Gjest hater muslimer og alt sånn makkverk Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 avisredaksjonene til de avisene som har trykket disse bildene, men jeg synes fan steike meg det går for langt når de begynner å hevne seg på uskyldige folk bare fordi de er norsk. Kjenner jeg norges styrende myndigheter godt nok medfører vel dette bare at vi tar imot enda flere terrorister, for vi dømmer da ikke etter religion og sånt. Fy satan dette provoserer meg! http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=207432 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 huff, ja. Det er nok nå. Merker motvilje mot muslimer selv også nå. Men så TAR JEG MEG SAMMEN og tenker at det blir for dumt om noen ytterligående muslimer skal få ødelegge ryktet til alle muslimer. Liker ikke det her. Det skaper fremmedfrykt. Ikke bra i det hele tatt! 0 Siter
Gjest på tide noe blir gjort Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Absolutt på tide å åpne øynene å slutte å være så fordømte naiv!! Har absolutt ingenting i mot mennesker med annen hudfarge, men muslimer har jeg fått langt opp i vrangstrupen av denne og andre hendelser. Jeg vet det sies at man ikke skal dømme alle under ett, og er forsåvidt enig i det. MEN det er uansett en stor sjanse å ta, å slippe disse inn i landet vårt samme hvor snille og greie noen av dem kan være. Er sikkert ikke alle narkomane som stjeler heller, men aldri i verden om jeg ville satt en narkoman til å passe mine verdisaker. 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Ja, nok er nok. Nå er det på tide at "de" begynner å oppføre seg som siviliserte mennesker, og ikke som primitive voldsaper. 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg har min egen aksjon mot muslimene.. Jeg skal slutte å knulle med dem ;-) *Ha ha var jeg ikke festlig nå??* 0 Siter
Gjest ja ja, har vel ikke lov å si hva vi mener Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Ja nå går det vel ikke lenger før disse innleggene blir slettet fordi det ropes på webmaster nå.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Ekstremistene har ventet på en mulighet til å angripe vesten. Nå fikk de det. Men det er vannvittig at det skulle gå så langt på grunn av noen bilder. 0 Siter
Gjest Skitnick Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg har min egen aksjon mot muslimene.. Jeg skal slutte å knulle med dem ;-) *Ha ha var jeg ikke festlig nå??* Hehehehe ) Nå var du festlig for en gangs skyld! 0 Siter
cec5 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det er helt sykt. De reagerer på tegninger!! Og selv plyndrer og brenner de bygninger. Kommer med drapstrusler etc. Hiv alle puslingene ut av landet. Sånt j**** pakk trenger vi ikke ha her. Religion er noe dritt. Håper inderlig at politikerne stopper all økonomisk støtte til disse landene. Men det som antageligvis skjer er at støtten økes, haha. Dustenorge. 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det er helt sykt. De reagerer på tegninger!! Og selv plyndrer og brenner de bygninger. Kommer med drapstrusler etc. Hiv alle puslingene ut av landet. Sånt j**** pakk trenger vi ikke ha her. Religion er noe dritt. Håper inderlig at politikerne stopper all økonomisk støtte til disse landene. Men det som antageligvis skjer er at støtten økes, haha. Dustenorge. Så lenge PK-mafian sitter ved roret, skjer nok dessverre ikke det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det er helt sykt. De reagerer på tegninger!! Og selv plyndrer og brenner de bygninger. Kommer med drapstrusler etc. Hiv alle puslingene ut av landet. Sånt j**** pakk trenger vi ikke ha her. Religion er noe dritt. Håper inderlig at politikerne stopper all økonomisk støtte til disse landene. Men det som antageligvis skjer er at støtten økes, haha. Dustenorge. "Hiv alle puslingene ut av landet. Sånt j**** pakk trenger vi ikke ha her." Vil du kaste ut min snille muslimske nabo og hele hans familie fordi noen muslimske ekstremister lager faen? 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 "Hiv alle puslingene ut av landet. Sånt j**** pakk trenger vi ikke ha her." Vil du kaste ut min snille muslimske nabo og hele hans familie fordi noen muslimske ekstremister lager faen? Hva skal vi gjøre da? For dette er åpenbart ikke "noen muslimske ekstremister". Dette støttes av nasjoner som Syria (som lot være å gripe inn mot demonstrantene) og Iran (som vedtar sanksjoner mot nasjoner). 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Hva skal vi gjøre da? For dette er åpenbart ikke "noen muslimske ekstremister". Dette støttes av nasjoner som Syria (som lot være å gripe inn mot demonstrantene) og Iran (som vedtar sanksjoner mot nasjoner). Jeg vet ikke hva vi skal gjøre, men det vil i hvert fall ikke løse noe som helst å straffe mange muslimer for det noen gjør. Norske muslimer har for øvrig oppført seg bra, og diverse Imaner har tatt avstand fra de ekstreme handlingene i midtøsten. 0 Siter
Reg@l Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Ja, nok er nok. Nå er det på tide at "de" begynner å oppføre seg som siviliserte mennesker, og ikke som primitive voldsaper. Å kalle dem aper er en direkte fornærmelse mot apene! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg klarer ikke å forstå reaksjonene, jeg. Greit nok at de føler seg krenket, det kan jeg forstå. Men å gå fra det til å storme ambassader, brenne flagg, true hele land - det klarer jeg ikke å forstå. Det er vel derfor det blir krig... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Ekstremistene har ventet på en mulighet til å angripe vesten. Nå fikk de det. Men det er vannvittig at det skulle gå så langt på grunn av noen bilder. Akkurat det har jeg tenkt også. 0 Siter
favn Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg vet ikke hva vi skal gjøre, men det vil i hvert fall ikke løse noe som helst å straffe mange muslimer for det noen gjør. Norske muslimer har for øvrig oppført seg bra, og diverse Imaner har tatt avstand fra de ekstreme handlingene i midtøsten. Jeg har heller ikke sett noen form for utagering i Norge fra muslimsk hold (bortsett fra Krekar selvsagt). Men like underlig er det at det heller ikke har kommet noe fra Frp eller andre fra det politiske Norge enn Støre/Stoltenberg. Enten er det stilltiende enighet om at dette ligger på Støre/Stoltenberg alene - eller man har oppfordret politiske ledere til å videreformidle ro. 0 Siter
Sør Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg klarer ikke å forstå reaksjonene, jeg. Greit nok at de føler seg krenket, det kan jeg forstå. Men å gå fra det til å storme ambassader, brenne flagg, true hele land - det klarer jeg ikke å forstå. Det er vel derfor det blir krig... Hei, Nei, for oss er reaksjonene uforståelige. Men er våre reaksjoner (f. eks. Vietnamkrigen, okkupasjoner, kolonisering) forståelige for "dem"? Med vennlig hilsen 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hei, Nei, for oss er reaksjonene uforståelige. Men er våre reaksjoner (f. eks. Vietnamkrigen, okkupasjoner, kolonisering) forståelige for "dem"? Med vennlig hilsen Kan vel ikke akkurat si at jeg forstår "vår" reaksjon i Vietnam og okkupering heller... 0 Siter
gripp Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hei, Nei, for oss er reaksjonene uforståelige. Men er våre reaksjoner (f. eks. Vietnamkrigen, okkupasjoner, kolonisering) forståelige for "dem"? Med vennlig hilsen Det virker som sør ikke er så ordrik i sin lovprising av den islamske kultur for tiden? Merkelig. Uansett ser vi i disse trange tider for vestlige islamist-klakkører, at vietnamkrigen er god å ha :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.