Gå til innhold

Blogger du?

Anbefalte innlegg

Gjest Snøhette
Skrevet

Hvor blogger du? Skriver du om noe spesielt, eller bare dagliglivet generelt? Skaper du debatt, eller får du kosemosekommentarer? Følger du med på noen spesielle blogger?

Hilsen en som nettopp har innsett nytten ved blogging :)

Skrevet

Jeg har opprettet 3 stk og klarer ikke å skjønne hvordan jeg skriver i dem *dum*

Skrevet

Jepp. Jeg har akkurat lagra en oppføring nå. Jeg blogger bare svada om det dagligdagse. Skaper absolutt ikke debatt - og bloggen er rimelig "privat". Det vil si at det bare er de jeg har på msn-lista mi som kan lese den.

Skrevet

Nei, blogger ikke, og er så utrolig lei av å gå inn på f.eks Dagbladets og VGs netside og se reklame forblogger. Jeg driter vel i hva andre måtte mene om den siste premierefilmen eller hva de hadde til middag i går.

Skrevet

Følger med på en blog, nemlig en doler sin.

Har laget en selv, men bruker den ikke. Har laget meg dagbok på et forum, det blir jo omtrent på samme måte. Der skriver jeg ikke om alt og ingenting, men om et spesielt område i livet mitt.

Gjest WolfMan (TopGun)
Skrevet

Nei, jeg har ikke så mye jeg vil dele med hele verden av tanker og meninger.

Mener jeg noe om noen eller noe, så sier jeg fra til dem som det gjelder, eller legger inn innlegg på debatt forumer.

Kan ikke skjønne at noen skulle gidde å lese om mitt liv heller, så... :)

Gjest Isbinne
Skrevet

Jeg og kjæresten min har nettopp opprettet en bryllupsblogg.

Skrevet

Nei, blogger ikke, og er så utrolig lei av å gå inn på f.eks Dagbladets og VGs netside og se reklame forblogger. Jeg driter vel i hva andre måtte mene om den siste premierefilmen eller hva de hadde til middag i går.

"eller hva de haded til middag i går"

slikt får man jo vite på dol, så hva skal man med blogg:P

Skrevet

"eller hva de haded til middag i går"

slikt får man jo vite på dol, så hva skal man med blogg:P

Jeg skrev i bloggen min i dag at jeg hadde kjøttkaker til middag. Det er en viktig opplysning som kan bety en del for mange som er interesserte nok i meg.

Tenk om jeg hadde spist fiskepinner uten at noen visste det? Eller Pizza?

Jo, blogg er viktig. Jeg glemte å skrive hvilken genser jeg tok på meg i dag - men at jeg dusja, det kom med.

;o)

Skrevet

Jepp, jeg blogger på http://epistel.no/ . Mest om mat, og litt om andre ting. Publikummet er vel stort sett venner og venners kjente. Jeg har ikke noen store ambisjoner med bloggingen, det er mest for å få utløp for skrivetrangen som av og til melder seg.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg skrev i bloggen min i dag at jeg hadde kjøttkaker til middag. Det er en viktig opplysning som kan bety en del for mange som er interesserte nok i meg.

Tenk om jeg hadde spist fiskepinner uten at noen visste det? Eller Pizza?

Jo, blogg er viktig. Jeg glemte å skrive hvilken genser jeg tok på meg i dag - men at jeg dusja, det kom med.

;o)

Det stemmer, det var utrolig viktig for meg å få vite at dere hadde kjøttkaker til middag.

Jeg hadde egentlig tenkt å ha det samme, men fikk forandret meny i siste liten.

Tenk for en flause, om vi begge hadde spist det samme? hva skulle vi da ha diskutert på msn til kvelden?

Det er jammen godt at du er påpasselig med slike viktige nyheter, Gyda!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg blogger ikke. Intill for kort tid siden så leste jeg ikke blogger heller.

Men nå som søsteren min har opprettet blogg, så både leser jeg og kommenterer hos henne.

Skrevet

Jeg har laget meg en blogg som jeg skal bruke når vi skal på hentereise til Colombia. Den er helt privat, og kun for spesielt inviterte. Foreløpig har jeg skrevet hele to innlegg, og kun sendt invitasjon til tre "heldige utvalgte" for å se om den virker.

Skrevet

Det stemmer, det var utrolig viktig for meg å få vite at dere hadde kjøttkaker til middag.

Jeg hadde egentlig tenkt å ha det samme, men fikk forandret meny i siste liten.

Tenk for en flause, om vi begge hadde spist det samme? hva skulle vi da ha diskutert på msn til kvelden?

Det er jammen godt at du er påpasselig med slike viktige nyheter, Gyda!

Takk for støtten, og jeg er glad for at vi ikke flausa oss ut med lik middag en slik dag. Der ser man viktigheten av tilsynelatende dagligdagse opplysninger.

Og sånn ellers: I dag har jeg limegrønn genser på meg.

:o)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Takk for støtten, og jeg er glad for at vi ikke flausa oss ut med lik middag en slik dag. Der ser man viktigheten av tilsynelatende dagligdagse opplysninger.

Og sånn ellers: I dag har jeg limegrønn genser på meg.

:o)

Den genseren står nok nydelig til øynene dine :-)

Har du husket å dusje da? Det er også en vesentlig nyhet for meg.

Skrevet

Den genseren står nok nydelig til øynene dine :-)

Har du husket å dusje da? Det er også en vesentlig nyhet for meg.

Ja - selvfølgelig. Jeg dusja i dag. Og det er forresten ikke sikkert jeg kommer til å skrive noe i bloggen i dag. Så på den måten er det jo fint å få det fram her.

;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja - selvfølgelig. Jeg dusja i dag. Og det er forresten ikke sikkert jeg kommer til å skrive noe i bloggen i dag. Så på den måten er det jo fint å få det fram her.

;-)

Så omtenksomt av deg:-)

Å få frem den opplysningen her, mener jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...