Gå til innhold

Hvilken film?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unbreakable og 8 Mile går samtidig på TV i kveld. Noen som har sett dem, og kan anbefale den ene eller den andre? Jeg er ingen fan av Eminem, da, bare så det er klart, men kan jo se filmen om den er bra.

Lips1365380508
Skrevet

Tror det går en til som er bra, men nå husker jeg ikke på hvilken kanal.

Jeg har sett både 8 mile, og unbreakable, og begge to er kjempebra syns jeg. 8 mile er jo mer "realistisk", enn unbreakable, så det spørs vel bare hva du liker når det gjelder sjanger?

Jeg er heller ingen fan av Eminem, men syns filmen var bra for det om, men Bruce Willis derimot..han digger jeg=) Gå for Unbreakable du ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Begge filmene er helt greie.

M. Night Shyamalan leverte den meget gode Sixth Sense, og filmene etter (Unbreakable var vel hans andre film) holder ikke i nærheten av samme nivå, men er alle over gjennomsnittet.

Unbreakable er kanskje hans mest spesielle, og rimelig sikkert den færrest vil like.

Jeg synes det er hans nest beste film.

8 Mile er også veldig god, og du trenger ikke like Eminem for å se den. Mannen viser seg faktisk å være en god skuespiller, og her spiller han vel nærmest seg selv.

Skrevet

Hm... Unbreakable er litt vanskelig å beskrive, en slags mystisk spenningsfilm med en særegen stil, mens 8 mile er et litt mer tradisjonell, bygget opp som et familiedrama / "sports"film,

De er begge severdige, spør du meg.

Skrevet

Jeg har ikke sett unbr... men 8 mile har jeg sett.

Digger ikke eminem selv om jeg syns musikken hans er OK, men filmen er bra den! Jeg ble positivt overrasket. Litt annerledes..

Skrevet

Ok. Takk for råd, alle. Jeg leste litt om dem på imdb.com også, og har tenkt å gå for Unbreakable. 8 Mile begynner 10 min før, og jeg har tenkt å se de ti minuttene. Så får vi se om den starter bra nok til at jeg vil fortsette å se den i stedet :P

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Ingen av dem, jeg skal se The Score på TV2. DeNiro, Brando og Norton i en og samme film må jo være bra :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...