Gå til innhold

Ingen som har laget spritgelé i kveld, vel? Eller pula og røra noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg, jeg. Barbie ser ut til å ha stukket til byen. De artige innleggene om kvinner over 30 har stilnet av... Ikke en gang på adopsjon er det liv. (kanskje greit, forresten...)

*kjeder seg*

Syns ikke bilprogrammer på Discovery er så gøy... Det syns mannen min...

Bli med og lag noe leven her, a:-D

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• citygirl

19

• Angela1365380318

16

• Mrs. Wallace

2

• sheba

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article613328.ece hehe, jeg lo iallefall godt.

Har det vært en episode her med spritgele?

Hehe. Flott historie. Men hun som ble vekket trengte kanskje ikke spørre om akkurat hva de holdt på med?? *lol*

Må man så må man.

Det var en liten skrivefeil i et innlegg om hvordan lage spritgelé: det ble til "sprit og puler (eg. pulver) og rører og setter så kaldt"

Har egentlig ledd av den siden:-)

Den var bare så herlig...

Angela1365380318
Skrevet

Hehe. Flott historie. Men hun som ble vekket trengte kanskje ikke spørre om akkurat hva de holdt på med?? *lol*

Må man så må man.

Det var en liten skrivefeil i et innlegg om hvordan lage spritgelé: det ble til "sprit og puler (eg. pulver) og rører og setter så kaldt"

Har egentlig ledd av den siden:-)

Den var bare så herlig...

Vi kan jo vedde om hva barbie star kommer med i morgen?

Skrevet

Vi kan jo vedde om hva barbie star kommer med i morgen?

Jeg tror hun finner en ny drømmemann i natt:-)

*setter av en tier på det*

Angela1365380318
Skrevet

Jeg tror hun finner en ny drømmemann i natt:-)

*setter av en tier på det*

oki, tror ikke jeg tør å gå imot deg der men det er over før neste helg iallefall. Og i løpet av uken må hun minst to ganger informere oss om hvor pen hun er og at hun har verdens beste jobb.

Annonse

Skrevet

oki, tror ikke jeg tør å gå imot deg der men det er over før neste helg iallefall. Og i løpet av uken må hun minst to ganger informere oss om hvor pen hun er og at hun har verdens beste jobb.

Jeg er nysgjerrig på hvordan det går med husleia, den onde stefaren og mangelen på nyvasket tøy... Blir ekkelt i lengden når man trener så masse, og ikke får noen til å vaske tøyet sitt...

*venter i spenning*

Gjest Pøleskinn
Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hvordan det går med husleia, den onde stefaren og mangelen på nyvasket tøy... Blir ekkelt i lengden når man trener så masse, og ikke får noen til å vaske tøyet sitt...

*venter i spenning*

LOL Jeg venter i spenning jeg oxo!

Angela1365380318
Skrevet

*venter i spenning*

Har hun problemer med å betale husleien? hun har jo verdens beste jobb, hvordan gikk dette til da? dessuten har hun jo shoppet masse i dag så hun har penger.

Hmm, her på forumet kom man frem til (studier viser) at slike ting er enklere for pene folk, kansje hun rett og slett ikke er så pen?

Gjest pølseskinn
Skrevet

Har hun problemer med å betale husleien? hun har jo verdens beste jobb, hvordan gikk dette til da? dessuten har hun jo shoppet masse i dag så hun har penger.

Hmm, her på forumet kom man frem til (studier viser) at slike ting er enklere for pene folk, kansje hun rett og slett ikke er så pen?

Hun nekter å betale husleia fordi stefaren hennes var veldig "slem" mot henne..

Gjest Kometen Ali-Ola
Skrevet

Vi kan samles og tegne noen tegninger, brenne noen bøker eller flagg om du vil?

Er det ikke det som er in nå for tiden da?

Blir kansje litt ensformig og teit å gjøre det "fordi alle andre gjør det" lissom?

Skrevet

Vi kan samles og tegne noen tegninger, brenne noen bøker eller flagg om du vil?

Er det ikke det som er in nå for tiden da?

Blir kansje litt ensformig og teit å gjøre det "fordi alle andre gjør det" lissom?

Har jo ikke lyst til å gjøre det bare fordi alle andre gjør det... Men det var jo en idé.

Må vi forvarsle brannvesenet tro? Er det ikke noe sånt "brenn ikke bøker og ambassader i utide"-regel?

Skrevet

Når det gjelder bilprogrammene på Discovery, så kan du prøve å brøle "KJEDELIIIIIIG!". Det pleier å virke på mitt eksemplar av arten "mann".

Til gjengjeld bruker han samme metode når jeg vil se på veterinærprogrammer på Animal Planet...

Annonse

Angela1365380318
Skrevet

Hun nekter å betale husleia fordi stefaren hennes var veldig "slem" mot henne..

hva gjor han da? har du link? *kjedeseg*

Skrevet

Når det gjelder bilprogrammene på Discovery, så kan du prøve å brøle "KJEDELIIIIIIG!". Det pleier å virke på mitt eksemplar av arten "mann".

Til gjengjeld bruker han samme metode når jeg vil se på veterinærprogrammer på Animal Planet...

Heldigvis er vi to-mot- én når det er kule programmer om dyr. (Bikkja og jeg mot røkla)

*lol*

Angela1365380318
Skrevet

Om dol fungerte som et reality program hvor noen ble stemt ut, hvem hadde blitt stemt ut først, hvem hadde råttet seg sammen i koallisjoner og hvem hadde blitt siste mann igjen,altså vinneren?

Gjest Kometen Ali-Ola
Skrevet

Har jo ikke lyst til å gjøre det bare fordi alle andre gjør det... Men det var jo en idé.

Må vi forvarsle brannvesenet tro? Er det ikke noe sånt "brenn ikke bøker og ambassader i utide"-regel?

Nei, dette er unntak fra den regelen tror jeg, unntakstilstand som i krig?

Anyway, vi trenger jo ikke å ta det samme flagget som alle andre har tatt, vi kan ta svenskeflagget! Yes!

Jeg har alltid drømt om å tråkke hardt i vilt raseri på svenskeflagget, for så å brenne det etterpå ;o)

Danskene var visstnok først utpå med ideen om å brenne koranen, de skulle egentlig tenne bål i kveld, men det ble avlyst eller utsatt.

Derfor må vi finne en annen bok, hva med bibelen?

eller blir det for kjedelig?

Vi kan brenne sataniske vers, har du den? da kan vi få med oss Krekar, så kansje vi får mediadekning til og med.

Skrevet

Nei, dette er unntak fra den regelen tror jeg, unntakstilstand som i krig?

Anyway, vi trenger jo ikke å ta det samme flagget som alle andre har tatt, vi kan ta svenskeflagget! Yes!

Jeg har alltid drømt om å tråkke hardt i vilt raseri på svenskeflagget, for så å brenne det etterpå ;o)

Danskene var visstnok først utpå med ideen om å brenne koranen, de skulle egentlig tenne bål i kveld, men det ble avlyst eller utsatt.

Derfor må vi finne en annen bok, hva med bibelen?

eller blir det for kjedelig?

Vi kan brenne sataniske vers, har du den? da kan vi få med oss Krekar, så kansje vi får mediadekning til og med.

Tror Krekar skulle spise pizza med kona i kveld, så han har nok ikke tid til å være med.

Har ikke Sataniske Vers, men jeg har nynorsk ordbok? Den kan jeg godt avse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...