Gå til innhold

Slutte på p-piller - bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Gjest monamona
Skrevet

Etter flere års bruk av Yasmin vil jeg nå vurdere å slutte på p-piller for en stund (pga sykdom). Det jeg lurte på er om jeg kan vente meg noen bivirkninger?

Jeg slet for eksempel mye med kviser før jeg begynte med p-piller (det var jo i ungdomstiden), er det sannsynlig at de kommer tilbake?

Vektøkning?

Takk for erfaringer :-)

Skrevet

Jeg hadde litt kviser under hele perioden jeg gikk på P-piller, og det ble helt sinnsyke tilstander en periode etterpå. Tror jeg på det meste talte 44 kviser i fjeset.Har bestandig hatt en tendens til å få en kvise eller tre...men ikke så ille som tiden rett etter jeg sluttet.

Men det er bedre nå enn noen gang, har aldri (1-2 år etter) hatt penere hud.

Gikk ikke opp i vekt, men så trener jeg også en del.

Ellers er det vel individuelt!

Lips1365380508
Skrevet

Alt er individuelt. Gikk på Yasmin tidligere jeg også, men fikk ingen birkninger etter at jeg hadde slutta. Hvis du MÅ slutte pga sykdom, så har du vel streng tatt ingen valg. Du slutter også ser du hva som skjer=)

Gjest håravfall
Skrevet

Plutselige hormonendringer (som p-pilleslutt, fødsel osv) kan føre til midlertidig håravfall.

Skrevet

Da jeg sluttet med p-pillen var det fordi det var slutt med typen og meg.

Og den bivirkningen jeg fikk var en voldsom økning i sexlyst. Lite kjekt når man ikke hadde noen å ha sex med - en man fant jo en løsning på det også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...