Gå til innhold

Hvem har spurt oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I løpet av 30 år er Europa og Norge gradvis blitt påført en stadig større andel muslimske borgere.

Dette har skjedd uten politisk debatt og ved at opposisjon er blitt kneblet gjennom rasismebeskyldninger etc.

For Norge har dette endret samfunnet i betydelig grad. Vår hovedstad vil ha muslimsk flertall i løpet av 20-30 år, og hele landet være muslimsk i løpet av 50-70 år (kfr SSB).

Denne fullstendige forvandlingen av samfunnet skjer uten av borgerne blir spurt.

I Oslo er 40% av barn/unge i oslo-skolene fremmedkulturelle. I ca 35 av skolene i hovedstaden, er nordmenn blitt minoritet...og tallet øker kraftig år for år.

Hva dette gjør med oppvekstmiljøet, kan vi lese om her:

http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/11/30/450847.html

Jeg vil anbefale foreldre å lese denne artikkelen.

Gjest hater muslimer
Skrevet

Hvorfor ikke lage et politisk parti som har som hovedmål å bli kvitt alle muslimene? Jeg ville stemt for det partiet, jeg er lei av snillismen og dumheten blandt norske politikere. Hvorfor kan de ikke se hvilken vei det bærer. Hvorfor skal vi være så jævla tolerant når det ikke går den andre veien? Når vi vet at muslimene forakter nordmenn og det vi står for.

Skrevet

Hvorfor ikke lage et politisk parti som har som hovedmål å bli kvitt alle muslimene? Jeg ville stemt for det partiet, jeg er lei av snillismen og dumheten blandt norske politikere. Hvorfor kan de ikke se hvilken vei det bærer. Hvorfor skal vi være så jævla tolerant når det ikke går den andre veien? Når vi vet at muslimene forakter nordmenn og det vi står for.

Det er vel kanskje nok hat som det er, og poenget mitt var et litt annet;

Hvordan man nå i 30 år har kunnet spørre folk i folkeavstemning om nynorsk og for/mot øl i butikken, og holde valgkamp annethvert år...uten at den muslimske kolonialiseringen av landet i det hele tatt har vært tema.

Skrevet

Mange som tror, ikke minst her inne, at disse vil bli mer og mer norske etterhvert som generasjonene tar over, dette her viser jo det motsatte.

Men naiviteten er hinsides alle grenser for mange nordmenn.

Etter det siste som har skjedd er jeg møkk lei.

Før eller siden kommer dette til å eksplodere.

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Like viktig som arbeid med integrering, er det å kunne snakke fritt! Å skulle være så politisk korrekte i alle uttalelser fører bare til at man egentlig ikke får hverken sagt eller gjort noen ting.

I sverige har de vært veldig veldig politisk korrekte veldig lenge. En kamerat av meg ble stoppet da han og vennene hadde litt for høylydt nasjonalsangsynging, ettersom dette kunne bli oppfattet fiendtlig av "andre". Og spør en svenske om hverdagsrasisme, de er MYE verre enn oss!

Gi oss politikere som får lov til å snakke fra levra, så kommer vi kanskje en vei.

Skrevet

Like viktig som arbeid med integrering, er det å kunne snakke fritt! Å skulle være så politisk korrekte i alle uttalelser fører bare til at man egentlig ikke får hverken sagt eller gjort noen ting.

I sverige har de vært veldig veldig politisk korrekte veldig lenge. En kamerat av meg ble stoppet da han og vennene hadde litt for høylydt nasjonalsangsynging, ettersom dette kunne bli oppfattet fiendtlig av "andre". Og spør en svenske om hverdagsrasisme, de er MYE verre enn oss!

Gi oss politikere som får lov til å snakke fra levra, så kommer vi kanskje en vei.

Nasjonalisme:

De er veldig mange i utlandet som er forskrekket over Norges 17. mai- feiring, det oppfattes som meget nasjonalistisk.

Turister ser med undring på dette fenomenet, og det er verdenskjent.

Jeg viste nylig opptak med video fra 17. mai i en liten by for noen tyske forbindelser, og de satt som fjetret og gapte :-)

Skrevet

Alt som skal til for å starte en full krig med tap av menneskeliv i Norge er at en eller annen høyre-ekstremist kødder med en moské eller brenner koranen.

En liten gnist - så BANG.

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1214880.ece

Mange interessante uttalelser her...

*redd*

Disse er like farlige som flere av de muslimene vi har her til lands. Det skal veldig lite til nå før det smeller.

Skrevet

Hehe, den artikkelen leste jeg for litt siden.

Vi er lykkelige nok til å ha en av disse skolene som primærskole, så nå kan jeg alt om privatskolene i Oslo.

Vi bestemte oss vel for at guttungen ikke skal vokse opp som en minoritet i sitt eget land

Skrevet

Disse er like farlige som flere av de muslimene vi har her til lands. Det skal veldig lite til nå før det smeller.

Håper alle ekstremister fra sider holder fingra langt unna avtrekkeren...

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Nasjonalisme:

De er veldig mange i utlandet som er forskrekket over Norges 17. mai- feiring, det oppfattes som meget nasjonalistisk.

Turister ser med undring på dette fenomenet, og det er verdenskjent.

Jeg viste nylig opptak med video fra 17. mai i en liten by for noen tyske forbindelser, og de satt som fjetret og gapte :-)

Det er nettopp det jeg mener, i andre land kan man ikke feire seg selv uten at det liksom innebærer undertrykkelse av andre folkeslag. Men i norge har vi da masse barn i alle farger og klesdrakter i togene våre!

Skrevet

Tar jeg ikke mye feil er det ganske mange "nordmenn" som ER muslimer... Hva er en nordmann, egentlig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...