Gjest skilt to ganger Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Og personen var i begynnelsen av 30-årene? Hadde dere lurt på hva i all verden er det som har gjort at fyren har blitt skilt to ganger? Eller? 0 Siter
Gjest skeptisk frue Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg hadde spurt hvorfor. Jeg kunne i utgangspunktet vært ganske skeptisk, ja. Også uten at han var skilt to ganger :0) 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hadde kommet helt an på fyren, men jeg tror ikke jeg hadde giftet meg med han nei. To ganger er nok. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 JEg ville nok spurt meg selv hvorfor, ja. Hva sier han selv da? Hvis han konsekvent legger skylden på eksene - da ville jeg holdt meg laaaangt unna. 0 Siter
Klara Q Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg hadde også vært skeptisk. Men han kan jo naturligivs bare ha hatt maks uflaks. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Min tanke her ble -han er en uansvarlig person- eller bare uheldig. Jeg ville funnet ut mere om personen før vi ble i lag. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Er det så mange som ikke har vært gift/samboende to ganger da? Hvis mannen var allright, hadde jeg ikke betenkt meg. Det hadde vært verre hvis han aldri hadde hatt noe forhold og bodde hjemme hos mor. 0 Siter
puttelull Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Er det så mange som ikke har vært gift/samboende to ganger da? Hvis mannen var allright, hadde jeg ikke betenkt meg. Det hadde vært verre hvis han aldri hadde hatt noe forhold og bodde hjemme hos mor. Det er faktisk en del mennesker som ikke er skilt eller har hatt flere samboere, ja! ;-) Men vi er en minoritet... Mine 3 unger har faktisk samme far! Og vi bor fortsatt ilag, og har det veldig bra!;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.