Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ingi1365380494

Heisann,

jeg var hos legen for GU, fikk vite at jeg har celleforandringer av ukjent betydning. Har blitt henvist til gynekologisk avdeling på sykehuset for hpv undersøkelse, en drøy uke etter den legetimen. Det jeg lurer på er om det er noen vits i å ta den undersøkelsen så snart? Jeg vil jo få vite hva slags celleforandringer jeg har, men når det går så kort tid, må jeg jo likevel ha enda en om en stund, for å se om "det" er der enda....-Jeg har mest lyst til å utsette den jeg har fått nå, for jeg har egentlig ikke penger til det:-( Sannsynligvis vil jeg betale minst 265 kr, bare for å finne ut at alt er i orden likevel....

Vet at man bør sette helsen før økonomi, men jeg har også lest at de fleste tilfeller av celleforandringer blir aldri noe farlig.

Håper noen kan hjelpe med et råd....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217256-hpv-under%C3%B8kelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...