Gå til innhold

Når blir man en MANN/KVINNE

Anbefalte innlegg

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Er selv 21 og klarer rett og slett ikke kalle meg verken dame eller kvinne i alle situasjoner. Jeg kaller meg jente og kvinne litt ov hverandre.

Hva med dere andre?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er litt eldre enn deg, og det var først nylig jeg begynte å kalle meg kvinne.

Skrevet

Jeg er litt eldre enn deg, og det var først nylig jeg begynte å kalle meg kvinne.

Haha. Ja, lenge etter alle vi andre begynte å kalle deg det ;)

Skrevet

Jeg kaller meg selv også jente som regel. Er 23. Men jeg liker å bli kalt kvinne/dame. Hehe. Bare liker ikke å kalle meg selv det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Haha. Ja, lenge etter alle vi andre begynte å kalle deg det ;)

Jupp. Til slutt tok jeg et hint jeg også. :)

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg synes det er rart når barn kaller meg for "dame", eller når foreldre til små barn sier "pass deg så dama kommer forbi".

Skulle jeg ha skrevet en jobbsøknad eller liknende så hadde jeg skrevet kvinne.

Skrevet

Jeg er godt voksen kvinne, passert de 40.Når jeg skal ha besøk, f.eks. symøte, kan jeg si at jentene kommer....og ingen er under 40.Mamman min kan også kalle meg jentungen.

Selv kan jeg også si det om mine barn.

Tror ikke det er noen fasit på spørsmålet ditt. Her en dag var det en liten gutt som kom til meg og sa:Du voksen, kan jeg...

Gjest LucySky
Skrevet

Jupp. Til slutt tok jeg et hint jeg også. :)

Det skikkelig pinlige blir annonser som denne:

"Uforskyldt skilt gutt på 42 år (osv)"

Man skjønner liksom hvorfor han ble skilt, og at det ikke var uforskyldt.

:)

Skrevet

Det skikkelig pinlige blir annonser som denne:

"Uforskyldt skilt gutt på 42 år (osv)"

Man skjønner liksom hvorfor han ble skilt, og at det ikke var uforskyldt.

:)

he he:)

Skrevet

Det varierer alt ettersom. "en 23 år gammel mann og en 22 år gammel kvinne tatt for smugling av 14 meter tanntråd"..."19 år gammel mann kastet clementiner på politiet"..."Arve, som selv er en 29 år gammel ungdom, sier at byen mangler et tilholdssted for de yngre"....

Jeg vet da pokker...Man er i alle fall ungdom før fylte 20 og man er i alle fall mann/kvinne etter fylte 30. Alt imellom kommer an på faktorer som tanntråd og clementiner

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Jeg er godt voksen kvinne, passert de 40.Når jeg skal ha besøk, f.eks. symøte, kan jeg si at jentene kommer....og ingen er under 40.Mamman min kan også kalle meg jentungen.

Selv kan jeg også si det om mine barn.

Tror ikke det er noen fasit på spørsmålet ditt. Her en dag var det en liten gutt som kom til meg og sa:Du voksen, kan jeg...

Kjenner til den der, har jobbet i dagligvarebutikk, og da v ar det hver eneste dag noen som sa til barna sine "nå må du gi den til sama så vi kan betale"

Skrevet

Jeg er 35 år gammel og klarer ike å se meg sjøl verken som dame eller jente ;-)

Skrevet

Satt og pratet med nabogutten, han var syv år dengang. Vi pratet om gutter og menn, og jeg spurte ham om når en gutt blir en mann. Det var enkelt mente han, svaret kom kjapt:

"Når de blir seksten og får eple i halsen!"

Skrevet

Husker ikke hvor gammel jeg var da jeg synes jeg kunne kalle meg kvinne, i alle fall over 25.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...