Gå til innhold

redd...*

Anbefalte innlegg

Gjest engelen
Skrevet

Sukk, skal tilbake igjen til hybelen og alt kaoset i dag.. Har ikke lyst, det har vært så deilig med ferie, være hjemme og ha noen andre som tar ansvaret, selv om det ikke alltid har vært like enkelt:/ Vet jo at det ikke hadde funka for meg å bo hjemme... også funker det ikke på hybelen. Sukk, hjernen er helt forvirra:/

Men, jeg skal klare det, det er tross alt bare noen måneder igjen til ferien!!! Også er det jo påsken da.. Syntes denne ferien gikk så altfor fort. Har så masse skolearbeide til netse uke, har prøvd å si til klassestyreren hvor sliten jeg er, men neida, hun fatter ingenting! Hun har sine "gullunger" som bare kan nikke med hodet for å få det som de vil..

Håper dere får det bedre etter hvert! Selv om jeg ikke er her å skriver så ofte, så følger jeg med:) Orker ikke skrive så masse når jeg er utafor, vet ikke helt hva jeg skal skrive, lixom...

*klemmmer alle, spesielt nedia og svak*

Skrevet

*klemmer deg*

Har ikke så mye å skrive annet enn jeg håper det går bra... og at du kan få det bedre enn det du har nå...

*klem*

Laila Sundgot Schneider, Lege
Skrevet

Kjære engelen! Det er viktig å ta vare på de fine dagene. Det kan se ut som om det var godt for deg med et avbrekk i hverdagen, noen feriedager. Likevel består livet for det meste av "hverdager", så du ønskes lykke til når du nå vender tilbake til skolen og det som venter av tanker, følelser og arbeid der!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...