Gjest Busemann Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hva gjør dere med busemennene deres? Jeg spiser dem. Hva med dere? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Mine havner som regel i snytepapiret, men jeg kan gjerne sende dem til deg istedet. I postoppkrav så klart. Avtale? 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Mine havner som regel i snytepapiret, men jeg kan gjerne sende dem til deg istedet. I postoppkrav så klart. Avtale? Så greit å få dobbel dose, så slipper han å spise mat den dagen ;p 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Uff da så kvalmt!! Har du hørt om dopapir? Snyt nesen din og skyll det ned i do! En ting til pleas vask hendene dine da, vær gang du har pelt deg i nesen masse bakterier der!! 0 Siter
Gjest Busemann Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Mine havner som regel i snytepapiret, men jeg kan gjerne sende dem til deg istedet. I postoppkrav så klart. Avtale? Hvaner som regel i snytepapiret. Hvor havner de ellers hos deg? Klint under skrivebordet, eller under armen eller? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg samler dem opp i et syltetøyglass og deler dem ut som godteri når Halloween-lømmelen renner ned døra mi hver eneste høst. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hvaner som regel i snytepapiret. Hvor havner de ellers hos deg? Klint under skrivebordet, eller under armen eller? I pakkepost til deg. :-) 0 Siter
Gjest Busemann Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 I pakkepost til deg. :-) Jeg tror du smugspiser dem mij, for jeg har ikke fått noen busepakker:-) 0 Siter
Gjest mannehater Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Kald fot i ræva og ut med alt som måtte minne om menn. 0 Siter
Gjest og tommer´n i vinkel? ;) Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Kald fot i ræva og ut med alt som måtte minne om menn. no text 0 Siter
Gjest Hullet er for lite Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Kliner dem oppunder sofaen eller under armlenene. 0 Siter
Gjest busedama Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Spiser dem. Til og me leger sier at det er sunt!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.