Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Han kan jo kose med deg (onanere deg), du kan jo vise han hvordan du liker det, og vise han hvordan han kan gi deg orgasme.

Har dere prøvd munnsex? Du får garantert en herlig orgasme hvis han slikker deg til det.

Lykke til:)

Vi har prøvd både fingring, oralsex og alt, men poenget er jo at jeg ikke tenner på ham da..."slipper han ikke til" med sånt da vet du, når jeg ikke har lyst på sex med ham i utgangspunktet. Jeg får jo orgasme med ham, men ikke alltid, siden jeg som regel ikke er opphisset på forhånd når vi begynner å kose. Jeg blir jo litt kåt etterhvert da selfølgelig når vi førstes har begynt. Men avviser ham jo som oftest...

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gyrken

4

• nick

4

• Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

2

• Amos73

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest 21 år gammel gutt

Hei du,

Her er hva jeg syns etter å ha lest alle innleggene her. Vil bare si at jeg ikke har spesielt mye `erfaring`, men du spør om synspunkter, så her er mitt:

-Jeg tror det med at gresset er grønnere på den andre siden, er galt i enkelte tilfeller og riktig i andre tilfeller.

-I ditt tilfellet har jeg en følelse av at det er best å kutte ut forholdet,- en ting må du tenke på når du skriver `at han ikke tenner deg og at du er glad i ham`, de fleste går jo ikke rundt og er tent på kjæresten sin hele tiden og det med å være glad i,- uansett om forhold går dukken,- man blir alltid glad i en man har vært sammen med.

-Denne `tenner meg ikke lenger`-greia du snakker om, tror jeg handler om at han er dårlig til å, kall det, `være interessant`,- finner han på ting som overrasker deg? -Selv om man har vært sammen lenge er det viktig å drive små-flørting.

-Jeg tror det er dette jeg nevner det handler om i ditt tilfellet,- du vil nok finne en annen som er flinkere til å `være interessant`, som jeg nevnte.

Hei du,

Her er hva jeg syns etter å ha lest alle innleggene her. Vil bare si at jeg ikke har spesielt mye `erfaring`, men du spør om synspunkter, så her er mitt:

-Jeg tror det med at gresset er grønnere på den andre siden, er galt i enkelte tilfeller og riktig i andre tilfeller.

-I ditt tilfellet har jeg en følelse av at det er best å kutte ut forholdet,- en ting må du tenke på når du skriver `at han ikke tenner deg og at du er glad i ham`, de fleste går jo ikke rundt og er tent på kjæresten sin hele tiden og det med å være glad i,- uansett om forhold går dukken,- man blir alltid glad i en man har vært sammen med.

-Denne `tenner meg ikke lenger`-greia du snakker om, tror jeg handler om at han er dårlig til å, kall det, `være interessant`,- finner han på ting som overrasker deg? -Selv om man har vært sammen lenge er det viktig å drive små-flørting.

-Jeg tror det er dette jeg nevner det handler om i ditt tilfellet,- du vil nok finne en annen som er flinkere til å `være interessant`, som jeg nevnte.

Likte svaret ditt veldig godt, tror du traff spikeren midt på hodet ja:)

Takk for ditt synspunkt!!!

Gjest 21 år gammel gutt

Likte svaret ditt veldig godt, tror du traff spikeren midt på hodet ja:)

Takk for ditt synspunkt!!!

Tusen takk! -Jeg følte jeg ikke klarte å si hva jeg mente helt. For å ta det kort en gang til; det blir alltid oppturer og nedturer i forhold, når det er nedturer tenker man selvfølgelig at forholdet er `tåpelig`. Det jeg tror er at med få nedturer er forholdet rimelig bra. Jaaa...nå ble det surr igjen..

Tusen takk! -Jeg følte jeg ikke klarte å si hva jeg mente helt. For å ta det kort en gang til; det blir alltid oppturer og nedturer i forhold, når det er nedturer tenker man selvfølgelig at forholdet er `tåpelig`. Det jeg tror er at med få nedturer er forholdet rimelig bra. Jaaa...nå ble det surr igjen..

Litt surr nå ja, men jeg tror jeg skjønte hva du mente, og er enig:)

Hehehe...du gary, du gary.... Hva slags erfaring har egentlig du?

Min erfaring, er at jeg, sett i ettertid, tilbrakte 4 år for lenge med å kjempe for et ekteskap som egentlig var over allerede to år etter bryllupet. Deretter fant jeg en partner som føles som kvinnen i mitt liv, men jeg tar ingenting for gitt lengre. Har erfart at livet kan gi den store kjærligheten, men ikke nødvendigvis med EN person, EN gang i livet, og deretter vare livet ut....

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Han vet at jeg ikke tenner på ham, og han har forsøkt litt å bedre på det, men han blir bare "sjalu" liksom...Sier bare med en gang at det sikkert er en annen jeg vil ha, siden jeg ikke tener på ham mere... Litt sant er det jo, har jo lyst på noe "nytt" men kan ikke si det til ham heller da... Jeg har faktisk gått til innkjøp av diverse sex-leketøy også for å forsøke å få bedre sex-liv med ham, men det har ikke hjulpet det heller...Tenner uansett ikke på HAM liksom...

Jeg tror du skal kutte han ut. Dere har en kjemi som ikke passer sammen. Hvorfor det er slik kan jeg ikke svare på. Til det vet jeg for lite om dere.

Jeg tror du skal finne deg en annen, kanske en litt mer maskulin type, en med litt mer drive og pågangsmot.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det er ikke godt å si hva som ligger bak, men dere er tydeligvis gått litt tomme på hverandre hva angår seksuelle lyster og følelser. Du har trukket deg tilbake til ditt eget indre liv med din onanering, og han savner kanskje sexen med deg.

Har dere snakket ut om disse tingene, eller er det for vanskelig for dere? Prøv å ta dere tid og drøft situasjonen, vær ærlige og åpne mot hverandre, si hva dere tenker og føler.

Da vil dere i det minste vite hvor landet ligger.Så kan neste bit av prosessen begynne. Men dere må ha en plattform å stå på av åpenhet, ærlighet og redelighet.

Det var nok det jeg var "redd" for... Men jeg synes at det er ille å gjøre det slutt bare på grunn av manglende sexlyst også da...selv om sex jo er veldig viktig i et forhold...

Hei! Ville bare si at sex er jo ikke "bare" sex. Det er jo et uttrykk for lidenskap og spenning i forholdet, at man virkelig har "lyst" på hverandre. Om man ikke matcher helt i den daglige liv tror jeg sexlysten vil dale tilsvarende... alt henger sammen.

Uansett ønsker jeg deg lykke til! Det er flere som kan være "den rette", tror nå jeg da! :o)

Fasen "de" har? Jeg vet litt om hvilken fase HUN er i, ingenting om hvilken fase han er i. Det finnes utallige årsaker til at sexlysten varierer, det eneste jeg vet sikkert er AT den gjør det. Vi vil få det travelt dersom vi alle skal skifte partner hver gang sexlivet har en downperiode. Det er bare "selv" selv, som vet hvordan forholdet virkelig er, å råde henne til å bryte ut på grunnlag av 10 korte setninger er litt drøyt.

Nå snakker ikke jeg av noe særlig mindre erfaring enn Gry, kanskje noe mer, men de holdningene hun prøver å inntrente en fortvilet "selv", er oppfunnet av prester.

Du har sikkert erfaring selv på området, men du må være forsiktig med å overføre dette til "selvs" situasjon. Til det vet vi ikke nok om forholdet, og det er drøyt å skulle råde noen til å bryte forholdet på dette grunnlaget. En altfor stor avgjørelse til å lytte på en gjeng forståsegpåere her inne ;) (Ikke myntet bare på deg, jeg er vel i samme kategori)

Har du kommet så langt som det virker på meg, synes jeg det beste er om du gjør det slutt med ham. Da gir du ham sjansen til å beholde litt av selvtilliten, og sjansen til å finne seg ei jente som vil ha sex med ham. Det du gjør nå, bryter ham sakte men sikkert ned...

Du har sikkert erfaring selv på området, men du må være forsiktig med å overføre dette til "selvs" situasjon. Til det vet vi ikke nok om forholdet, og det er drøyt å skulle råde noen til å bryte forholdet på dette grunnlaget. En altfor stor avgjørelse til å lytte på en gjeng forståsegpåere her inne ;) (Ikke myntet bare på deg, jeg er vel i samme kategori)

Jeg kjenner lusa på gangen....

Hun kan sikkert klare å kaste bort et par-tre år av sitt liv på å "prøve", det unner jeg henne ikke.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...