Gå til innhold

Når skal Krekar sendes ut egentlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Begynner å bli utålmodig
Skrevet

Noen som kan oppdatere meg her?

Gjest B.å.b. utålmodig
Skrevet

Sannsynligvis rett etter deg.

Jeg er mørkhudet, hvilken glede hr du av å fornærme oss mørkhudede. Er du rasist?

Hvorfor mobbe fordi jeg er redd for at Krekar blir kastet ut uten at jeg får vite det først?

Tenk deg om!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dato er ikke satt. Tror han har anket avgjørelsen, men jeg er ikke sikker.

Egentlig er det utrolig at det tar så lang tid. Et terrorfaenskap får bli, mens småbarnforeldre kastes ut nærmest på dagen.

Skrevet

Jeg er mørkhudet, hvilken glede hr du av å fornærme oss mørkhudede. Er du rasist?

Hvorfor mobbe fordi jeg er redd for at Krekar blir kastet ut uten at jeg får vite det først?

Tenk deg om!

*gjesp*

Skrevet

hehe her er ei til som begynner å bli utålmodig. Kva tid skal han egentlig ut?????

Angela1365380318
Skrevet

Dato er ikke satt. Tror han har anket avgjørelsen, men jeg er ikke sikker.

Egentlig er det utrolig at det tar så lang tid. Et terrorfaenskap får bli, mens småbarnforeldre kastes ut nærmest på dagen.

For å ikke å snakke om de barn som har kroniske lidelser, hvor foreldrene er godt intregret i sammfunnet (moren jobbet i helsevesent, vi trenger jo folk der!!)hele familien kan snakke norsk og ungene trives i klassen sin på skolen.

Noen ganger tror jeg at de bevisst kaster ut de snille og uskyldige asylsøkere og sender invitasjoner til terrorister og andere som har lyst til å komme til norge for å rane pensjonister.

Gjest williamson
Skrevet

hehe her er ei til som begynner å bli utålmodig. Kva tid skal han egentlig ut?????

Det heter hverken "Kva tid" eller "Hva tid". Vi har et helt enkelt og kort ord for det. Ordet er NÅR.

Skrevet

Det heter hverken "Kva tid" eller "Hva tid". Vi har et helt enkelt og kort ord for det. Ordet er NÅR.

Nope, det heiter KVA!!

Skrevet

Ein skriv ikkje når tid på Nynorsk. *trur det er på tide enkelte tar fram ordlista si her* *kremt*

Skrevet

Ein skriv ikkje når tid på Nynorsk. *trur det er på tide enkelte tar fram ordlista si her* *kremt*

Hva med bare "når"?

Skrevet

Hva med bare "når"?

Ein skriv ikkje "når skal" på nynorsk. Ein skriv berre kva tid då!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil fra nynorskundervisninga, er "når" et ord som aldri brukes på nynorsk.

Skrevet

Han kommer aldrig til og sendes ut fordi kriteriene er etter norsk lov at han skal være trygg om han sendes til irak!!!

Og når blir det da??????????

nei, den idioten blir nok her lengre enn oss!!!

Synd, men det er norsk lovgivning, vi beskytter ytterligående ekstremister og terrorister!!

Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil fra nynorskundervisninga, er "når" et ord som aldri brukes på nynorsk.

Jepp, det stemmer bra det :-) *stooor klem til deg*

Skrevet

Han kommer aldrig til og sendes ut fordi kriteriene er etter norsk lov at han skal være trygg om han sendes til irak!!!

Og når blir det da??????????

nei, den idioten blir nok her lengre enn oss!!!

Synd, men det er norsk lovgivning, vi beskytter ytterligående ekstremister og terrorister!!

Me burde virkelig bli kvitt han der :-(( Han er jo berre til fare for alle :-(

Større terrorist skal eit leite lenge etter...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp, det stemmer bra det :-) *stooor klem til deg*

Utrolig hva man husker.

Dessuten husker jeg at ingen ord skal ende på "else". :)

Skrevet

Me burde virkelig bli kvitt han der :-(( Han er jo berre til fare for alle :-(

Større terrorist skal eit leite lenge etter...

følg mitt gamle råd da: gi ham en gratis flyreise med SAS, når man er over irak, åpne døren, sett på ham en ryggsekk og spark ham ut!!!

PS!!.... ryggsekken inneholder ingen fallskjerm, men en melkesjokolade, som smelter i varmen fra det du hvet;-)!!

;-) God tur!

Skrevet

Utrolig hva man husker.

Dessuten husker jeg at ingen ord skal ende på "else". :)

hehe nei det er jo ein "begynnelse" hehe ;-)

Skrevet

følg mitt gamle råd da: gi ham en gratis flyreise med SAS, når man er over irak, åpne døren, sett på ham en ryggsekk og spark ham ut!!!

PS!!.... ryggsekken inneholder ingen fallskjerm, men en melkesjokolade, som smelter i varmen fra det du hvet;-)!!

;-) God tur!

hehe jepp den var god. Det er noko som virkelig burde vore gjort. Kanskje ein ekte god norsk *freia melkesjokolade* som eit minne frå norge hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...