Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens jeg satt på skolen her en dag fikk jeg en overveldende angstbølge over meg .Jeg mistet kontrollen over meg selv.Jeg fikk noe jeg tror er angstpanikk.Følte angst for absolutt alt ,folket rundt meg ,himmelen , universet, absolutt alt .Jeg trodde jeg skulle dø.Går litt bedre nå , men har til tider vært plaget av sterk dødslyst.Det virker som det er noen som har kontroll over hodet mitt .Til vanlig ser jeg lyst på livet og har det bra.Men det er så skremmende så skremmende .Har bestandig vært veldig sjenert og det har vært et hinder for meg.Sammen med den fakta at jeg er homofil har det vært noen tunge stunder.Har til tider vært veldig ensom .Men det er en stor forskjell fra å være litt deprimert til å ha dødslyst og panikk for alt.Livet virker uvirkelig eller som en drøm. Håper jeg blir bra og får noen å snakke med.Tror dere jeg trenger antidepressive medisiner eller kan det være nok å få snakke ut om mine problemer?

thinkerbell
Skrevet

Synes du bør ta kontakt med din primærlege snarest mulig...

Om medisiner er løsningen våger jeg ikke begi meg ut på å mene noe om.. Men at du trenger å dele dette med noen er helt klart..

klem fra

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tror du har hatt et panikkanfall.

Det er mye sannsynlig at du trenger medisiner/SSRI, men du trenger ikke bare dette. Du trenger også noen å snakke med. Legen din vil kunne hjelpe deg til å finne rett behandling og behandler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...