Gå til innhold

Tattoere på eyeliner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ville jeg heller spandert på meg et sminke kurs :) Å legge eyeliner er ikke vanskelig :)

Er ikke så lett når man skjelver på øyet og ikke klarer å lukke det ene øyet, bare det andre... Vil ikke ha under, bare over.

Fortsetter under...

Skrevet

Kan godt hende det ser fint ut med bare mascara. Men jeg synes uansett ikke det er pent med en tynn strek under øyet. Når jeg har på meg eyeliner soter jeg ut sminken litt så det ikke blir så hardt mot øyet. Det går jo ikke ann med tatovert sminke. Men det er jo smak og behag.

Uansett hvis man har på seg mascara hele tiden så ser det kanskje ikke så dumt ut med tatovert sminke, men uten mascara ser det egentlig ganske komisk ut. Det er min mening :)

En annen sak er at jeg ikke helt ser poenget. Det tar jo ikke mange minuttene å legge på eyeliner selv, så hvorfor bruke 5000kr på det?

Helt enig -og noen ganger vil man jo ha en helt annen "look"

Skrevet

Da ville jeg heller spandert på meg et sminke kurs :) Å legge eyeliner er ikke vanskelig :)

På mine skrukkete øyer så - finnes det kurs for damer med triple øyelokkskinn? hehe

Gjest M.Angelica
Skrevet

Dessuten: hvorfor må man påpeke skrivefeil, hele tida!? Jeg tør påstå at _ingen_ av oss som skriver på DOL til en hver tid er grammatisk korrekte, og jeg synes det er _bare_ dumt å hele tida påpeke slike feil i et sånt forum som dette her. Det er faktisk ikke grammatikken som skal diskuteres, men innholdet i trådene, og man må da kunne forvente at voksne folk med unger har evne til å forstå hva som menes ut i fra sammenhengen!;-)

Jeg har ikke unger :P

Skrevet

Helt enig -og noen ganger vil man jo ha en helt annen "look"

Nettopp!

Skrevet

Er ikke så lett når man skjelver på øyet og ikke klarer å lukke det ene øyet, bare det andre... Vil ikke ha under, bare over.

Å ja du vil bare ha over ja. Da ser det forøvrig kanskje ikke så dumt ut.. så lenge de tattoverer helt inntil øyevippene.

Annonse

Skrevet

Dessuten: hvorfor må man påpeke skrivefeil, hele tida!? Jeg tør påstå at _ingen_ av oss som skriver på DOL til en hver tid er grammatisk korrekte, og jeg synes det er _bare_ dumt å hele tida påpeke slike feil i et sånt forum som dette her. Det er faktisk ikke grammatikken som skal diskuteres, men innholdet i trådene, og man må da kunne forvente at voksne folk med unger har evne til å forstå hva som menes ut i fra sammenhengen!;-)

Vi hjelper hverandre til å bli flinkere skribenter. Slurvefeil er greit. Konsekvente skrivefeil er jeg glad for å få tips om er feil slik at jeg kan lære å skrive det riktig.

Og de som har mange feil bør få være i fred. De sliter gjerne litt, og må få lov til å ytre seg likevel.

(Og du må ikke bruke utropstegn og spørsmåltegn sammen!) ;-)

Skrevet

Jeg har ikke unger :P

Nei, men da forstår du nok ikke sammenhengen heller! ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, men da forstår du nok ikke sammenhengen heller! ;)

Jeg får bare glede meg til å få barn. Det kommer til og åpne seg en ny verden for meg på dol da ;)

Skrevet

Jeg får bare glede meg til å få barn. Det kommer til og åpne seg en ny verden for meg på dol da ;)

Åh, ikke bare på DOL!

Du vil forstå så mye mer og lære deg empati! ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Åh, ikke bare på DOL!

*LOL*

Det blir babylaging i kveld ;)

Skrevet

Åh, ikke bare på DOL!

Åkomigjena! Svelga i meg den der flere ganger, så kom ikke her! ;-)

Skrevet

Jada, jeg "tok den"!;-) Kunne ikke dy meg likevel.

(Cecily's sin, altså!)

Må bare bryte inn her og si at du har et av de tøffeste nickene på hele dol.

c",)

Annonse

Skrevet

Beklager, mij, jeg kunne bare ikke dy meg ;)

Gjest amparro
Skrevet

Min venninne har gjort det. Det ble kjempefint :-)) Hun fikk en ny type bedøvelseskrem på og det gjorde ikke vondt. Hun betalte ca. 4000 tror jeg.

Skrevet

Vel, jeg aner ikke noe om verken pris eller smerter, men jeg kjenner ei dame på 75 som har gjort det; for å si det sånn:

hun ser skikkelig skummel ut...

Har hørt en del skrekkhistorier om farge som har lekket utover i huden også, så de ser ut som de kommer rett fra "UHU" i barne-tv...

Skrevet

Må bare bryte inn her og si at du har et av de tøffeste nickene på hele dol.

c",)

*rødmer og fniser for meg sjøl bak plexiglassveggen på jobben* Takk!!!!!

Skrevet

Hånei du, den kommer vi til å leve lenge på ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...