Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp jeg har grublet i noen måneder på om jeg skal holde tale eller lage sang til søsternens bryllup. Drømmen er jo å kunne fremføre en sang selv;p

(YEAH RIGHT),

Er det noen her som vet om linker hvor jeg finner bryllups tekster/sanger (teksten MÅ være på engelsk) og har du vært i bryllup hvor "noen" har gjort noe annet en det som er standard.

Fortsetter under...

Skrevet

JEg overrasket meg selv med å synge en hjemmesnekret sak til lillebroren min når han giftet seg.

Jeg gikk gjennom det meste av det jeg hadde av sangbøker og fant sanger med tekster som jeg følte var relevante for livet hans.

Så satte jeg det hele sammen.

Jeg kalte det hele en musikalsk reise gjennom livet hans.

Snakket litt, sang et vers her og et vers der og snakket litt til. Kompet meg selv på piano.

Det hele var ganske morsomt, og folk lo. (Jeg skalv av nervøsitet...)

Og jeg fikk masse komplimenter etterpå. Broren min har i ettertid fått mange kommentarer om at folk syntes det var kjempemorsomt.

Bare et lite tips.

Gjest Isbinne
Skrevet

Dette er ikke det du spør etter, men jeg har et godt tips til deg.

Skriv et dikt!

Jeg skrev et dikt til venninna mi da hun giftet seg. Det ble på 15 vers, med gode historier som vi har opplevd sammen, både humor og alvor. Jeg framførte det selv, mens alle gjestene hadde fått utlevert diktet på ark. Da jeg hadde lest det ferdig, fikk hun sitt eksemplar innrammet med masse morsomme bilder av seg selv.

Det ble tatt veldig godt imot!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...