Gjest veuia Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Gikk hun videre i Idol? Hvem heier dere på? Jeg heier på Ørjan og yolanda, og litt vivian. 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Mariann! Men det er fordi jeg er fryktelig patriotisk. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Mariann! Men det er fordi jeg er fryktelig patriotisk. Hvem er hun? =) 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hvem er hun? =) Hun er sørlending. Ble ikke vist noe av henne fra Sandvika, men auditionen hennes fra Stavanger ble vist på tv. Hun var med i fjor, men kom ikke videre fra semifinalen Hun hadde problemer med sykdom. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hun er sørlending. Ble ikke vist noe av henne fra Sandvika, men auditionen hennes fra Stavanger ble vist på tv. Hun var med i fjor, men kom ikke videre fra semifinalen Hun hadde problemer med sykdom. Okei =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.