Gjest monamona Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Etter flere års bruk av Yasmin vil jeg nå vurdere å slutte på p-piller for en stund (pga sykdom). Det jeg lurte på er om jeg kan vente meg noen bivirkninger? Jeg slet for eksempel mye med kviser før jeg begynte med p-piller (det var jo i ungdomstiden), er det sannsynlig at de kommer tilbake? Vektøkning? Takk for erfaringer :-) 0 Siter
Idéfix Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg hadde litt kviser under hele perioden jeg gikk på P-piller, og det ble helt sinnsyke tilstander en periode etterpå. Tror jeg på det meste talte 44 kviser i fjeset.Har bestandig hatt en tendens til å få en kvise eller tre...men ikke så ille som tiden rett etter jeg sluttet. Men det er bedre nå enn noen gang, har aldri (1-2 år etter) hatt penere hud. Gikk ikke opp i vekt, men så trener jeg også en del. Ellers er det vel individuelt! 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Alt er individuelt. Gikk på Yasmin tidligere jeg også, men fikk ingen birkninger etter at jeg hadde slutta. Hvis du MÅ slutte pga sykdom, så har du vel streng tatt ingen valg. Du slutter også ser du hva som skjer=) 0 Siter
red Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 En bivirkning er at du øker sjansen for å bli gravid 0 Siter
Gjest håravfall Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Plutselige hormonendringer (som p-pilleslutt, fødsel osv) kan føre til midlertidig håravfall. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Da jeg sluttet med p-pillen var det fordi det var slutt med typen og meg. Og den bivirkningen jeg fikk var en voldsom økning i sexlyst. Lite kjekt når man ikke hadde noen å ha sex med - en man fant jo en løsning på det også... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.