Gå til innhold

Hvilke selskaper tilbyr billigste flybillletter til San Francisco i juni?

Anbefalte innlegg

Gjest også en Amerikafarer
Skrevet

skal antakelig ut og reise til sommeren, regner med at det blir i begynnelsen av Juni.

Jeg er student og vet at jeg kan få en fleksibibel bilett til SF for rundt 6500 med Kilroy Travels

Hvilke andre selskaper bør jeg vurdere?

Kan jeg få det billigere? Er vanskelig å avgjøre når jeg drar da jeg ikke helt vet når alle eksamenskomponenter blir ferdige

Skrevet

Du kan i alle fall få billetten ned i rundt 5000 kroner. Vet ikke hvor du reiser fra jeg?

Sjekk ut forskjellige nettsider før du bestemmer det, det kan lønne seg.

Skrevet

Tro i hvert fall ikke på at de som kaller seg billige virkelig er det. Superbillig kan vise seg å ikke være "billigst" men bare relativt superbillig i f t de som er dyrere :-) De eier ikke skam, og vil gjerne flå deg på en hvilken som helst måte.

For meg virker det som at billettene ofte er billigst på flyselskapets egne sider.

Hvilke som flyr de ulike rutene kan du f eks se på "avgang utland" listene på Gardermoens sider.

Gjest også en Amerikafarer
Skrevet

Du kan i alle fall få billetten ned i rundt 5000 kroner. Vet ikke hvor du reiser fra jeg?

Sjekk ut forskjellige nettsider før du bestemmer det, det kan lønne seg.

reiser fra Gardermoen. En ganske vesentlig opplysning. Hadde kanskje vært vesentlig dyrere om jeg hadde reist fra Alta

Angela1365380318
Skrevet

Reiste med Killroy en gang selv, ble ikke billig i det hele tatt til slutt, kommer masse tilegg også måtte du kjøpe egen killriy id, som ikke er gyldig legitimasjon (slik pass, førerkort og visa er)noen steder.

Er du super heldig tror jeg du kan få det ned i 2000kr men det er på kampanjer man må slå til på, er noke ikke mange slike biletter. Jeg ville gått på flyselskapenes egne sider og sjekket innimellom.

Skrevet

Reiste med Killroy en gang selv, ble ikke billig i det hele tatt til slutt, kommer masse tilegg også måtte du kjøpe egen killriy id, som ikke er gyldig legitimasjon (slik pass, førerkort og visa er)noen steder.

Er du super heldig tror jeg du kan få det ned i 2000kr men det er på kampanjer man må slå til på, er noke ikke mange slike biletter. Jeg ville gått på flyselskapenes egne sider og sjekket innimellom.

Men hvis du finner en billett til en bra pris på kilroy kommer det jo ikke noen ekstra kostnader etter at du har betalt beløpet?

Angela1365380318
Skrevet

Men hvis du finner en billett til en bra pris på kilroy kommer det jo ikke noen ekstra kostnader etter at du har betalt beløpet?

Våre ekstra kostnader dukket opp når vi skulle betale biletten, vi ble ikke opplyst om dette da vi forhørte oss om priser eller da vi bestlte.

Når jeg kjøper bilettet andre steder kommer alle kostnadene i den totale summen og det er den man betaler. Man får opplyst prisen på biletten, skatter og avgifter, tilegg, men den totale prisen endrer seg ikke.

Skrevet

Våre ekstra kostnader dukket opp når vi skulle betale biletten, vi ble ikke opplyst om dette da vi forhørte oss om priser eller da vi bestlte.

Når jeg kjøper bilettet andre steder kommer alle kostnadene i den totale summen og det er den man betaler. Man får opplyst prisen på biletten, skatter og avgifter, tilegg, men den totale prisen endrer seg ikke.

Men hvis man har betalt billetten på nettet så kommer det ikke plutselig en haug med ekstra kostander når du skal sjekke inn billetten på gardemoen? Den er jo alt betalt over nettet?

Eller misforstår jeg deg kanskje?

Skrevet

reiser fra Gardermoen. En ganske vesentlig opplysning. Hadde kanskje vært vesentlig dyrere om jeg hadde reist fra Alta

Icelandair kjører ofte kampanjer til USA.

Angela1365380318
Skrevet

Men hvis man har betalt billetten på nettet så kommer det ikke plutselig en haug med ekstra kostander når du skal sjekke inn billetten på gardemoen? Den er jo alt betalt over nettet?

Eller misforstår jeg deg kanskje?

Det er godt mulig det ikke dukker opp noe mer da nei, er som sagt et par år siden jeg kjøpte biletter der. Vi var så missfornøyde at vi aldri gikk tilbake, har dessuten alltid funnet billigere biletter andre steder.

Gjest Calóni
Skrevet

Vel, ettersom det ikke finnes noen direkteruter fra Alta til SF så vil jo tillegget bestå i en flybillett Alta-Gardermoen. Men det er vel ikke akkurat billig. Jeg mener å ha sett i aviser og sånt at Oslo-San Francisco blir avertert for 3-4000 noen ganger, men ta det med en klype salt, for jeg er ikke riktig sikker. Billigere enn 6000 får du det iallfall for.

Skrevet

Kommer an på hvilket tidsrom sånn ca du skal reise, men jeg finner i alle fall turer ned til 4000 kroner tur/retur der.

Det er med KLM.

Skrevet

Søk på www.kelkoo.no du, der er de fleste billettene til under 5000 kroner. Ser noen går for over 47000 også, økonomiklasse på Northwest airlines... helt vilt! Hva slags fly er det da?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...