Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært syk i snart to uker (influensa), og dermed gått glipp av mye på skolen (går sykepleie). Bl.a 4 øvingsdager og mange forelesninger.

Et alternativ er at jeg tar igjen øvingsdagene i morgen, men jeg har ikke fått øvet på noe som helst. Dessuten er jeg ganske slapp fortsatt og vet at jeg ikke kommer til å orke en hel dag i morgen.

Jeg kommer til å søke meg over til en annen skole til høsten (samme studiet) da må jeg uansett ta igjen dette halvåret (1. semester), eller jobbe og vente til 2. semester begynner etter jul.

Hva ville du gjort?

Skrevet

Siden du likevel må ta igjen 1. semester, ville jeg ha blitt i senga... Ikke noe særlig å gå rundt og hangle.

Gjest uten tvil
Skrevet

Gått i morgen.

Bit tenna sammen og kom deg på skolen!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...