Gjest munnsår Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 For en uke siden trakk jeg ene visdomstannen min. Dagen etterpå fikk jeg munnsår ganske nært såret. Gikk til apoteket og de anbefalte at jeg brukte corsodyl. Dette fikk bort munnsårene, men nå har jeg fått vondt nedi hulle hvor jeg trakk tannen. Det smaker betent, og det er så vondt at jeg ikke får sove om natten Skal tilbake på onsdag å trekke en visdomstann til. Er det noe som kan hjelpe som jeg kan ta frem til da? 0 Siter
trinest1365380631 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Bruk en sprøyte og rens såret med saltvannsoppløsning der tanna har vært...Opplevde akkurat det samme selv. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Bruker du sånn desinfiserende middel å skyller munnen med to ganger om dagen? 0 Siter
Gjest munnsår Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Bruker du sånn desinfiserende middel å skyller munnen med to ganger om dagen? Har ikke brukt annet enn corsodyl. Trodde det var desinfiserende? 0 Siter
mrxx Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Har ikke brukt annet enn corsodyl. Trodde det var desinfiserende? Corsodyl er veldig bra å bruke, men skyld ikke for mange dager med det, fordi tennene blir gule. Bruk heller en Q-tips, så det blir mer målrettet. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Har ikke brukt annet enn corsodyl. Trodde det var desinfiserende? det skal være det ja, så da vet ikke jeg. God bedring iallefall :-) 0 Siter
Gjest Munnsår Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 det skal være det ja, så da vet ikke jeg. God bedring iallefall :-) Takk 0 Siter
Gjest Bossemann Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Det høres jo ut som du kan ha fått en infeksjon. Gå til tannlegen i morgen så han får ta en titt på det. Du kan ta 600 mg ibux + to paracet i kveld når du legger deg, så kanskje du får sove bedre. 0 Siter
cecily Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Det smaker dritt i munnen etter sånne operasjoner og trekkinger av tenner. Jeg har gjort det selv og hadde verdens verste ånde og smak i munnen en stund etterpå. 0 Siter
Gjest Pris? Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hva koster det å trekke visdomstenner? har to som må bort, men har ikke råd til tannlegen. Slitt med dem i ett år nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.