Gjest lille rosinen Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Vi skal til å sette på DVDen med leiefilm, også får vi opp "select a version" og valgene "uncorked" og "theatrical" Hva er forskjellen på disse to? Hvilken bør vi velge? Vi vil bare se filmen vi... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Uncorked? Den var ny for meg. Men sannsynligvis er det en slags directors cut-utgave, altså filmen med enkelte utelatte scener. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Uncorked? Den var ny for meg. Men sannsynligvis er det en slags directors cut-utgave, altså filmen med enkelte utelatte scener. Vi prøvde oss på det valget som sto øverst som var den uncorkede versjonen. Var noen puppescener der, kanskje det er det som var for sterk kost for amrikanerne sånn at man måtte ha to versjoner? Vi glemte å sette på den andre versjonen bare for å se... Så jeg kan ikke svare på om vi så noen umiddelbare forskjeller...! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Vi prøvde oss på det valget som sto øverst som var den uncorkede versjonen. Var noen puppescener der, kanskje det er det som var for sterk kost for amrikanerne sånn at man måtte ha to versjoner? Vi glemte å sette på den andre versjonen bare for å se... Så jeg kan ikke svare på om vi så noen umiddelbare forskjeller...! Du skal ikke se bort fra det. Hvis filmen f.eks. var ment for fjernsyn (som ikke er betaltv), eventuelt under en viss aldersgrense (tror det er 15 år), er pupper og banning tabu. De er ikke helt gode disse amerikanerne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.