Gå til innhold

Snufs han vil ikke ha meg

Gjest Barbie med kjærlighetssorg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sa at han fortsatt var forelsket i x'en og så på meg som en reserve hvis det ikke gikk bra med henne

Hva skal jeg gjøre for å få han tilbake?

Snufs, har kjærlighetssorg nå

Skrevet

Kanskje du ikke er pen nok?

Tror du det?

Da er han i såfall en stor dust!!!

Angela1365380318
Skrevet

Kansje du var for pen? Han ble blendet av din skjønnhet og fikk fysisk vondt i øynene?

Kansje hun er penere?

Kansje han følte seg stygg ved siden av deg, så nå vil han finne en stygg kjæreste, slik at han er den peneste?

Uansett så pen så du er så står det vel 10 stykker utenfor døren din å veter på deg akkuratt nå?

Skrevet

Kanskje du ikke er pen nok?

Kvakk.

Det er slik kvinner tenker: f eks : "han slo opp fordi jeg er for tjukk" (ikke pen nok). Det er jo aldri det som er grunnen.

Skrevet

Jeg ser ingen annen råd en at du bør trakassere eksen til hun forsvinner. Da er det klar bane for deg.

Skrevet

Kansje du var for pen? Han ble blendet av din skjønnhet og fikk fysisk vondt i øynene?

Kansje hun er penere?

Kansje han følte seg stygg ved siden av deg, så nå vil han finne en stygg kjæreste, slik at han er den peneste?

Uansett så pen så du er så står det vel 10 stykker utenfor døren din å veter på deg akkuratt nå?

Kanskje han så at hun hadde bremsespor i trusa på onsdag?

fei1365380229
Skrevet

Kvakk.

Det er slik kvinner tenker: f eks : "han slo opp fordi jeg er for tjukk" (ikke pen nok). Det er jo aldri det som er grunnen.

Nei, men Barbie star har jo skrevet så mye om dette i dagesvis at jeg klarte ikke å la hver.

Forøvrig så er det mest irriterende jeg vet å dømme andre på grunn av utseende på den ene eller den andre måten. Hyggelige, morsomme og intelligente mennesker blir pene og de motsatt blir stygge for meg, samme hva det "klassiske" utgangspunktet var.

Angela1365380318
Skrevet

Det kan han ikke ha gjort, for han var hos meg hele onsdagen.

Skrevet

Klippe tåneglene?

Da tasser det ikke så fælt når du går barbeint.

Skrevet

Det kan han ikke ha gjort, for han var hos meg hele onsdagen.

Er det DU som har stjålet han fra meg?????????

Bitch!!!

Skrevet

Klippe tåneglene?

Da tasser det ikke så fælt når du går barbeint.

Hva har tånegler med dette å gjøre?

Angela1365380318
Skrevet

Er det DU som har stjålet han fra meg?????????

Bitch!!!

Neinei. Jeg bare hadde han på onsdag. Hvor han har vært resten av uken vet jeg ikke, her vasket han badet, tok oppvasken og strøk alle klærene jeg har samlet i en haug i evigheter.

fei1365380229
Skrevet

Det med bremsespor var nok en mulighet ja, siden mor ikke hadde vasket tøyet på lang tid.

Skrevet

Det med bremsespor var nok en mulighet ja, siden mor ikke hadde vasket tøyet på lang tid.

DØØ

jeg har faktisk lært meg å vaske tøyet selv

men ikke alltid jeg gidder det heller

fei1365380229
Skrevet

DØØ

jeg har faktisk lært meg å vaske tøyet selv

men ikke alltid jeg gidder det heller

Og i går gadd du ikke?

Skrevet

Nei. Man blir ofte litt slapp i ringen etter analsex.

fei1365380229
Skrevet

Nei. Man blir ofte litt slapp i ringen etter analsex.

Jøss, har hun skrevet at hun har hatt det også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...