Gå til innhold

Hvor er kvinnene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett rasende folkemasser som ville dyr kreve respekt fra de vantro, men hvor er kvinnene?

Det er jo bare menn!

Skrevet

Kvinner får kanskje ikke lov til å gå ut?

De kunne jo friste noen menner og ødelegge familiens ære...

Angela1365380318
Skrevet

Kansje er de så fornuftige at de holder seg unna. De har vel mer fornuftge tig å gjøre, oppdra barn, lage mat eller be om fred?

Men jeg tror ikke de fleste muslimske kvinner har lov å protesere eller være ute i offentligheten ved mindre det er i forbindelse med husholdninge (hente vann, gå på torget)men det finnes jo unntak blandt muslimene også.

Gjest allah og herregud
Skrevet

IQ? :-)

Egentlig skulle man tro kvinner var de beste selvmordsbombere...

De har jo så god plass under burkaen...

Skrevet

Ja, det hadde vært veldig interessant og sett en verden der kvinnene satt med mennenes makt..!

Gjest tørklekledde skjeggaper
Skrevet

IQ? :-)

Virker som om de mannfolka har lagt igjen IQ'n hjemme...

De fremstår hvertfall som primitive

ShitDiddelyDo
Skrevet

På tv2-nyhetene klokken 18:30, la jeg merke til at det kun var kvinner som demonstrerte. Det var i Tyrkia. Samtlige var kledd i svart, og de så ganske skumle ut.

Gjest underkua
Skrevet

Kvinner får kanskje ikke lov til å gå ut?

De kunne jo friste noen menner og ødelegge familiens ære...

Kvinnene får ikke lov å være med på moroa, de må sitte tildekket hjemme.

Jeg leste nylig i et blad, at om noen tar bilde av en slørkvinne og publiserer det, så risikerer hun å bli drept av mannen sin fordi HUN har da ødelagt æra hans.

Hvorfor tror du disse med denne religionen ser på norske kvinner som horer?

For en flott religion, hurra!

Bra vi bygger moskeer til dem, så de får praktisert sin fanatiske religion her i landet vårt også.

Skrevet

På tv2-nyhetene klokken 18:30, la jeg merke til at det kun var kvinner som demonstrerte. Det var i Tyrkia. Samtlige var kledd i svart, og de så ganske skumle ut.

Jeg så også det. De brukte hijaben til Muslimbrødrene, en ekstremistorganisasjon som er svært kontroversiell.

Ja det så skummelt ut.

fei1365380229
Skrevet

Vi som akkurat har bestillt tur til Tyrkia. Men det er ikke før i påskeferien da, har vel roet seg til den tid.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi som akkurat har bestillt tur til Tyrkia. Men det er ikke før i påskeferien da, har vel roet seg til den tid.

Det kan vel både roe seg og eskalere.

Ikke godt å si.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg så også det. De brukte hijaben til Muslimbrødrene, en ekstremistorganisasjon som er svært kontroversiell.

Ja det så skummelt ut.

Det var sånne spøkelseskvinner fra helvete, av den typen man kan få mareritt av å se.

De så til og med hjernevaska ut. Tomt blikk og en messende munn.

Skrevet

De sitter selvfølgelig hjemme og lager mat til de som kommer sultne hjem fra demonstrasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...