Gå til innhold

Han Teeny...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... i Wigwam. Han er faen meg rett og slett en jævla dyktig og kul gitarist! Og bandet speller jo som Faen sjøl! Ikke lett å oppdage bak all den idiotiske staffasjen, men gutta er jo dyktige musikere! Og den nye låta rocker jo! Mye på grunn av gitarspellinga. Og han trommeslageren ser helt latterlig ut, men jaggu meg, han KAN spelle.

Kunne vært artig og hørt hva de ville prestert om de konsentrerte seg om først og fremst å være musikere. På den annen side, da ville neppe så mange ha hørt om dem som nå... Synd det ikke holder kun å lage god musikk for å slå igjennom som artist.

Gjest Østfold c:)
Skrevet

Han er kjempebra,også er han østfolding ( fra Halden)........:)

Skrevet

hehe - Østfold har fått seg noen andre undergrunnshelter og: Magic Pie.

De imponerte ROSfest-folka i Philadelphia såpass mye at de ble invitert over på den årlige progrockfestivalen der i april i år.

Har snakket en del med en av de som arrangerer den festivalen; og har skjønt at gruppen har imponert stort.

Skrevet

I know... Spelte i et meget bra band derfra... Sammen med Odd Renee Andersen. Husker ikke hva de het... ?

Skrevet

Hehe. Jeg har vært på en WigWam-konsert (i jobbøyemed) og ble noe så vanvittig og overraskende revet med.

Gjest urgh, nynorsk
Skrevet

Vennligst ikke skriv nynorsk uten at du absolutt MÅ... Ser du skriver litt blanding, så om du kan vær vennlig å skrive bokmål.

Nb! Jeg har alltid skrevet nynorsk i skolen, derfor denne paranoiaen.

Gjest Calóni
Skrevet

Vennligst ikke skriv nynorsk uten at du absolutt MÅ... Ser du skriver litt blanding, så om du kan vær vennlig å skrive bokmål.

Det der var vel veldig unødvendig? Folk må få lov til å skrive på den måten de vil, og så er det opp til de andre hvorvidt de vil lese det eller ikke.

Forøvrig synes jeg godt du kan bruke ditt faste nick når du kommer med slik kritikk.

Gjest Isbinne
Skrevet

Teeny er vel faktisk anerkjent som en av Norges beste gitarister.

Skrevet

Hvor står det noe på nynorsk liksom? I trådstarters innlegg? "Spelling" og "sjøl" er hvertfall ikke nynorsk. "Speling" og "sjølv" derimot...

Skrevet

Nja... Kanskje ikke kjent i alle kretser, men... Ihvertfall er jeg enig:-)

Men hva het det bandet igjen?

Skrevet

Hehe. Det var da en artig liten krabat:-)

Skrevet

Hvor står det noe på nynorsk liksom? I trådstarters innlegg? "Spelling" og "sjøl" er hvertfall ikke nynorsk. "Speling" og "sjølv" derimot...

"spelle" er endog et godt bokmålsord:-)

Gjest Isbinne
Skrevet

Nei, ikke i alle kretser, men de aller fleste er enige om at han er en veldig dyktig gitarist.

Hvilken band?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...