Gå til innhold

Jeg savner skikkelig gode venner

Anbefalte innlegg

Gjest Isbinne
Skrevet

Jeg har mange venner, men ingen som jeg kan karakterisere som skikkelig gode og nære.

Bestevenninna mi kan jeg ikke stole 100% på. Hun er humørsyk, og når vi er sammen med andre har hun en tendens til å drite meg ut ovenfor alle. Hun er veldig selvsentrert.

Så har jeg ei venninne til da, som er ganske lukket. Hun vil ikke dele mye av seg selv liksom, og hun viser lite interesse for å lytte til det jeg vil si. Hun avbryter meg ofte midt i en setning, og det er slitsomt! Det har endt opp med at de fleste samtalene våre er på hennes premisser.

Resten av "venneflokken" min er ganske overfladiske.

Jeg savner en skikkelig god venninne. Men jeg er rundet 25, og løpet er vel kjørt for meg? Hvor kan jeg liksom treffe potensielle gode venninner? På arbeidsplassen finner jeg dem ikke. Der er de gode kolleger, som forresten er en del eldre enn meg. Det er ikke akutuelt å begynne på kurs e.l., for det har jeg ikke tid til..

:-(

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er 25.. Jeg har fått gode venner gjennom dol! (faktisk)

=D

Skrevet

Løpet er ikke kjørt. Var en stund jeg hadde fryktelig lyst å drive med en spesiell greie, men trengte en til. Fant et oppslag med en som drev med det samme og trengte også noen. Jeg svarte og vi fant hverandre til de grader. I tillegg fant vi en til. Så vips fikk jeg to nye venninner som jeg føler jeg kan stole på og fortelle det meste til. Cluet er vel å oppsøke nye miljøer, så du bør nok innstille deg på det. Eller være litt mer oppsøkende i de miljøene du allerede er i. Jeg er over 30, by the way.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...