Dorthe Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Hva er det som eksploderer nedi byen nå? Høres ikke akkurat ut som fyrverkeri da 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 hehe lurte akkurat på det samme "jaha nå smeller det", liksom. Men jeg satser på fyrverkeri enn så lenge 0 Siter
Atene Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Hører du det også? Trodde det var her i nærheten, jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 Hører du det også? Trodde det var her i nærheten, jeg. Hele blokka rister jo. Jaja, vi satser på at det er fyrverkeri.... 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Mmhm. bak Skøyenhovedgård et sted.. nedpå ved bryn ;p Så fyrverkerii ! Smeller jo hver helg etter nyttår synes jeg.. brr ;P men men.. tilbake til rockefilmen!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 hehe lurte akkurat på det samme "jaha nå smeller det", liksom. Men jeg satser på fyrverkeri enn så lenge Jeg har ikke så bra utsikt her jeg bor så jeg ser ikke så langt avgårde. Ser ikke noe fyrverkeri da... 0 Siter
Atene Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Hele blokka rister jo. Jaja, vi satser på at det er fyrverkeri.... Jeg er langt utenfor byen, og hørte det godt. Vi får satse på fyrverkeri, ja. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 Mmhm. bak Skøyenhovedgård et sted.. nedpå ved bryn ;p Så fyrverkerii ! Smeller jo hver helg etter nyttår synes jeg.. brr ;P men men.. tilbake til rockefilmen!! Jeg bor i sentrum jeg da så fyrverkeri så langt unna, tviler jeg på får blokka til å riste. Men sikkert noe uskyldige greier. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Wow. Ser smellene tas opp på VG Debatt også. Tror folk er litt lettskremte for tiden. 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Wow. Ser smellene tas opp på VG Debatt også. Tror folk er litt lettskremte for tiden. Disse var ganske unormalt kraftige synes jeg ja.. Men jeg så fyrverkeri. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 Wow. Ser smellene tas opp på VG Debatt også. Tror folk er litt lettskremte for tiden. Jeg er vanligvis ikke så skvetten jeg men i disse tider kan man bli skremt av litt av hvert. Kanskje ikke den rette dagen å sende opp fyrverkeri ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Disse var ganske unormalt kraftige synes jeg ja.. Men jeg så fyrverkeri. Jeg har ikke hørt noe. Sitter noen kilometer unna sentrum. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Ikke noe grand prix feiring kanskje? 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 Ikke noe grand prix feiring kanskje? Det kan jo hende. *puster lettet ut* 0 Siter
Gjest feiring? Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Er det Krekar som feirer med noen saftige scudraketter? 0 Siter
sheba Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Bor ikke i oslo da som du vet, men er fly forbannet på trusler så jeg velger å overse redselen og heller ignorere trusler.. sikkert lett for meg og si, men vi vinner ikke noenting om vi begynner og unskylde, disse menneskene er hjernevasket uansett hva du sier og uansett hvor du bor, så lenge du er norsk:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 Champagnekorkene i Spektrum ;-) Det er stille nå så ) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Det er stille nå så ) Fikk du svar på hva det var? Blir også urolig av sånt.. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Fikk du svar på hva det var? Blir også urolig av sånt.. Bur dåke på østlandet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.