Gjest mLadys Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Da ville jeg heller spandert på meg et sminke kurs Å legge eyeliner er ikke vanskelig Er ikke så lett når man skjelver på øyet og ikke klarer å lukke det ene øyet, bare det andre... Vil ikke ha under, bare over. 0 Siter
flisa Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Kan godt hende det ser fint ut med bare mascara. Men jeg synes uansett ikke det er pent med en tynn strek under øyet. Når jeg har på meg eyeliner soter jeg ut sminken litt så det ikke blir så hardt mot øyet. Det går jo ikke ann med tatovert sminke. Men det er jo smak og behag. Uansett hvis man har på seg mascara hele tiden så ser det kanskje ikke så dumt ut med tatovert sminke, men uten mascara ser det egentlig ganske komisk ut. Det er min mening En annen sak er at jeg ikke helt ser poenget. Det tar jo ikke mange minuttene å legge på eyeliner selv, så hvorfor bruke 5000kr på det? Helt enig -og noen ganger vil man jo ha en helt annen "look" 0 Siter
flisa Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Da ville jeg heller spandert på meg et sminke kurs Å legge eyeliner er ikke vanskelig På mine skrukkete øyer så - finnes det kurs for damer med triple øyelokkskinn? hehe 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Dessuten: hvorfor må man påpeke skrivefeil, hele tida!? Jeg tør påstå at _ingen_ av oss som skriver på DOL til en hver tid er grammatisk korrekte, og jeg synes det er _bare_ dumt å hele tida påpeke slike feil i et sånt forum som dette her. Det er faktisk ikke grammatikken som skal diskuteres, men innholdet i trådene, og man må da kunne forvente at voksne folk med unger har evne til å forstå hva som menes ut i fra sammenhengen!;-) Jeg har ikke unger 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Helt enig -og noen ganger vil man jo ha en helt annen "look" Nettopp! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Er ikke så lett når man skjelver på øyet og ikke klarer å lukke det ene øyet, bare det andre... Vil ikke ha under, bare over. Å ja du vil bare ha over ja. Da ser det forøvrig kanskje ikke så dumt ut.. så lenge de tattoverer helt inntil øyevippene. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Dessuten: hvorfor må man påpeke skrivefeil, hele tida!? Jeg tør påstå at _ingen_ av oss som skriver på DOL til en hver tid er grammatisk korrekte, og jeg synes det er _bare_ dumt å hele tida påpeke slike feil i et sånt forum som dette her. Det er faktisk ikke grammatikken som skal diskuteres, men innholdet i trådene, og man må da kunne forvente at voksne folk med unger har evne til å forstå hva som menes ut i fra sammenhengen!;-) Vi hjelper hverandre til å bli flinkere skribenter. Slurvefeil er greit. Konsekvente skrivefeil er jeg glad for å få tips om er feil slik at jeg kan lære å skrive det riktig. Og de som har mange feil bør få være i fred. De sliter gjerne litt, og må få lov til å ytre seg likevel. (Og du må ikke bruke utropstegn og spørsmåltegn sammen!) ;-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg har ikke unger Nei, men da forstår du nok ikke sammenhengen heller! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Nei, men da forstår du nok ikke sammenhengen heller! Jeg får bare glede meg til å få barn. Det kommer til og åpne seg en ny verden for meg på dol da 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg får bare glede meg til å få barn. Det kommer til og åpne seg en ny verden for meg på dol da Åh, ikke bare på DOL! Du vil forstå så mye mer og lære deg empati! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Åh, ikke bare på DOL! Du vil forstå så mye mer og lære deg empati! *LOL* Det blir babylaging i kveld 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Åh, ikke bare på DOL! Du vil forstå så mye mer og lære deg empati! Åkomigjena! Svelga i meg den der flere ganger, så kom ikke her! ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jada, jeg "tok den"!;-) Kunne ikke dy meg likevel. (Cecily's sin, altså!) Må bare bryte inn her og si at du har et av de tøffeste nickene på hele dol. c",) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Åkomigjena! Svelga i meg den der flere ganger, så kom ikke her! ;-) Beklager, mij, jeg kunne bare ikke dy meg 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Min venninne har gjort det. Det ble kjempefint :-)) Hun fikk en ny type bedøvelseskrem på og det gjorde ikke vondt. Hun betalte ca. 4000 tror jeg. 0 Siter
Elbereth Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Vel, jeg aner ikke noe om verken pris eller smerter, men jeg kjenner ei dame på 75 som har gjort det; for å si det sånn: hun ser skikkelig skummel ut... Har hørt en del skrekkhistorier om farge som har lekket utover i huden også, så de ser ut som de kommer rett fra "UHU" i barne-tv... 0 Siter
puttelull Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Må bare bryte inn her og si at du har et av de tøffeste nickene på hele dol. c",) *rødmer og fniser for meg sjøl bak plexiglassveggen på jobben* Takk!!!!! 0 Siter
cecily Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Åkomigjena! Svelga i meg den der flere ganger, så kom ikke her! ;-) Hånei du, den kommer vi til å leve lenge på ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.