Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Er dette mannen du traff igår? Dette er IKKE meg!!!! Jeg skriver kun innlegg med Barbie star nick.. 0 Siter
keinstein Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jøss, har hun skrevet at hun har hatt det også? Vi må jo gå ut fra det. Noen annen grunn kan det ikke være. 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Og i går gadd du ikke? Det er faktisk JEG Barbie star som ikke vasker tøyet mitt selv... Og JA jeg INNRØMMER det.. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Kanskje han ikke vil ha deg fordi han ønsker noen som gidder vaske klærne sine selv, som ikke stjeler vin og sitter i sin mors stue og super i seg alkohol på morran? Tjihi. En ting skal du ha; du har fantasi. Og litt for mye tid ledig siden du sitter å lager historier. Men underholdende, det er det jo. Øh. Litt vaffal. Bittelitt. 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Kanskje han ikke vil ha deg fordi han ønsker noen som gidder vaske klærne sine selv, som ikke stjeler vin og sitter i sin mors stue og super i seg alkohol på morran? Tjihi. En ting skal du ha; du har fantasi. Og litt for mye tid ledig siden du sitter å lager historier. Men underholdende, det er det jo. Øh. Litt vaffal. Bittelitt. HERREGUD!!! Denne tråden er IKKE laget av meg!!! Jeg skriver kun innlegg under ett nick, Barbie star. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Kansje du var for pen? Han ble blendet av din skjønnhet og fikk fysisk vondt i øynene? Kansje hun er penere? Kansje han følte seg stygg ved siden av deg, så nå vil han finne en stygg kjæreste, slik at han er den peneste? Uansett så pen så du er så står det vel 10 stykker utenfor døren din å veter på deg akkuratt nå? "Han ble blendet av din skjønnhet og fikk fysisk vondt i øynene?" Han begynte sikkert å blø fra øynene :-) "............................................" 0 Siter
Gjest printa Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 DØØ jeg har faktisk lært meg å vaske tøyet selv men ikke alltid jeg gidder det heller Hvem vasker vel egentlig sitt eget tøy i dag? Det er jo vaskemaskina som gjør hele skitjobben, uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.