Gå til innhold

Christine Guldbrandsen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig, jeg synes de tennene ser fake ut. Ser ut som hun har satt på porselenskroner utenpå sine egne.

De ser helt klart fake ut, men det er ikke sikkert hun har gjort det fordi hun hadde lyst.. Og det er nok ikke hun selv som har gjort det heller :-)

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

3

• cecily

3

• flisa

2

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Tenkte over det i dag, og da jeg så denne overskriften sa jeg til meg selv at jeg vedder på det er tennene hennes det handler om.

Hvem sier det mest om tro - meg eller DOL? :-)

Da jeg så overskriften trodde jeg at jeg nå skulle få vite om hun er i slekt med Kate Gulbrandsen.

Den gang ei...

Til tross for mange år på dol har jeg visst naiviteten i behold.

Skrevet

De ser helt klart fake ut, men det er ikke sikkert hun har gjort det fordi hun hadde lyst.. Og det er nok ikke hun selv som har gjort det heller :-)

Vi kan ikke alle se ut som Barbie Star heller ;o)

Skrevet

Huff, hun burde virkelig holdt seg unna Grand Prix med de tenna!

Skrevet

Ehhh, ikke for å være ekkel, men ikke for sent for regulering sier du,la meg informere om at C. G. har hatt regulering i en mannsalder. Slik hun ser ut nå er faktisk ETTER at tannlegen har behandlet henne.

Liker både henne og sangen hennes dog.

Ja vel, det visste jeg ikke. Som sagt, jenta er da søt og flink til å synge.

Meg1365380063
Skrevet

Kansje hun er trance? ;p

Eller kanskje transe?

Skrevet

Herregud hvor usaklig går det ann å bli. Jenta er jo nydelig, og trenger vel ikke å lese her på Dol en masse stygge ting. Dette må da vel være en helt undøvendig tråd??

Enig med deg. Dette er helt ubrukelig tidtrøyte.

Skrevet

Eller kanskje transe?

Whatever, iallefall en av delene :)

Trance-transe-navnet var tilegnet Donjuan, og ikke Guldbrandsen.

Hele tråden er forøvrig usmakelig. Tenk om jenta søker på navnet sitt på nettet og finner dette?

Har hun ikke komplekser fra før, skal hun iallefall få det! Djesus!

Gjest grandprimax
Skrevet

Supert, med hennes hjelp slipper i å bli med på mgp neste år. Bergenserne klarte det igjen, trøkka inn den dårligste låten med den elendigste artisten...

Gjest Søt synes jeg
Skrevet

Er det no' å reagere på, da???

Jenta er søt synes jeg! Har flotte tenner også!

Gjest Gakk gakk sjøl
Skrevet

Ja selvfølgelig er det det som teller i Grand Prix sammenheng, skal ikke motsi deg der..

Men jeg synes tenna hennes er store da... Og spurte her fordi om jeg ville høre om andre var enige med meg eller ei. Så enkelt er det.

Og om noen er enige....? Eller ikke...? Gakk-gakk!

Skrevet

Er det no' å reagere på, da???

Jenta er søt synes jeg! Har flotte tenner også!

Men ikke så søt at du tør skrive nicket ditt!! Ha ha

Skrevet

Nei, jeg reagerer også. Nydelig jente med sinnsykt store, og utrolig hvite tenner.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Supert, med hennes hjelp slipper i å bli med på mgp neste år. Bergenserne klarte det igjen, trøkka inn den dårligste låten med den elendigste artisten...

Vi har forskjellig smak gitt.

I år var det endelig er riktig vinner.

Skrevet

Flotte tenner,ingen tvil om det, men de fylte godt opp i munnen ja....

Gjest Søt synes jeg
Skrevet

Men ikke så søt at du tør skrive nicket ditt!! Ha ha

Nei, der tok du meg, gitt ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...