Gå til innhold

Hvilke selskaper tilbyr billigste flybillletter til San Francisco i juni?

Anbefalte innlegg

Gjest også en Amerikafarer
Skrevet

skal antakelig ut og reise til sommeren, regner med at det blir i begynnelsen av Juni.

Jeg er student og vet at jeg kan få en fleksibibel bilett til SF for rundt 6500 med Kilroy Travels

Hvilke andre selskaper bør jeg vurdere?

Kan jeg få det billigere? Er vanskelig å avgjøre når jeg drar da jeg ikke helt vet når alle eksamenskomponenter blir ferdige

Skrevet

Du kan i alle fall få billetten ned i rundt 5000 kroner. Vet ikke hvor du reiser fra jeg?

Sjekk ut forskjellige nettsider før du bestemmer det, det kan lønne seg.

Skrevet

Tro i hvert fall ikke på at de som kaller seg billige virkelig er det. Superbillig kan vise seg å ikke være "billigst" men bare relativt superbillig i f t de som er dyrere :-) De eier ikke skam, og vil gjerne flå deg på en hvilken som helst måte.

For meg virker det som at billettene ofte er billigst på flyselskapets egne sider.

Hvilke som flyr de ulike rutene kan du f eks se på "avgang utland" listene på Gardermoens sider.

Gjest også en Amerikafarer
Skrevet

Du kan i alle fall få billetten ned i rundt 5000 kroner. Vet ikke hvor du reiser fra jeg?

Sjekk ut forskjellige nettsider før du bestemmer det, det kan lønne seg.

reiser fra Gardermoen. En ganske vesentlig opplysning. Hadde kanskje vært vesentlig dyrere om jeg hadde reist fra Alta

Angela1365380318
Skrevet

Reiste med Killroy en gang selv, ble ikke billig i det hele tatt til slutt, kommer masse tilegg også måtte du kjøpe egen killriy id, som ikke er gyldig legitimasjon (slik pass, førerkort og visa er)noen steder.

Er du super heldig tror jeg du kan få det ned i 2000kr men det er på kampanjer man må slå til på, er noke ikke mange slike biletter. Jeg ville gått på flyselskapenes egne sider og sjekket innimellom.

Skrevet