Glimtipper Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Det er forskjellig hvor mye folk tåler. Noen tåler kanskje ikke 41, mens andre tåler 43. Moren min målte 41,2 på lillebroren min før hun ikke turte å se på mer, og ilte avgårde til legevakta. Men han var ikke dødssyk, enda han helt sikkert hadde mer i feber enn det, om hun bare hadde latt den måle seg ferdig. Men en ting som er sikkert, det er at om noen har 42 i feber, så er de rimelig pjuske Det er litt annerledes med barn enn ved voksne når det kommer til hva som er høye temperaturer. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Det er litt annerledes med barn enn ved voksne når det kommer til hva som er høye temperaturer. Oh. Men 35,9 på et voksent menneske kan vel umulig være normalt? Det har jeg nemlig både under armen og under tunga nå. Og hutrer som bare det. Tror jeg gir opp hele denne febermåletingen, jeg. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Oh. Men 35,9 på et voksent menneske kan vel umulig være normalt? Det har jeg nemlig både under armen og under tunga nå. Og hutrer som bare det. Tror jeg gir opp hele denne febermåletingen, jeg. 35,9? Høres ut som det er innenfor normalen. Høye temperaturer er farligere for voksne enn for barn. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Oh. Men 35,9 på et voksent menneske kan vel umulig være normalt? Det har jeg nemlig både under armen og under tunga nå. Og hutrer som bare det. Tror jeg gir opp hele denne febermåletingen, jeg. Det er innenfor normalen. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Det er innenfor normalen. Hm..men jeg hutrer og fryser som bare det og er rimelig varm i ansiktet. Pussige greier.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.