Gå til innhold

FU: Busemenn

Anbefalte innlegg

Gjest Busemann
Skrevet

Hva gjør dere med busemennene deres? Jeg spiser dem. Hva med dere?

Skrevet

Mine havner som regel i snytepapiret, men jeg kan gjerne sende dem til deg istedet. I postoppkrav så klart. Avtale?

Lips1365380508
Skrevet

Mine havner som regel i snytepapiret, men jeg kan gjerne sende dem til deg istedet. I postoppkrav så klart. Avtale?

Så greit å få dobbel dose, så slipper han å spise mat den dagen ;p

Gjest "skara"
Skrevet

Uff da så kvalmt!!

Har du hørt om dopapir?

Snyt nesen din og skyll det ned i do!

En ting til pleas vask hendene dine da, vær gang du har pelt deg i nesen masse bakterier der!!

Gjest Busemann
Skrevet

Hvaner som regel i snytepapiret. Hvor havner de ellers hos deg? Klint under skrivebordet, eller under armen eller?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg samler dem opp i et syltetøyglass og deler dem ut som godteri når Halloween-lømmelen renner ned døra mi hver eneste høst.

Skrevet

Hvaner som regel i snytepapiret. Hvor havner de ellers hos deg? Klint under skrivebordet, eller under armen eller?

I pakkepost til deg. :-)

Gjest Busemann
Skrevet

I pakkepost til deg. :-)

Jeg tror du smugspiser dem mij, for jeg har ikke fått noen busepakker:-)

Gjest mannehater
Skrevet

Kald fot i ræva og ut med alt som måtte minne om menn.

Gjest og tommer´n i vinkel? ;)
Skrevet

Kald fot i ræva og ut med alt som måtte minne om menn.

no text

Gjest Hullet er for lite
Skrevet

Kliner dem oppunder sofaen eller under armlenene.

Gjest busedama
Skrevet

Spiser dem. Til og me leger sier at det er sunt!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...