keinstein Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Nå har jeg sett rasende folkemasser som ville dyr kreve respekt fra de vantro, men hvor er kvinnene? Det er jo bare menn! 0 Siter
citygirl Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Kvinner får kanskje ikke lov til å gå ut? De kunne jo friste noen menner og ødelegge familiens ære... 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Kansje er de så fornuftige at de holder seg unna. De har vel mer fornuftge tig å gjøre, oppdra barn, lage mat eller be om fred? Men jeg tror ikke de fleste muslimske kvinner har lov å protesere eller være ute i offentligheten ved mindre det er i forbindelse med husholdninge (hente vann, gå på torget)men det finnes jo unntak blandt muslimene også. 0 Siter
Gjest allah og herregud Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 IQ? :-) Egentlig skulle man tro kvinner var de beste selvmordsbombere... De har jo så god plass under burkaen... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Ja, det hadde vært veldig interessant og sett en verden der kvinnene satt med mennenes makt..! 0 Siter
Gjest tørklekledde skjeggaper Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 IQ? :-) Virker som om de mannfolka har lagt igjen IQ'n hjemme... De fremstår hvertfall som primitive 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 På tv2-nyhetene klokken 18:30, la jeg merke til at det kun var kvinner som demonstrerte. Det var i Tyrkia. Samtlige var kledd i svart, og de så ganske skumle ut. 0 Siter
Gjest underkua Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Kvinner får kanskje ikke lov til å gå ut? De kunne jo friste noen menner og ødelegge familiens ære... Kvinnene får ikke lov å være med på moroa, de må sitte tildekket hjemme. Jeg leste nylig i et blad, at om noen tar bilde av en slørkvinne og publiserer det, så risikerer hun å bli drept av mannen sin fordi HUN har da ødelagt æra hans. Hvorfor tror du disse med denne religionen ser på norske kvinner som horer? For en flott religion, hurra! Bra vi bygger moskeer til dem, så de får praktisert sin fanatiske religion her i landet vårt også. 0 Siter
keinstein Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 På tv2-nyhetene klokken 18:30, la jeg merke til at det kun var kvinner som demonstrerte. Det var i Tyrkia. Samtlige var kledd i svart, og de så ganske skumle ut. Jeg så også det. De brukte hijaben til Muslimbrødrene, en ekstremistorganisasjon som er svært kontroversiell. Ja det så skummelt ut. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 På tv2-nyhetene klokken 18:30, la jeg merke til at det kun var kvinner som demonstrerte. Det var i Tyrkia. Samtlige var kledd i svart, og de så ganske skumle ut. Vi som akkurat har bestillt tur til Tyrkia. Men det er ikke før i påskeferien da, har vel roet seg til den tid. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Vi som akkurat har bestillt tur til Tyrkia. Men det er ikke før i påskeferien da, har vel roet seg til den tid. Det kan vel både roe seg og eskalere. Ikke godt å si. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg så også det. De brukte hijaben til Muslimbrødrene, en ekstremistorganisasjon som er svært kontroversiell. Ja det så skummelt ut. Det var sånne spøkelseskvinner fra helvete, av den typen man kan få mareritt av å se. De så til og med hjernevaska ut. Tomt blikk og en messende munn. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 De sitter selvfølgelig hjemme og lager mat til de som kommer sultne hjem fra demonstrasjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.