Angela1365380318 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 *tenker tilbake på barndommens barbiedokker* Er de egentlig i stand til å få barn? Husker vi tegnet på både Ken og Barbie fritt etter fantasien for vi syntes de var dårlig utstyrt *lol* Ja du sier noe, Ken har vel egentlig ingen penis, bare en slags klump eller bul. Hmm, stakkars Barbie! Hva slags greie er det egentlig ken har? Gutter som leker med barbie blir jo forberedt på super pupper og sprettrumpe, mens jentene må jo få sjokk når de ser the real thing. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 *tenker tilbake på barndommens barbiedokker* Er de egentlig i stand til å få barn? Husker vi tegnet på både Ken og Barbie fritt etter fantasien for vi syntes de var dårlig utstyrt *lol* Tegnet? Noen av oss gikk mer håndgripelig til verks, og limte på stakkars Ken det han manglet, samt hjalp Barbie litt med å gi plass til Kens pålimte herligheter. ;o) *rødme* 0 Siter
citygirl Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 Tegnet? Noen av oss gikk mer håndgripelig til verks, og limte på stakkars Ken det han manglet, samt hjalp Barbie litt med å gi plass til Kens pålimte herligheter. ;o) *rødme* *kvalte latterskrik* I tillegg til kjønnsmaltrakteringen ble de ganske hyppig utsatt for andre typer plastisk korrigerende kirurgi. Synes blant annet det var interessant med amputasjon og omplassering av lemmer. *lover å aldri vise barbiene mine til ungene* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 *kvalte latterskrik* I tillegg til kjønnsmaltrakteringen ble de ganske hyppig utsatt for andre typer plastisk korrigerende kirurgi. Synes blant annet det var interessant med amputasjon og omplassering av lemmer. *lover å aldri vise barbiene mine til ungene* Min adskillig yngre kusine fant Barbiedukkene mine da hun var 6 år og jeg var nærmere tjue. Hun kom løpende ut på kjøkkenet der hele storfamilien satt, med den da svært anatomisk korrekte Ken og hans uthulede kjæreste Barbie, og ropte "Se her, se her". Det var litt...klamt. ;o) *dobbeltrødme* 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Min adskillig yngre kusine fant Barbiedukkene mine da hun var 6 år og jeg var nærmere tjue. Hun kom løpende ut på kjøkkenet der hele storfamilien satt, med den da svært anatomisk korrekte Ken og hans uthulede kjæreste Barbie, og ropte "Se her, se her". Det var litt...klamt. ;o) *dobbeltrødme* *ler seg så jeg ruller på gulvet* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Følte meg av en eller annen grunn så truffet da jeg så overskriften.. Lurer på hvorfor`*S* Jeg var på fest i går, klarte å glemme den bærbare fest-pcen min (for en katastrofe) Så det er nok derfor det var så stille her i går.. 0 Siter
citygirl Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 Følte meg av en eller annen grunn så truffet da jeg så overskriften.. Lurer på hvorfor`*S* Jeg var på fest i går, klarte å glemme den bærbare fest-pcen min (for en katastrofe) Så det er nok derfor det var så stille her i går.. Du var dypt savnet:-) Vi klarte oss så godt vi kunne uten deg, men manglet en vesentlig ingrediens; spritgelé og puling:-) *lol* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Du var dypt savnet:-) Vi klarte oss så godt vi kunne uten deg, men manglet en vesentlig ingrediens; spritgelé og puling:-) *lol* *LOL* Jeg får komme sterkere tilbake neste helg! 0 Siter
citygirl Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 *LOL* Jeg får komme sterkere tilbake neste helg! Flott! Bli'kke det samma uten, veit du:-D 0 Siter
citygirl Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 *LOL* Jeg får komme sterkere tilbake neste helg! Men jeg lurer fortsatt på hvordan det gikk med Barbie Star i går. Hun skulle ut på byen og sjekke litt. Jeg veddet 10 kr på at hun finner en ny drømmemann:-) *S* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article613328.ece hehe, jeg lo iallefall godt. Har det vært en episode her med spritgele? Jeg kryper til korset... http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F2017.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2928710&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2939743 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Men jeg lurer fortsatt på hvordan det gikk med Barbie Star i går. Hun skulle ut på byen og sjekke litt. Jeg veddet 10 kr på at hun finner en ny drømmemann:-) *S* Kanskje det ble trekant? Hun likte jo han andre hun traff ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.