EllaJo Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Har vært syk i snart to uker (influensa), og dermed gått glipp av mye på skolen (går sykepleie). Bl.a 4 øvingsdager og mange forelesninger. Et alternativ er at jeg tar igjen øvingsdagene i morgen, men jeg har ikke fått øvet på noe som helst. Dessuten er jeg ganske slapp fortsatt og vet at jeg ikke kommer til å orke en hel dag i morgen. Jeg kommer til å søke meg over til en annen skole til høsten (samme studiet) da må jeg uansett ta igjen dette halvåret (1. semester), eller jobbe og vente til 2. semester begynner etter jul. Hva ville du gjort? 0 Siter
org Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Siden du likevel må ta igjen 1. semester, ville jeg ha blitt i senga... Ikke noe særlig å gå rundt og hangle. 0 Siter
Gjest uten tvil Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Gått i morgen. Bit tenna sammen og kom deg på skolen!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.