Gå til innhold

Snufs han vil ikke ha meg

Gjest Barbie med kjærlighetssorg

Anbefalte innlegg

Gjest Barbie star
Skrevet

Er dette mannen du traff igår?

Dette er IKKE meg!!!!

Jeg skriver kun innlegg med Barbie star nick..

Skrevet

Jøss, har hun skrevet at hun har hatt det også?

Vi må jo gå ut fra det. Noen annen grunn kan det ikke være.

Gjest Barbie star
Skrevet

Og i går gadd du ikke?

Det er faktisk JEG Barbie star som ikke vasker tøyet mitt selv... Og JA jeg INNRØMMER det..

Gjest Settlers
Skrevet

Kanskje han ikke vil ha deg fordi han ønsker noen som gidder vaske klærne sine selv, som ikke stjeler vin og sitter i sin mors stue og super i seg alkohol på morran? Tjihi. En ting skal du ha; du har fantasi. Og litt for mye tid ledig siden du sitter å lager historier.

Men underholdende, det er det jo. Øh. Litt vaffal. Bittelitt.

Gjest Barbie star
Skrevet

Kanskje han ikke vil ha deg fordi han ønsker noen som gidder vaske klærne sine selv, som ikke stjeler vin og sitter i sin mors stue og super i seg alkohol på morran? Tjihi. En ting skal du ha; du har fantasi. Og litt for mye tid ledig siden du sitter å lager historier.

Men underholdende, det er det jo. Øh. Litt vaffal. Bittelitt.

HERREGUD!!! Denne tråden er IKKE laget av meg!!! Jeg skriver kun innlegg under ett nick, Barbie star.

Skrevet

Kansje du var for pen? Han ble blendet av din skjønnhet og fikk fysisk vondt i øynene?

Kansje hun er penere?

Kansje han følte seg stygg ved siden av deg, så nå vil han finne en stygg kjæreste, slik at han er den peneste?

Uansett så pen så du er så står det vel 10 stykker utenfor døren din å veter på deg akkuratt nå?

"Han ble blendet av din skjønnhet og fikk fysisk vondt i øynene?"

Han begynte sikkert å blø fra øynene :-)

"............................................"

Skrevet

DØØ

jeg har faktisk lært meg å vaske tøyet selv

men ikke alltid jeg gidder det heller

Hvem vasker vel egentlig sitt eget tøy i dag?

Det er jo vaskemaskina som gjør hele skitjobben, uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...