Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt slike lys til gravsteder som har lys som brenner lenger enn vanlige? (Eller gjør de egentlig det? Jeg innbiler meg det i hvert fall..)

Og går det an å kun kjøpe lys som varer lenge? Uten "beholder" på en måte..?

Gjest heisann123
Skrevet

hei..

tror man får kjøpt sånne lys i blomsterbutikk. får sikkert kjøpt de andre steder der de har lys...

Skrevet

Du finner dem i blomsterbutikken og på enkelte dagligvare foretninger.

Lysene brenner i 5 døgn (de største) de må du bruke i en lykt.

De som har gull lokk på kan stå fritt (uten lykt) men de brenner opp mye fortere og er heller ikke særlig pene.

Skrevet

Du finner dem i blomsterbutikken og på enkelte dagligvare foretninger.

Lysene brenner i 5 døgn (de største) de må du bruke i en lykt.

De som har gull lokk på kan stå fritt (uten lykt) men de brenner opp mye fortere og er heller ikke særlig pene.

Koster de mye?

Skrevet

hei..

tror man får kjøpt sånne lys i blomsterbutikk. får sikkert kjøpt de andre steder der de har lys...

Har kikket på karjolen og sånt men så ikke noe, derfor jeg spør her. Vet noe om prisen?

Gjest heisann123
Skrevet

Har kikket på karjolen og sånt men så ikke noe, derfor jeg spør her. Vet noe om prisen?

www.strandogskaar.no

Skrevet

www.strandogskaar.no

Jeg kjøpte på Europris, det var før jul så jeg vet ikke om dem har nå. Det var et stort fint lys som brant i to døgn. kosta 30 kroner

Gjest vet du ?
Skrevet

Koster de mye?

Hei jeg pleier å kjøpe 5 dagerslys til kr. 20,-. Har fått kjøpt dem hos noen blomsterforetninger (har ikke sett så mange som har 5 d.lys) likeledes hos noen hagesentere og på svinesund har jeg funnet de. Du pleier å finne dem i butikken der lysene står, er selv ikke så begeistret for de lysene som de fleste selger, tror det er 2-2,5 d lys på de har jeg opplevd flere ganger at vann kommer inn i lyrst å at de kan slukke, de ligger vel på ca 10,-.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...