Gjest KariKruskakli Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Ei søt jente med flotte tenner. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Herregud! Det er da ingen som har dømt henne fordi vi konstanterer at hun har hestetenner.. Hva er da vitsen med å lage en tråd om hennes tenner? 0 Siter
Gjest milten Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Nei, du er ikke den eneste som har lagt merke til den enorme tanngarden hennes. Nesten så hun ikke har leppeskinn nok til å lukke munnen rundt tenna. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Ei søt jente med flotte tenner. De er veldig fine ja.. Kritthvite! 0 Siter
Gjest DonJuan23 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Utrolig hva folk henger seg opp i? Janteloven lever videre ser jeg. 0 Siter
Gjest gakk gakk Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hva er da vitsen med å lage en tråd om hennes tenner? Vitsen?? Fordi jeg syntes de jeg syntes de var store vel!! Skjønte du ikke det da?? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg hadde ikke tenkt over dette med tenna hennes, før jeg leste gjennom denne tråden. Hun er en fin jente, og har en vakker stemme. Og det er tross alt det som gjelder i Grand Prix. 0 Siter
Gjest DonJuan23 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Utrolig hva folk henger seg opp i? Janteloven lever videre ser jeg. Selv om jeg ikke helt vet hva janteloven betyr... 0 Siter
Gyda Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg hadde ikke tenkt over dette med tenna hennes, før jeg leste gjennom denne tråden. Hun er en fin jente, og har en vakker stemme. Og det er tross alt det som gjelder i Grand Prix. Enig med du! 0 Siter
Gjest Donjuan23 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Selv om jeg ikke helt vet hva janteloven betyr... Dessuten er jeg ikke gutt, til tross for nicket mitt.. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Selv om jeg ikke helt vet hva janteloven betyr... Her finner du janteloven: http://www.jusshjelp.com/janteloven.htm 0 Siter
Gjest Donjuan23 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Her finner du janteloven: http://www.jusshjelp.com/janteloven.htm Ikke interessert.... 0 Siter
Gyda Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Ikke interessert.... Hehe. Men der står den i alle fall. 0 Siter
Gjest Passelig dum, du? Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Dessuten er jeg ikke gutt, til tross for nicket mitt.. Hvorfor har du det nicket da? 0 Siter
Gjest gakk gakk Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg hadde ikke tenkt over dette med tenna hennes, før jeg leste gjennom denne tråden. Hun er en fin jente, og har en vakker stemme. Og det er tross alt det som gjelder i Grand Prix. Ja selvfølgelig er det det som teller i Grand Prix sammenheng, skal ikke motsi deg der.. Men jeg synes tenna hennes er store da... Og spurte her fordi om jeg ville høre om andre var enige med meg eller ei. Så enkelt er det. 0 Siter
Gjest DonJuan24 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Utrolig hva folk henger seg opp i? Janteloven lever videre ser jeg. Syns hun godt kunne kamuflert disse grusomme tenna ja. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Tenkte over det i dag, og da jeg så denne overskriften sa jeg til meg selv at jeg vedder på det er tennene hennes det handler om. Hvem sier det mest om tro - meg eller DOL? :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jenta er søt hun men dette bildet fikk nok tankene til å gå i retning Transsylvania og hestesport ja http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/musikk/article551939.ece?id=63261&slide=11#slide Helt ærlig, jeg synes de tennene ser fake ut. Ser ut som hun har satt på porselenskroner utenpå sine egne. 0 Siter
Gjest hvkakk Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hvorfor har du det nicket da? Kansje hun er trance? ;p 0 Siter
Gjest tintintin Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hun er søt, men tannstillingen er stygg. Ikke for sent med regulering, skulle jeg tro. Ehhh, ikke for å være ekkel, men ikke for sent for regulering sier du,la meg informere om at C. G. har hatt regulering i en mannsalder. Slik hun ser ut nå er faktisk ETTER at tannlegen har behandlet henne. Liker både henne og sangen hennes dog. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.