Gå til innhold

Åndenes makt.

Gjest Herregud..Nå er det best å være anonym.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å melde meg på åndenes makt. Hva slags konsekvenser kan det få ? Vil jo ikke ha Stalkers etter meg akkurat.

Håper noen tar seg tid til å svare.

Takk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åndenes Makt? Er ikke det et program hvor de finner noen som kan drive ut spøkelser for deg?

Konsekvenser? Er du redd spøkelsene skal bli pissed?

Skrevet

Åndenes Makt? Er ikke det et program hvor de finner noen som kan drive ut spøkelser for deg?

Konsekvenser? Er du redd spøkelsene skal bli pissed?

Vil jo ikke folk skal tro det har rabla for meg.

Eller at folk blir sykelig opptatt av meg, bare fordi jeg har vært på tv.

Alle de gamle damene i veien, står og sladrer på hjørnet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det finnes helt sikkert folk som driver ut spøkelser selv om de ikke kommer på tv.

Skrevet

Du risikerer selvsagt både at folk tror du er klin kokos og at endel raringer tar kontakt med deg.

Men la oss stikke fingeren i jorda: Det er et TVNorge program. Få seere, og folk flest har kort hukommelse. Du slipper nok å bli kjendis, for å si det sånn.

Skrevet

Du risikerer selvsagt både at folk tror du er klin kokos og at endel raringer tar kontakt med deg.

Men la oss stikke fingeren i jorda: Det er et TVNorge program. Få seere, og folk flest har kort hukommelse. Du slipper nok å bli kjendis, for å si det sånn.

Jeg tror ikke på ånder og sånt. Men sier noen at det er noe sånt i et hus .. Da holder jeg meg langt unna. Så da tror jeg kanskje litt likevel ;-)

Skrevet

Jeg tror ikke på ånder og sånt. Men sier noen at det er noe sånt i et hus .. Da holder jeg meg langt unna. Så da tror jeg kanskje litt likevel ;-)

Du er vel litt som meg. Tror ikke på det, men utelukker ikke at det KAN finnes "spøkelser" og andre rare ting. Forskjellen er vel at jeg blir nysgjerrig, og oppsøker gjerne steder med spøkelsesrykter :) Som f.eks. Utstein Kloster hvor Cecilia (eller hva hun nå heter) går igjen, der har jeg vært flere ganger. Aldri sett/hørt/fornemmet henne da. Men skulle ønske jeg kunne overnatte der eller noe :) Spennende!!

Gjest neida, ikke rasist
Skrevet

Så lenge det ikke gjelder en muslim tror jeg du kan føle deg rimelig trygg...

Gjest Merkelige greier der
Skrevet

Du er vel litt som meg. Tror ikke på det, men utelukker ikke at det KAN finnes "spøkelser" og andre rare ting. Forskjellen er vel at jeg blir nysgjerrig, og oppsøker gjerne steder med spøkelsesrykter :) Som f.eks. Utstein Kloster hvor Cecilia (eller hva hun nå heter) går igjen, der har jeg vært flere ganger. Aldri sett/hørt/fornemmet henne da. Men skulle ønske jeg kunne overnatte der eller noe :) Spennende!!

Kom på besøk til barndomshjemmet mitt! Der nekter jeg å være alene. Der kan du høre mye, men det er kun noen få som ser ham..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...