Gå til innhold

Ingen som har laget spritgelé i kveld, vel? Eller pula og røra noe?

Anbefalte innlegg

Angela1365380318
Skrevet

*tenker tilbake på barndommens barbiedokker*

Er de egentlig i stand til å få barn? Husker vi tegnet på både Ken og Barbie fritt etter fantasien for vi syntes de var dårlig utstyrt

*lol*

Ja du sier noe, Ken har vel egentlig ingen penis, bare en slags klump eller bul. Hmm, stakkars Barbie!

Hva slags greie er det egentlig ken har? Gutter som leker med barbie blir jo forberedt på super pupper og sprettrumpe, mens jentene må jo få sjokk når de ser the real thing.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• citygirl

19

• Angela1365380318

16

• Mrs. Wallace

2

• sheba

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*tenker tilbake på barndommens barbiedokker*

Er de egentlig i stand til å få barn? Husker vi tegnet på både Ken og Barbie fritt etter fantasien for vi syntes de var dårlig utstyrt

*lol*

Tegnet? Noen av oss gikk mer håndgripelig til verks, og limte på stakkars Ken det han manglet, samt hjalp Barbie litt med å gi plass til Kens pålimte herligheter. ;o)

*rødme*

Skrevet

Tegnet? Noen av oss gikk mer håndgripelig til verks, og limte på stakkars Ken det han manglet, samt hjalp Barbie litt med å gi plass til Kens pålimte herligheter. ;o)

*rødme*

*kvalte latterskrik*

I tillegg til kjønnsmaltrakteringen ble de ganske hyppig utsatt for andre typer plastisk korrigerende kirurgi.

Synes blant annet det var interessant med amputasjon og omplassering av lemmer.

*lover å aldri vise barbiene mine til ungene*

Skrevet

*kvalte latterskrik*

I tillegg til kjønnsmaltrakteringen ble de ganske hyppig utsatt for andre typer plastisk korrigerende kirurgi.

Synes blant annet det var interessant med amputasjon og omplassering av lemmer.

*lover å aldri vise barbiene mine til ungene*

Min adskillig yngre kusine fant Barbiedukkene mine da hun var 6 år og jeg var nærmere tjue. Hun kom løpende ut på kjøkkenet der hele storfamilien satt, med den da svært anatomisk korrekte Ken og hans uthulede kjæreste Barbie, og ropte "Se her, se her".

Det var litt...klamt. ;o)

*dobbeltrødme*

Angela1365380318
Skrevet

Min adskillig yngre kusine fant Barbiedukkene mine da hun var 6 år og jeg var nærmere tjue. Hun kom løpende ut på kjøkkenet der hele storfamilien satt, med den da svært anatomisk korrekte Ken og hans uthulede kjæreste Barbie, og ropte "Se her, se her".

Det var litt...klamt. ;o)

*dobbeltrødme*

*ler seg så jeg ruller på gulvet*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Følte meg av en eller annen grunn så truffet da jeg så overskriften.. Lurer på hvorfor`*S*

Jeg var på fest i går, klarte å glemme den bærbare fest-pcen min (for en katastrofe)

Så det er nok derfor det var så stille her i går.. ;)

Annonse

Skrevet

Følte meg av en eller annen grunn så truffet da jeg så overskriften.. Lurer på hvorfor`*S*

Jeg var på fest i går, klarte å glemme den bærbare fest-pcen min (for en katastrofe)

Så det er nok derfor det var så stille her i går.. ;)

Du var dypt savnet:-)

Vi klarte oss så godt vi kunne uten deg, men manglet en vesentlig ingrediens; spritgelé og puling:-)

*lol*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du var dypt savnet:-)

Vi klarte oss så godt vi kunne uten deg, men manglet en vesentlig ingrediens; spritgelé og puling:-)

*lol*

*LOL*

Jeg får komme sterkere tilbake neste helg! ;)

Skrevet

*LOL*

Flott!

Bli'kke det samma uten, veit du:-D

Skrevet

*LOL*

Men jeg lurer fortsatt på hvordan det gikk med Barbie Star i går. Hun skulle ut på byen og sjekke litt.

Jeg veddet 10 kr på at hun finner en ny drømmemann:-)

*S*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Men jeg lurer fortsatt på hvordan det gikk med Barbie Star i går. Hun skulle ut på byen og sjekke litt.

Jeg veddet 10 kr på at hun finner en ny drømmemann:-)

*S*

Kanskje det ble trekant? Hun likte jo han andre hun traff ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...