Gå til innhold

Vi trenger en "tellermaskin"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger noe alà en stoppeklokke.

Men isteden for å "nulle ut" for hver gang vi trykker på knappen så skal den fortsette å telle.

Altså...jeg trykker, den teller, det går x antall minutter, jeg trykker igjen, den stopper...

der står den på x antall minutter til jeg trykker igjen og da teller den videre til jeg stopper igjen.

Og slik kan den gå til jeg nuller den ut.

Kan en vanlig stoppeklokke arbeide slik?

Annet apparat?

Aller helst en grei liten/stor dings med en enkel trykkeknapp på, enkel å starte og stoppe.

Tips til slik dingsebums mottas med takk.

:)

Skrevet

Hva med mb din? Den kan du ta mellomtider med, men jeg vet ikke hvor mange ganger du kan stoppe og starte, altså hvor mange mellomtider du kan ta. Det varierer sikkert fra mb til mb også?

Gjest noka av ettelleranna slag
Skrevet

Mobiltelefonen min har en slik stoppeklokke

Skrevet

Ja, trodde da det var en av de to funksjonene en stoppeklokke har.

Komfyr-timeren min kan også gjøre sånn.

Skrevet

Tror mobilen min har sånn. 5 "mellomtider" eller noe sånt.

Men hva skal den brukes til?

*nysgjerrig*

Skrevet

Mobilen min gjør sånt...*s*

Er nok mulig mobilen min også gjør slikt ;) men hadde håpet på noe mer "enkelt"...

Å bare trykke liksom...ikke behøve flytte mobilen rundt og trykke seg inn tre, fire trinn i en meny...

Skrevet

Hva med mb din? Den kan du ta mellomtider med, men jeg vet ikke hvor mange ganger du kan stoppe og starte, altså hvor mange mellomtider du kan ta. Det varierer sikkert fra mb til mb også?

Den gjør nok sikkert det. Men hadde håpet på noe mer "enkelt".

Å bare trykke, og å slippe å dra mobilen rundt i huset og gå inn fire, fem steg i en meny

Skrevet

Mobiltelefonen min har en slik stoppeklokke

Har kanskje min også, men har lyst på en "enklere" sak :)

Skrevet

Ja, trodde da det var en av de to funksjonene en stoppeklokke har.

Komfyr-timeren min kan også gjøre sånn.

Min komfyr timer kan nok ikke gjøre sånn, men mulig en vanlig stoppeklokke kan...får sjekke det ut ;)

Skrevet

Tror mobilen min har sånn. 5 "mellomtider" eller noe sånt.

Men hva skal den brukes til?

*nysgjerrig*

Håpet på noe "enklere"...bare trykke...slippe å drasse mobilen rundt og trykke seg seg inn fire, fem trinn liksom.

Hva den skal brukes til...hmmmm...noe så banalt som å fortelle tid brukt på pc i løpet av en dag...

*ler*... har noe med økonomi å gjøre...

Skrevet

Er nok mulig mobilen min også gjør slikt ;) men hadde håpet på noe mer "enkelt"...

Å bare trykke liksom...ikke behøve flytte mobilen rundt og trykke seg inn tre, fire trinn i en meny...

Ja, det enkle ER ofte det beste...:)

Skrevet

Håpet på noe "enklere"...bare trykke...slippe å drasse mobilen rundt og trykke seg seg inn fire, fem trinn liksom.

Hva den skal brukes til...hmmmm...noe så banalt som å fortelle tid brukt på pc i løpet av en dag...

*ler*... har noe med økonomi å gjøre...

Ok, så skal x antall kroner legges på ei sparebøsse som skal gå til internettregninga. Lurt - men her i huset ble det ikke gjennomført.

Skrevet

Ok, så skal x antall kroner legges på ei sparebøsse som skal gå til internettregninga. Lurt - men her i huset ble det ikke gjennomført.

He he...

Nei, kællen driver å tjener penger via datamaskinen og han vil vite om det er lønnsomt nok i forhold til den tiden han sitter der.

Veldig opptatt av at ting skal lønne seg hvis det tar tid

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...