Gå til innhold

Hva vet DU om dolerne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den formen jeg er i nå kommer ikke et overkroppsbilde på tale. :)

*I frykt for å bli avslørt som dum* - hva er, og hvor finner man dolgalleriet?

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

14

• ShitDiddelyDo

13

• keinstein

8

• Gyda

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hmmm. Er du ikke veltrent lenger?

*Skuffet*

Da må du forte deg tilbake til treningssenteret. Med litt iherdig innsats der (mens du tenker på oss to), så er du nok snart representabel igjen, tenker jeg.

fei1365380229
Skrevet

Hva skal hun bli da?

Det får hun svare på selv, eller så får du ta et søk bakover :)

fei1365380229
Skrevet

Du finner det ikke. Det er bare de pene som får bli med :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

*også nysgjerrig og venter på svar*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dolgalleriet er forbeholdt medlemer. For å bli medlem må du ha et fast nick som har vært i aktivitet en stund, sånn at det er sannsynlig at du er den du sier du er, eventuelt kjenne noen som er i galleriet (sånn at de kan gå god for deg), og så sende et bilde av deg til Bassisten (husker ikke e-postadressen hans, men den finner du ved et søk).

Når bilde av deg er lagt ut på siden får du adressen, et brukernavn og et passord, og du kan se de andre som er i galleriet.

Skrevet

Dolgalleriet er forbeholdt medlemer. For å bli medlem må du ha et fast nick som har vært i aktivitet en stund, sånn at det er sannsynlig at du er den du sier du er, eventuelt kjenne noen som er i galleriet (sånn at de kan gå god for deg), og så sende et bilde av deg til Bassisten (husker ikke e-postadressen hans, men den finner du ved et søk).

Når bilde av deg er lagt ut på siden får du adressen, et brukernavn og et passord, og du kan se de andre som er i galleriet.

Aha. Tusen takk. Kvalifiserer kanskje ved å ha vært her sporadisk siden 2001 (?), men svært usikker på om juryen synes jeg er pen nok.

*holder meg i de anonymes rekker*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

*hemmelig*

Men her ser du et bilde av meg, da vi ble tatt på fersken mens ShitDiddelyDo barterte nøttene mine:

http://jayallen.org/glass/jpgs/img_0198.jpg

Det var nok et stort sjokk for deg å bli tatt på fersken *Klappe trøstende på hodet*

Med den påkledningen og sminken der, så kan du ikke ha vært noe annet enn gjesteforleser fra Wigwam. Riktig?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Aha. Tusen takk. Kvalifiserer kanskje ved å ha vært her sporadisk siden 2001 (?), men svært usikker på om juryen synes jeg er pen nok.

*holder meg i de anonymes rekker*

Det er ingen jury der inne, og folket der er som folk flest. Altså finnes det bilder av alle typer mennesker.

Så du trenger i hvert fall ikke å frykte at du ikke skal "være pen nok".

De fleste av oss har vett nok til å bedømme folket ut fra annet enn utseende.

Skrevet

Det er ingen jury der inne, og folket der er som folk flest. Altså finnes det bilder av alle typer mennesker.

Så du trenger i hvert fall ikke å frykte at du ikke skal "være pen nok".

De fleste av oss har vett nok til å bedømme folket ut fra annet enn utseende.

*smiling*

Skrevet

Jeg vet mye om mange dolere,men det holder jeg for meg selv.Mange tror dem er anonyme og det skal de få fortsette å tro.

Jeg slengte ut noen fakta og stilte noen spm ang personer på dol tidligere og da ble jeg tatt for å være psykopat.

Personene tenkte nok ikke over at det var dem selv som hadde gitt vel mye av seg selv her inne,spesielt de første årene-da ble alt delt ;)

Jeg derimot vet godt at en hel del mennesker her vet hvem jeg er. Men det er helt greit :)

Gjest Calóni
Skrevet

"Mange tror dem er anonyme og det skal de få fortsette å tro."

Så du tror du har klart å gjenkjenne noen dolere fra RL, basert på deres innlegg her inne?

I en nasjon med godt over 4 millioner innbyggere, må jeg si det er imponerende!

Jeg har klart å gjenkjenne søsteren min herifra. Så det er mulig ;)

Gjest Prinsesse Timari
Skrevet

jeg er medlem av kongefamilien ja:) Hvilket medlem kan dere lure på:)

Kanskje jeg skal kalle meg prinsesse Timari?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jada, det var han som hadde gleden av å barbere meg sist.

Det skjedde på nonneklosteret til M.Angelica, en stille søndagsmorgen! ;-)

Heey..skjer det ting på klosteret som jeg ikke har fått med meg??

*store øyne*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du vet jeg liker deg uansett...

*Sjekke mailen etter bilder*

:D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du tippet rett ang meg..

Det, kombinert med nonne :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...