Gjest Barbie star Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Har du rene klær til denne uken da? Har moren din bestemt seg for å vaske de for deg uansett? Uff :-( Det var et større problem. Jeg trenger jo de klærne mine vaska da.. Men jeg har bestemt meg for å sette de på trappa til mamma i morgen tidlig, så kommer hun nok på bedre tanker!! Mamma kommer hjem seint i kveld.. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Uff :-( Det var et større problem. Jeg trenger jo de klærne mine vaska da.. Men jeg har bestemt meg for å sette de på trappa til mamma i morgen tidlig, så kommer hun nok på bedre tanker!! Mamma kommer hjem seint i kveld.. Skal hun få vin tilbake av deg også da? BTW: har noen søsken Barbie? 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Skal hun få vin tilbake av deg også da? BTW: har noen søsken Barbie? Hva betyr BTW?? Jada jeg er kjempe glad i mamman min, hvis hun vasker klærne mine skal hun garantert få vin av meg:-) Jeg har ingen søsken. Mamma fikk meg da hun var veldig ung og det ble fort slutt mellom han som er faren min og mamma.. Har ikke hatt kontakt med faren min gjennom oppveksten. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hva betyr BTW?? Jada jeg er kjempe glad i mamman min, hvis hun vasker klærne mine skal hun garantert få vin av meg:-) Jeg har ingen søsken. Mamma fikk meg da hun var veldig ung og det ble fort slutt mellom han som er faren min og mamma.. Har ikke hatt kontakt med faren min gjennom oppveksten. det betyr by the way (foresten) traff du noen kjekke gutter på byn i går da? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 det betyr by the way (foresten) traff du noen kjekke gutter på byn i går da? Og By the way ligger rett ved veien. :-) 0 Siter
Idéfix Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Men det er en kul tråd! :-) Du er ønsket som modell når vi skal ta plastikkirurgi hos førstekirurg M.Angelica. *s* Jeg finner ikke den tråden, jeg! Kan du si hva den ligger under. Jeg tror jeg ser litt dårlig! 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 det betyr by the way (foresten) traff du noen kjekke gutter på byn i går da? Det lurer jeg også på *he he* Skal spørre venninnene mine om det.. Hvis noen av dem husker ;-) Det ble mye dansing og litt klining med et par stykker ihverfall..Ingenting seriøst *S* 0 Siter
Idéfix Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg finner ikke den tråden, jeg! Kan du si hva den ligger under. Jeg tror jeg ser litt dårlig! EH... Se du har skrevet navnet på den - skal lete litt til i eldre innlegg! 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Glemte nesten tia her, må liste meg opp å låne pillene før gamlefar legger seg.. Han sitter nok i stua å ser på tv så han merker ingenting..*Blir borte i ca 5 minutter*.. 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Glemte nesten tia her, må liste meg opp å låne pillene før gamlefar legger seg.. Han sitter nok i stua å ser på tv så han merker ingenting..*Blir borte i ca 5 minutter*.. :-) 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 :-) Klarte du å gå inn i leiligheten hans, inn på soverommet hans og ta piller av han uten at han merket det? 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Klarte du å gå inn i leiligheten hans, inn på soverommet hans og ta piller av han uten at han merket det? Det er trapp fra min leilighet opp til gangen hos de. Stefar satt som forventa i stua med tvn på full guffe. Så vips, smatt jeg inn på soverommet,fant fram tablettene..Og så ned igjen. Så enkelt som helst :-) Han merka ikke en skit! 0 Siter
cecily Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hei igjen lissom. Kuuuuuuuult å ha deg tilbake. Klemz. Dødsbra å snike deg inn uten at gamlingen ser deg, ass. klemz igjen. 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Om målet ditt er å minke besøkstallet på DOL, så lykkes du sikkert. 0 Siter
Gyda Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Herregud da... Han merker ikke noe han. Han har nesten et apotek i nattbordsskuffa han! Jeg synes det er mest utrolig at du vet hva stefaren din har i nattbordsskuffen sin. 0 Siter
Aryane Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Låner du ofte piller av stefaren din? I så fall forklarer vel det litt........ 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Alkohol og piller Du er på vei til å bli en superstjerne! 0 Siter
Gjest dust ja.. Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Om målet ditt er å minke besøkstallet på DOL, så lykkes du sikkert. Hvordan skulle Barbie star minke besøkstallet på Dol?? Tror det er motsatt jeg, din dust! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Hei igjen lissom. Kuuuuuuuult å ha deg tilbake. Klemz. Dødsbra å snike deg inn uten at gamlingen ser deg, ass. klemz igjen. *ler* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Guri, jeg er så glad jeg er ferdig med festedagene! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.