Gå til innhold

Hva vet DU om dolerne ?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Men nedentil må kvinnene dems alltid være glattbarberte derimot, visste du ikke det?

Kansje fordi mennene har så mye skjegg, det blir på en måte dobbelt opp om ehh....mann skal møte mus?

LOL!

Hei, Skitnick, jeg antar at du kjenner til SDD's syn på hvor kvinner skal være glattbarbert?

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

14

• ShitDiddelyDo

13

• keinstein

8

• Gyda

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror og tror. Jeg _vet_ hva mange av de faste nickene her jobber med, og en hel del annet. Sånn går det når man har vært her siden tidenes morgen og dessuten har hukommelse som en elefant.

Det er noen av de nyere jeg ikke har fått satt i bås enda, men gi meg...Tja..En måneds tid kanskje, så har jeg dem også;-)

Deg kjenner jeg ikke, men jeg tror du er en fan av Gwennie. Ja? :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet mye om mange dolere,men det holder jeg for meg selv.Mange tror dem er anonyme og det skal de få fortsette å tro.

Jeg slengte ut noen fakta og stilte noen spm ang personer på dol tidligere og da ble jeg tatt for å være psykopat.

Personene tenkte nok ikke over at det var dem selv som hadde gitt vel mye av seg selv her inne,spesielt de første årene-da ble alt delt ;)

"Mange tror dem er anonyme og det skal de få fortsette å tro."

Så du tror du har klart å gjenkjenne noen dolere fra RL, basert på deres innlegg her inne?

I en nasjon med godt over 4 millioner innbyggere, må jeg si det er imponerende!

Gjest Skitnick
Skrevet

Nei, jeg synes nesten litt synd på de som er opptatt av kjønn :-)

"............................................"

Det gjemmer seg mange av oss tvekjønn her bak nickene, ja nesten alle av oss her er tvekjønnenede. Her koser vi oss i all anonymitet :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Skjeggveksten er ikke så elendig at jeg ikke må barbere meg et par ganger i uka, men den er så elendig at jeg ikke ser ut i måneskinn om jeg lar det gro.

Ikke det at imaner flest ser ut de heller, men de har i hvert fall voksent skjegg. :)

Nå har jeg ikke barbert meg på en uke, og det ser ikke bra ut. Det skal jeg være den første til å innrømme.

"Nå har jeg ikke barbert meg på en uke, og det ser ikke bra ut. Det skal jeg være den første til å innrømme."

Da skal du få min tillatelse til å barbere deg. Når du så er pen og lekker igjen, så kan du jo få tatt et bilde og sende til M.Angelica og meg. (Som du har lovet oss....)

Gjest Forteller ikke alt med ett nick
Skrevet

Så du tror du har klart å gjenkjenne noen dolere fra RL, basert på deres innlegg her inne?

Det har jeg klart. Ved å lese innlegg her og se på 'Øyegalleriet'. Synes enkelte forteller altfor mye med det samme nicket.

Skrevet

Nei, jeg synes nesten litt synd på de som er opptatt av kjønn :-)

Enig. Det er litt synd på meg.

Skrevet

Det kunne ikke bare blitt et problem. Med min skjeggvekst hadde jeg sannsyligvis blitt skutt i enkelte land. De ville trodd jeg barberte meg regelmessig, noe jeg har forstått er strengt forbudt enkelte steder.

Så jeg er glad jeg bor i Norge. Her er det i hvert fall ikke noen som vurderer å steine meg på grunn av manglende hår i trynet.

Sant nok. Jeg ble så lei av all steinkastingen at jeg endte opp med å la være å barbere en stripe på haken. Nå er det stort sett bare småstein og grus som kommer i min retning, og såpass får'n tåle.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det har jeg klart. Ved å lese innlegg her og se på 'Øyegalleriet'. Synes enkelte forteller altfor mye med det samme nicket.

hva er "øyegalleriet"???

Gjest Skitnick
Skrevet

LOL!

Hei, Skitnick, jeg antar at du kjenner til SDD's syn på hvor kvinner skal være glattbarbert?

Jada, det var han som hadde gleden av å barbere meg sist.

Det skjedde på nonneklosteret til M.Angelica, en stille søndagsmorgen! ;-)

Gjest karitrårisalaten
Skrevet

Hei SDD ;)

Jepp,helt klart-utifra bilder osv er det nok ikke så vanskelig.

Har forresten sett bilde av deg også ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jada, det var han som hadde gleden av å barbere meg sist.

Det skjedde på nonneklosteret til M.Angelica, en stille søndagsmorgen! ;-)

Klarte du også å komme deg inn i klosteret? Hvilken rolle hadde du da? Vaskekonas?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hei SDD ;)

Jepp,helt klart-utifra bilder osv er det nok ikke så vanskelig.

Har forresten sett bilde av deg også ;)

Joa, ut ifra bilder er det naturligvis enkelt - forutsatt at du kjenner personene.

Men sannsynligheten for at du skal kjenne noen av dem er jo i utgangspunktet relativ liten.

Vi som legger ut bilder av oss i f.eks. dol-galleriet, må naturligvis ta med i betraktningen at vi kan bli gjenkjent. De som har problemer med å bli gjenkjent bør selvsagt ikke legge ut bilder av seg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Synes enkelte forteller altfor mye med det samme nicket."

Det blir vel strengt tatt opp til den enkelte å avgjøre, gjør det ikke?

Hvem er du til å si at noen legger ut for mye informasjon om seg selv?

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Nå har jeg ikke barbert meg på en uke, og det ser ikke bra ut. Det skal jeg være den første til å innrømme."

Da skal du få min tillatelse til å barbere deg. Når du så er pen og lekker igjen, så kan du jo få tatt et bilde og sende til M.Angelica og meg. (Som du har lovet oss....)

Har jeg lovet dere det?

Det er utrolig hva jeg presterer å love. :)

Men dere har jo sett meg dere, da. Jeg har minst 3 ulike bilder dere kan se når dere snakker med meg på msn. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Har jeg lovet dere det?

Det er utrolig hva jeg presterer å love. :)

Men dere har jo sett meg dere, da. Jeg har minst 3 ulike bilder dere kan se når dere snakker med meg på msn. :)

Joda, vi har sett ansiktet ditt :-)

Men det var et bilde i helfigur du lovte oss!

(Du har jo sett bilder av oss også...)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Joda, vi har sett ansiktet ditt :-)

Men det var et bilde i helfigur du lovte oss!

(Du har jo sett bilder av oss også...)

Åh, det var et bilde av Albert dere ville ha. Nei, det kommer ikke på tale. Litt skam eier man jo. :)

fei1365380229
Skrevet

Av en eller annen grunn tror jeg Timari er helsearbeider eller kontorarbeider av noe slag, ser henne for meg med hvit frakk(...)

Ellers vet jeg mye om Lillemus av det hun har skrevet, bibliotekarbeider.

Flisa, hobbypolitiker og ellers en jobb med mye reising.

Orker ikke å ramse opp alt jeg vet, men mye man kan bla seg tilbake til å finne igjen i innlegg her.

Timari er student.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Åh, det var et bilde av Albert dere ville ha. Nei, det kommer ikke på tale. Litt skam eier man jo. :)

*Ler høyt*

Neida, vi presiserte at selv om et bilde av Albert hadde førsteprioritet, så blir vi overlykkelige over å se deg med bar overkropp også.

Vi er lette å glede sånn!

(Synd at M.A. er på party nå så hun ikke kan hjelpe meg med å overtale deg)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*Ler høyt*

Neida, vi presiserte at selv om et bilde av Albert hadde førsteprioritet, så blir vi overlykkelige over å se deg med bar overkropp også.

Vi er lette å glede sånn!

(Synd at M.A. er på party nå så hun ikke kan hjelpe meg med å overtale deg)

I den formen jeg er i nå kommer ikke et overkroppsbilde på tale. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...