Gå til innhold

Ingen som har laget spritgelé i kveld, vel? Eller pula og røra noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dol fungerte som et reality program hvor noen ble stemt ut, hvem hadde blitt stemt ut først, hvem hadde råttet seg sammen i koallisjoner og hvem hadde blitt siste mann igjen,altså vinneren?

Jeg tror et mye omtalt menneske under mange nick på et forum som begynner på ad* hadde røket først.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• citygirl

19

• Angela1365380318

16

• Mrs. Wallace

2

• sheba

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Angela1365380318
Skrevet

Jeg tror et mye omtalt menneske under mange nick på et forum som begynner på ad* hadde røket først.

pøh, kunne jo bare starte koallisjoner med seg selv:-P Når ingen andre vil ha meg her så kan jo jeg og mine personligheter stemme for at jeg for bli:-)

Hvem hadde blitt last man standing?

Jeg tenker SDD, Lillemus eller noe i den dur.

Gjest Kometen Ali-Ola
Skrevet

Tror Krekar skulle spise pizza med kona i kveld, så han har nok ikke tid til å være med.

Har ikke Sataniske Vers, men jeg har nynorsk ordbok? Den kan jeg godt avse.

Pizza med kona du liksom, tror du virkelig på den?

Jeg så nå på nyhetsbilder fra Syria, og jeg synes å skimte en som lignet mistenkelig på Krekar der. Den luringen! ;)

Men du, nynorsk ordbok går greit altså, vi kan jo terge på oss norsk mållag eller hva det f... nå heter, eller hur?

Jeg lager noen paroler med ukvemsord som: NYNORSKEN KAN BRENNE I HÆÆÆLVETE, osv.

Skrevet

pøh, kunne jo bare starte koallisjoner med seg selv:-P Når ingen andre vil ha meg her så kan jo jeg og mine personligheter stemme for at jeg for bli:-)

Hvem hadde blitt last man standing?

Jeg tenker SDD, Lillemus eller noe i den dur.

Synes ikke vi skal stemme ut flere enn én som allerede er ute. Det er da ganske dødt her allerede.

Hva skulle evt premien ha vært?

En million og jobb som webmaster?

;-)

Skrevet

Pizza med kona du liksom, tror du virkelig på den?

Jeg så nå på nyhetsbilder fra Syria, og jeg synes å skimte en som lignet mistenkelig på Krekar der. Den luringen! ;)

Men du, nynorsk ordbok går greit altså, vi kan jo terge på oss norsk mållag eller hva det f... nå heter, eller hur?

Jeg lager noen paroler med ukvemsord som: NYNORSKEN KAN BRENNE I HÆÆÆLVETE, osv.

Tenkte det var et passende valg nå som maullauget har 100-årsbursda' og greier.

Ellers er det ikke greit å vite hvor han Krekar er. (Ingen vet hvor haren hopper, ingen vet hvor Krekar er.) Men han pleier ganske ofte å spise pizza med kona. (halalpizza sikkert:-))

Gjest Kometen Ali-Ola
Skrevet

Tenkte det var et passende valg nå som maullauget har 100-årsbursda' og greier.

Ellers er det ikke greit å vite hvor han Krekar er. (Ingen vet hvor haren hopper, ingen vet hvor Krekar er.) Men han pleier ganske ofte å spise pizza med kona. (halalpizza sikkert:-))

Hehe, takk for underholdningen, jeg må ta en pause nå! ;d

Angela1365380318
Skrevet

Synes ikke vi skal stemme ut flere enn én som allerede er ute. Det er da ganske dødt her allerede.

Hva skulle evt premien ha vært?

En million og jobb som webmaster?

;-)

date med webmaster kansje?

vi burde kansje hatt en rosesermoni med i konseptet?

og mye fyll, selvsagt med spritgele.

Skrevet

date med webmaster kansje?

vi burde kansje hatt en rosesermoni med i konseptet?

og mye fyll, selvsagt med spritgele.

Roser, fyll og spritgelé JA:-)

Det ble med ett mye muntrere her inne

*stikker seg på rosen, tømmer innpå en bolle spritgelé, raper litt, deler den ut til.........*

Angela1365380318
Skrevet

Roser, fyll og spritgelé JA:-)

Det ble med ett mye muntrere her inne

*stikker seg på rosen, tømmer innpå en bolle spritgelé, raper litt, deler den ut til.........*

Hmm,tror fremdeles at SDD og Lillemus ligger gått an til å vinne hele dol, men jeg tror jeg ville gitt en rose til Prozac. Hvem får din rose da?

Skrevet

Hmm,tror fremdeles at SDD og Lillemus ligger gått an til å vinne hele dol, men jeg tror jeg ville gitt en rose til Prozac. Hvem får din rose da?

Prozak får min rose:-) hehehe

også SDD :-)

de svarer og snakker iallfall rett fra "levra" og det setter jeg mest pris på:-)

Skrevet

Jeg stakk meg til blods på den... *silblør fra tre fingre*

Jeg vil gi den til førstemann som kommer med plaster!!!

:-DDDD

Angela1365380318
Skrevet

Prozak får min rose:-) hehehe

også SDD :-)

de svarer og snakker iallfall rett fra "levra" og det setter jeg mest pris på:-)

Hvem tror du vinner totalt da?

Angela1365380318
Skrevet

Jeg stakk meg til blods på den... *silblør fra tre fingre*

Jeg vil gi den til førstemann som kommer med plaster!!!

:-DDDD

Kan tenke meg Barbie Star har mye å skravle om i confession (eller hva de kaller det, har ikke sett noe på bb i år)

Hun hadde nok bare gitt rosen sin til en som var pen iallefall, er dol barbie Ken pen egentlig?

Skrevet

Kan tenke meg Barbie Star har mye å skravle om i confession (eller hva de kaller det, har ikke sett noe på bb i år)

Hun hadde nok bare gitt rosen sin til en som var pen iallefall, er dol barbie Ken pen egentlig?

I følge ryktene er han visst det:-)

*bestiller 24-timers abo på dolbb*

Skrevet

Hvem tror du vinner totalt da?

er vel nøytral her:-)

og feig!!

De er topp mennesker begge to så jeg vil og kan ikke svare:-)

Angela1365380318
Skrevet

I følge ryktene er han visst det:-)

*bestiller 24-timers abo på dolbb*

Da kan du sikkert se de ha Barbie sex og få barbie barn, og de blir selvsagt verdens peneste siden de to er så pene og hun er jo barnepleier og all ting.

Skrevet

Da kan du sikkert se de ha Barbie sex og få barbie barn, og de blir selvsagt verdens peneste siden de to er så pene og hun er jo barnepleier og all ting.

*tenker tilbake på barndommens barbiedokker*

Er de egentlig i stand til å få barn? Husker vi tegnet på både Ken og Barbie fritt etter fantasien for vi syntes de var dårlig utstyrt

*lol*

Skrevet

Når jeg ser for meg hun der Barbie Star, så ser jeg hun derre Idol-berta - Malin?? Hun med Idol-halsbånd ;-)

Angela1365380318
Skrevet

er vel nøytral her:-)

og feig!!

De er topp mennesker begge to så jeg vil og kan ikke svare:-)

prozac hadde vel aldri tatt i mot premien om det var en date med webmaster, eller?

Angela1365380318
Skrevet

Når jeg ser for meg hun der Barbie Star, så ser jeg hun derre Idol-berta - Malin?? Hun med Idol-halsbånd ;-)

Folk har trukket frem likhetene mellom de før her inne, du er ikke den første.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...