Gå til innhold

Christine Guldbrandsen..

Anbefalte innlegg

Gjest gakk gakk
Skrevet

Egentlig ei søt jente, men når hun åpner kjeften å synger eller smiler så synes jeg hun ser fæl ut..!! De svære tenna..

Er det bare jeg som reagerer?

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

3

• cecily

3

• flisa

2

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Skrevet

Herregud hvor usaklig går det ann å bli. Jenta er jo nydelig, og trenger vel ikke å lese her på Dol en masse stygge ting. Dette må da vel være en helt undøvendig tråd??

Skrevet

Herregud hvor usaklig går det ann å bli. Jenta er jo nydelig, og trenger vel ikke å lese her på Dol en masse stygge ting. Dette må da vel være en helt undøvendig tråd??

Jenta har hestetenner, det er da lett å se. Hun har et pent ansikt, men dog hestetenner.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jenta har hestetenner, det er da lett å se. Hun har et pent ansikt, men dog hestetenner.

Sånt snakker man ikke høyt om på dol, vet du :P

Jeg satt bare å telte sekundene til et sånt innlegg kom :P

Skrevet

Sånt snakker man ikke høyt om på dol, vet du :P

Jeg satt bare å telte sekundene til et sånt innlegg kom :P

Det er jo derfor det er så festlig her inne, lissom.

Gjest Sally74
Skrevet

Takk! Du fikk sagt det!

Skrevet

Helt enig. Jenta kan da ikke noe for at hun har slike tenner. Skal man dømme noen, må det være for noe en person gjør, ikke hvordan man ser ut.

Hun var ikke med på en tannkonkurranse, men en sangkonkurranse.

Gjest skjerp deg
Skrevet

Helt enig. Jenta kan da ikke noe for at hun har slike tenner. Skal man dømme noen, må det være for noe en person gjør, ikke hvordan man ser ut.

Hun var ikke med på en tannkonkurranse, men en sangkonkurranse.

Herregud! Det er da ingen som har dømt henne fordi vi konstanterer at hun har hestetenner..

Annonse

Gjest gakk gakk
Skrevet

Jeg skrev at jenta var SØT, men hadde store tenner..

Hvor i faen meg klarer du å lese av det innlegget "masse stygge ting om henne"???!!!

Leste du ikke innlegget mitt eller finner du bare på masse ting??

*Rister på hodet*

Skrevet

Jeg skrev at jenta var SØT, men hadde store tenner..

Hvor i faen meg klarer du å lese av det innlegget "masse stygge ting om henne"???!!!

Leste du ikke innlegget mitt eller finner du bare på masse ting??

*Rister på hodet*

*heia, heia*!!

Gjest gakk gakk
Skrevet

*heia, heia*!!

Jeg blir faen meg så forbanna når noen begynner å rope på webmaster for INGENTING!!

Skrevet

Jeg blir faen meg så forbanna når noen begynner å rope på webmaster for INGENTING!!

Dette forumet florerer av unge bortskjemte småjenter som er vant til å få det som de vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...