg Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Han sa at han fortsatt var forelsket i x'en og så på meg som en reserve hvis det ikke gikk bra med henne Hva skal jeg gjøre for å få han tilbake? Snufs, har kjærlighetssorg nå 0 Siter
Gjest Barbie med kjærlighetssorg Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Kanskje du ikke er pen nok? Tror du det? Da er han i såfall en stor dust!!! 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Kansje du var for pen? Han ble blendet av din skjønnhet og fikk fysisk vondt i øynene? Kansje hun er penere? Kansje han følte seg stygg ved siden av deg, så nå vil han finne en stygg kjæreste, slik at han er den peneste? Uansett så pen så du er så står det vel 10 stykker utenfor døren din å veter på deg akkuratt nå? 0 Siter
keinstein Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Kanskje du ikke er pen nok? Kvakk. Det er slik kvinner tenker: f eks : "han slo opp fordi jeg er for tjukk" (ikke pen nok). Det er jo aldri det som er grunnen. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg ser ingen annen råd en at du bør trakassere eksen til hun forsvinner. Da er det klar bane for deg. 0 Siter
keinstein Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Kansje du var for pen? Han ble blendet av din skjønnhet og fikk fysisk vondt i øynene? Kansje hun er penere? Kansje han følte seg stygg ved siden av deg, så nå vil han finne en stygg kjæreste, slik at han er den peneste? Uansett så pen så du er så står det vel 10 stykker utenfor døren din å veter på deg akkuratt nå? Kanskje han så at hun hadde bremsespor i trusa på onsdag? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Kvakk. Det er slik kvinner tenker: f eks : "han slo opp fordi jeg er for tjukk" (ikke pen nok). Det er jo aldri det som er grunnen. Nei, men Barbie star har jo skrevet så mye om dette i dagesvis at jeg klarte ikke å la hver. Forøvrig så er det mest irriterende jeg vet å dømme andre på grunn av utseende på den ene eller den andre måten. Hyggelige, morsomme og intelligente mennesker blir pene og de motsatt blir stygge for meg, samme hva det "klassiske" utgangspunktet var. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Kanskje han så at hun hadde bremsespor i trusa på onsdag? Det kan han ikke ha gjort, for han var hos meg hele onsdagen. 0 Siter
keinstein Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Klippe tåneglene? Da tasser det ikke så fælt når du går barbeint. 0 Siter
Gjest Barbie med kjærlighetssorg Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det kan han ikke ha gjort, for han var hos meg hele onsdagen. Er det DU som har stjålet han fra meg????????? Bitch!!! 0 Siter
Gjest Barbie med kjærlighetssorg Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Klippe tåneglene? Da tasser det ikke så fælt når du går barbeint. Hva har tånegler med dette å gjøre? 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Er det DU som har stjålet han fra meg????????? Bitch!!! Neinei. Jeg bare hadde han på onsdag. Hvor han har vært resten av uken vet jeg ikke, her vasket han badet, tok oppvasken og strøk alle klærene jeg har samlet i en haug i evigheter. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Kanskje han så at hun hadde bremsespor i trusa på onsdag? Det med bremsespor var nok en mulighet ja, siden mor ikke hadde vasket tøyet på lang tid. 0 Siter
Gjest Barbie med kjærlighetssorg Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det med bremsespor var nok en mulighet ja, siden mor ikke hadde vasket tøyet på lang tid. DØØ jeg har faktisk lært meg å vaske tøyet selv men ikke alltid jeg gidder det heller 0 Siter
keinstein Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Hva har tånegler med dette å gjøre? AHA! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 DØØ jeg har faktisk lært meg å vaske tøyet selv men ikke alltid jeg gidder det heller Og i går gadd du ikke? 0 Siter
keinstein Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det med bremsespor var nok en mulighet ja, siden mor ikke hadde vasket tøyet på lang tid. Nei. Man blir ofte litt slapp i ringen etter analsex. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Nei. Man blir ofte litt slapp i ringen etter analsex. Jøss, har hun skrevet at hun har hatt det også? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.