Gå til innhold

Ville dere hatt betenkeligheter med å være sammen med en som var skilt to ganger

Anbefalte innlegg

Gjest skilt to ganger
Skrevet

Og personen var i begynnelsen av 30-årene?

Hadde dere lurt på hva i all verden er det som har gjort at fyren har blitt skilt to ganger?

Eller?

Gjest skeptisk frue
Skrevet

Jeg hadde spurt hvorfor.

Jeg kunne i utgangspunktet vært ganske skeptisk, ja. Også uten at han var skilt to ganger :0)

Angela1365380318
Skrevet

Hadde kommet helt an på fyren, men jeg tror ikke jeg hadde giftet meg med han nei. To ganger er nok.

Skrevet

JEg ville nok spurt meg selv hvorfor, ja. Hva sier han selv da? Hvis han konsekvent legger skylden på eksene - da ville jeg holdt meg laaaangt unna.

Skrevet

Jeg hadde også vært skeptisk. Men han kan jo naturligivs bare ha hatt maks uflaks.

Skrevet

Min tanke her ble -han er en uansvarlig person- eller bare uheldig. Jeg ville funnet ut mere om personen før vi ble i lag.

Skrevet

Er det så mange som ikke har vært gift/samboende to ganger da?

Hvis mannen var allright, hadde jeg ikke betenkt meg. Det hadde vært verre hvis han aldri hadde hatt noe forhold og bodde hjemme hos mor.

Skrevet

Er det så mange som ikke har vært gift/samboende to ganger da?

Hvis mannen var allright, hadde jeg ikke betenkt meg. Det hadde vært verre hvis han aldri hadde hatt noe forhold og bodde hjemme hos mor.

Det er faktisk en del mennesker som ikke er skilt eller har hatt flere samboere, ja! ;-)

Men vi er en minoritet... Mine 3 unger har faktisk samme far! Og vi bor fortsatt ilag, og har det veldig bra!;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...