Gjest mLadys Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Noen som har gjort det her eller kjenner noen som har? Hvordan ble resultatet? Er det veldig vondt? Og ikke minst; hva ligger prisen på ca? 0 Siter
Gjest fornøyd!!! Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Ikke nøl! Det beste jeg har kostet på meg. ca 5000,- Ikke veldig vondt, men du kjenner det. Hoven et par dager. Fortsatt ganske fin farge etter fem år, jeg har ikke frisket opp fargen. Lykke til! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg kjenner en som har gjort det, og det ser forferdelig stygt ut. Greit nok når hun har på sminke (da synes jo ikke det tatoerte for hun sminker over det) men når hun ikke har sminke på ser det ganske dumt ut. 0 Siter
cecily Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg kjenner en som har gjort det, og det ser forferdelig stygt ut. Greit nok når hun har på sminke (da synes jo ikke det tatoerte for hun sminker over det) men når hun ikke har sminke på ser det ganske dumt ut. *fnise langt og lenge* 0 Siter
puttelull Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hva er å tattoere? *vanskelig* Å hallo!? Resonnnerende stil var nok ikke din beste side..;-( 0 Siter
cecily Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Å hallo!? Resonnnerende stil var nok ikke din beste side..;-( Slettes ikke verst den siden, faktisk. 0 Siter
cecily Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Å hallo!? Resonnnerende stil var nok ikke din beste side..;-( Glemte å slenge på et hallo! tilbake. Hallo! og Ikke sant! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Å hallo!? Resonnnerende stil var nok ikke din beste side..;-( Ikke din heller.. hehe Er jo tydelig at Cecily tøyser litt. Hun understreker jo det ved å skrive *vanskelig* nederst 0 Siter
cecily Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Ikke din heller.. hehe Er jo tydelig at Cecily tøyser litt. Hun understreker jo det ved å skrive *vanskelig* nederst Hallo! c",) 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Kjenner ei som har gjort det, og hun er kjempefin, ser alltid nysminka og "fresh" ut! Det var visst ikke vondt, men hun var hoven og blå noen dager etterpå, kanskje nesten en uke. I tillegg har hun farget vippene, så hun trenger bare en vask, så er hun klar for dagen.. Tror det kostet rundt 5000. 0 Siter
Gjest mLadys Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg kjenner en som har gjort det, og det ser forferdelig stygt ut. Greit nok når hun har på sminke (da synes jo ikke det tatoerte for hun sminker over det) men når hun ikke har sminke på ser det ganske dumt ut. Så det ser dumt ut når man ikke har sminket seg? Hvordan sminket seg mener du? Holder det med mascara? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Så det ser dumt ut når man ikke har sminket seg? Hvordan sminket seg mener du? Holder det med mascara? Kan godt hende det ser fint ut med bare mascara. Men jeg synes uansett ikke det er pent med en tynn strek under øyet. Når jeg har på meg eyeliner soter jeg ut sminken litt så det ikke blir så hardt mot øyet. Det går jo ikke ann med tatovert sminke. Men det er jo smak og behag. Uansett hvis man har på seg mascara hele tiden så ser det kanskje ikke så dumt ut med tatovert sminke, men uten mascara ser det egentlig ganske komisk ut. Det er min mening En annen sak er at jeg ikke helt ser poenget. Det tar jo ikke mange minuttene å legge på eyeliner selv, så hvorfor bruke 5000kr på det? 0 Siter
Gjest mLadys Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Kan godt hende det ser fint ut med bare mascara. Men jeg synes uansett ikke det er pent med en tynn strek under øyet. Når jeg har på meg eyeliner soter jeg ut sminken litt så det ikke blir så hardt mot øyet. Det går jo ikke ann med tatovert sminke. Men det er jo smak og behag. Uansett hvis man har på seg mascara hele tiden så ser det kanskje ikke så dumt ut med tatovert sminke, men uten mascara ser det egentlig ganske komisk ut. Det er min mening En annen sak er at jeg ikke helt ser poenget. Det tar jo ikke mange minuttene å legge på eyeliner selv, så hvorfor bruke 5000kr på det? Klarer ikke legge eyeliner, det blir absolutt IKKE pent! ;-) 0 Siter
puttelull Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Ikke din heller.. hehe Er jo tydelig at Cecily tøyser litt. Hun understreker jo det ved å skrive *vanskelig* nederst Jada, jeg "tok den"!;-) Kunne ikke dy meg likevel. (Cecily's sin, altså!) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jada, jeg "tok den"!;-) Kunne ikke dy meg likevel. (Cecily's sin, altså!) Ok..hehe..trodde du mente det siden du tok et bak! hihi =D 0 Siter
Gjest juf Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg kjenner ei som gjorde det. Det ble skjevt, så hun måtte sminke seg likevel. ble jo en dyr fiasko. 0 Siter
puttelull Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Ikke din heller.. hehe Er jo tydelig at Cecily tøyser litt. Hun understreker jo det ved å skrive *vanskelig* nederst Dessuten: hvorfor må man påpeke skrivefeil, hele tida!? Jeg tør påstå at _ingen_ av oss som skriver på DOL til en hver tid er grammatisk korrekte, og jeg synes det er _bare_ dumt å hele tida påpeke slike feil i et sånt forum som dette her. Det er faktisk ikke grammatikken som skal diskuteres, men innholdet i trådene, og man må da kunne forvente at voksne folk med unger har evne til å forstå hva som menes ut i fra sammenhengen!;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Klarer ikke legge eyeliner, det blir absolutt IKKE pent! ;-) Da ville jeg heller spandert på meg et sminke kurs Å legge eyeliner er ikke vanskelig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.