Gå til innhold

Gå fra han eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym 26 åring jente

Vi har vært ilag og bodd sammen i 6 år.

Snakk om at vi skal gifte oss. Hele denne tiden har jeg vært den mest seksuelle og har hatt oftere lyst enn han.

Han har svært liten lyst og det kan gjerne gå 1 mnd uten at han bryr seg særlig om det.

Han har også prestasjons angst i sengen og blir lett slapp.

Han runker kanskje noen ganger i mnd og idag foreslo jeg at han skulle la vær å runke, og heller samle opp den seksuelle energien slik at vi oftere kunne ha sex.

DET nektet han og sa:"jeg nekter at du skal kontrollere meg og at jeg ikke skal få ta på meg selv".

Jeg syntes det var UTROLIG egoistisk av han! jeg hadde gladelig gitt opp min onanering hvis jeg trodde det kunne hjelpe mer på sexdriften min sammen med han!

Han vil med andre ord beholde runkingen sin, selv da jeg sa at dette kan jeg ikke leve med.

Så nå har jeg gjort det slutt...til tross for at jeg elsker han... men her går grensen min. Om han ikke er villig til å la være å runke for å se om han får større sexdrift og vil ha oftere sex med meg - da må det jo det være no GALT VEL!?

Så nå går jeg fra han -> hva synes dere : dumt eller bra?!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217209-g%C3%A5-fra-han-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

5

• ShitDiddelyDo

3

• Icora Panter

2

• fyrlykt

2

ShitDiddelyDo

Enkelte er nok mindre interessert i sex enn andre, og en fyr som klarer seg med sex 1 gang i måneden når han er i et forhold, og runker et par ganger i løpet av den samme tiden, er rimelig sikkert ikke spesielt interessert i sex.

Så med mindre du kan leve i et forhold hvor du ikke blir tilfredstilt sexuelt, har du gjort det rette.

Jeg hadde gjort det samme.

Runking eller ikke, dere har så forskjellige behov når det gjelder sex at et forhold sannsynligvis ikke er liv laga. Hvis du ønsker å satse på han må du samtidig vite at du ikke kan endre hans behov for sex. Hvis du er helt sikker på at du kan leve med sex så sjelden kan du begynne å vurdere å fortsette dette forholdet.

Gjest Anonym 26 åring jente

Runking eller ikke, dere har så forskjellige behov når det gjelder sex at et forhold sannsynligvis ikke er liv laga. Hvis du ønsker å satse på han må du samtidig vite at du ikke kan endre hans behov for sex. Hvis du er helt sikker på at du kan leve med sex så sjelden kan du begynne å vurdere å fortsette dette forholdet.

Men er det noen av dere som synes at mitt forslag var helt på trynet ? Eller at det var riktig av meg å foreslå det? Ble litt usikker på om det er meg som er en idiot som foreslår det eller om det er han som er idioten som nekter det?

ShitDiddelyDo

Men er det noen av dere som synes at mitt forslag var helt på trynet ? Eller at det var riktig av meg å foreslå det? Ble litt usikker på om det er meg som er en idiot som foreslår det eller om det er han som er idioten som nekter det?

Forslaget ditt var helt på trynet.

Slik du beskriver typen din har dere særdeles ulike sexbehov, og det er det som er problemet.

Å avstå fra runking vil ikke bidra til noe som helst. Det er noe vi gjør i tillegg til sex. Ikke i stedet for.

Gjest William Erobreren

Dessverre vil nok forslaget ditt virke mot sin hensikt og gjøre ham enda mindre interessert.

Annonse

UndrendePåDetMeste

Du gjorde det rette.

Det er helt tydelig at sex er noe du prioriterer i et forhold, og når ting ikke funker, så funker det ikke. Jeg er mer som eksen din når det gjelder sexlyst, og han prioriterer heller ikke sex så høyt i et forhold. Det er ingen grunn til at du skal være med en som ikke er som deg. Lykke til videre i livet:)

Forslaget ditt var helt på trynet.

Slik du beskriver typen din har dere særdeles ulike sexbehov, og det er det som er problemet.

Å avstå fra runking vil ikke bidra til noe som helst. Det er noe vi gjør i tillegg til sex. Ikke i stedet for.

Det er jo ikke sikkert at det er så stor forskjell på sexbehovet deres. Problemet er vel heller at han ikke har lyst på henne, men har stort sexbehov.

Han runker tydeligvis heller enn å ha sex med henne.

Fair Enaugh.

De har ikke forskjellige sexbehov. Det er bare det at han ikke har lyst på henne lenger, og derfor består hans sexliv for tida av runking.

Jeg tror at ronkingen kan være med på å opprettholde en viss sexlyst. Hvis man lever lenge uten sex og uten å onanere vil man slutte å få lyst på sex.

Det er jo ikke sikkert at det er så stor forskjell på sexbehovet deres. Problemet er vel heller at han ikke har lyst på henne, men har stort sexbehov.

Fair Enaugh.

Ikke kan du stave engelske ord, du gjentar deg selv som en ripete vinylplate, og du tror åpenbart du er synsk. Neste!

Annonse

ShitDiddelyDo

Fair Enaugh.

Hvis han runker noen få ganger i måneden (med forbehold om at dama over har full kontroll på hans runkevaner) tyder vel ikke det på et voldsomt behov for sex.

Men du kan selvfølgelig ha rett. Det er godt mulig han ikke tenner på dama si.

Ja, og DIN erfaring gjelder Anonym og alle andre i verden?

Det handler om en høy grad av sannsynlighet, at fenomener man har høstet erfaring med hos seg selv eller andre, også har en tendens til å gjelde svært mange.

Hvorfor så spydige utsagn mot noen som trekker paraleller til et velkjent fenomen?

Det handler om en høy grad av sannsynlighet, at fenomener man har høstet erfaring med hos seg selv eller andre, også har en tendens til å gjelde svært mange.

Hvorfor så spydige utsagn mot noen som trekker paraleller til et velkjent fenomen?

Jo klart du kan ha rett i det ,men du gjentar det tre-fire ganger og kommer ikke med noen _andre_forslag, som om din erfaring er det eneste som er riktig. Det er faktisk noen som ikke har stor sex lyst uansett hvem vedkommede er sammen med. Det bare er sånn, og slik kan det være for kjæresten til Anonym også. Det trenger ikke være det at han ikke tenner på henne..Det kan være VELDIG mange ting.. men du om det!

Jo klart du kan ha rett i det ,men du gjentar det tre-fire ganger og kommer ikke med noen _andre_forslag, som om din erfaring er det eneste som er riktig. Det er faktisk noen som ikke har stor sex lyst uansett hvem vedkommede er sammen med. Det bare er sånn, og slik kan det være for kjæresten til Anonym også. Det trenger ikke være det at han ikke tenner på henne..Det kan være VELDIG mange ting.. men du om det!

Her inne virker det på meg som om fravær av tenning på partneren, er den ALLER SISTE forklaringen som folk trekker fram, enda det er det mest forekommende årsak til lite sex i et forhold.

Folk går som katten rundt grøten ang denne årsaken, til tross for at det er DER årsaken som regel ligger.

Generell mangel på lyst, er svært sjelden forekommende som årsak.

Selvmonterte skylapper hos mange?. Eller ønsketenkning?

Jeg tror ikke det vil hjelpe om han kutter ut runkingen. Jeg ville ikke fått mer lyst på kjæresten min om han hadde spurt om jeg kunne slutte å onanere i alle fall! Heller tvertimot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...