Gjest Jeg velger å være hemmelig jeg! Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 For en tid tilbake siden oppdaget jeg grå hår! Jeg er tredve - og det første grå håret fant jeg for et par år siden. Men i det siste kan jeg se grå hår innimellom på avstand. Det er værre ting som kunne skje med meg. Jeg tenker sjelden på det. Men må allikevel innrømme at det plager meg - litt! Når får folk flest grå hår? Når fikk du grå hår? Jeg er fornøyd med en ting, de grå hårene kan man i allefall skjule. Og huden min er finere og glattere enn de flestes. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg ba frisøren sjekke, og hun fant to. Det her var for et par år siden. Jeg er i tredveårene. Har ikke gjort noe med det. To hårstråd- som jeg ikke ser selv-...får bare være der de er. Men jeg vil helst ikke ha flere. Enda. 0 Siter
Excelsion Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Grå hår kommer når de kommer. Gratulerer med at du har glattere hud enn de fleste. 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 En kamerat av meg fikk grått hår da han var 15! Det er vel kanskje ikke så vanlig. Men han har alltid farget det svart. Men i fjor sluttet han å farge det, og har nå helt grått hår. Han er 32 år nå. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg var 25 år. Tanten min var 14 og det er det yngste jeg har hørt. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg har ikke fått noen enda. Men mannen min har begynt å få noen grå hår nå. Han er 30. Jeg syns han kler det ) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg begynte faktisk å få grå hår da jeg var litt over 20 Så hjelpes meg - en 30-åring må da tåle å få litt grå hår?! - og - skammer du deg over det? siden du ikke vil ha nick? .. hehe.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg er 37 år og har en del grå hår. Tar glansvask/minicolor eller striper det et par ganger i året, men orker stort sett ikke gjøre mye med det. 0 Siter
lex Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg begynte å få grå hår da jeg var 25. Litt tidligere enn gjennomsnittet tror jeg, men ikke noe stort problem. For øvrig farger jeg håret, noe jeg også gjorde mange ganger før de grå hårene begynte å vise seg. 0 Siter
nedtelling Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 her kommer en søt vits om Grå hår! Grått hår Ei lita jente sitter ved kjøkkenbordet mens moren tar oppvasken. Hun kikker på moren noen minutter før hun spør hvorfor hun har et og annet grått hår. - Jo, det skal jeg si deg, svarer hun. - Hver gang du gjør noe galt, som jeg blir lei meg for, får jeg et nytt grått hår. Jenta blir sittende og gruble over det moren nettopp sa før hun sier, - Mamma, hvorfor er alt håret til mormor grått? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.