Gå til innhold

Ehm... God morgen...på en måte...

Anbefalte innlegg

Gjest Barbie star
Skrevet

Har du rene klær til denne uken da? Har moren din bestemt seg for å vaske de for deg uansett?

Uff :-( Det var et større problem. Jeg trenger jo de klærne mine vaska da.. Men jeg har bestemt meg for å sette de på trappa til mamma i morgen tidlig, så kommer hun nok på bedre tanker!! Mamma kommer hjem seint i kveld..

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angela1365380318

7

• amber sun

3

• Idéfix

2

• cecily

1

Mest aktive i denne tråden

Angela1365380318
Skrevet

Uff :-( Det var et større problem. Jeg trenger jo de klærne mine vaska da.. Men jeg har bestemt meg for å sette de på trappa til mamma i morgen tidlig, så kommer hun nok på bedre tanker!! Mamma kommer hjem seint i kveld..

Skal hun få vin tilbake av deg også da?

BTW: har noen søsken Barbie?

Gjest Barbie star
Skrevet

Skal hun få vin tilbake av deg også da?

BTW: har noen søsken Barbie?

Hva betyr BTW?? Jada jeg er kjempe glad i mamman min, hvis hun vasker klærne mine skal hun garantert få vin av meg:-)

Jeg har ingen søsken. Mamma fikk meg da hun var veldig ung og det ble fort slutt mellom han som er faren min og mamma.. Har ikke hatt kontakt med faren min gjennom oppveksten.

Angela1365380318
Skrevet

Hva betyr BTW?? Jada jeg er kjempe glad i mamman min, hvis hun vasker klærne mine skal hun garantert få vin av meg:-)

Jeg har ingen søsken. Mamma fikk meg da hun var veldig ung og det ble fort slutt mellom han som er faren min og mamma.. Har ikke hatt kontakt med faren min gjennom oppveksten.

det betyr by the way (foresten)

traff du noen kjekke gutter på byn i går da?

Skrevet

Og By the way ligger rett ved veien. :-)

Skrevet

Men det er en kul tråd! :-)

Du er ønsket som modell når vi skal ta plastikkirurgi hos førstekirurg M.Angelica. *s*

Jeg finner ikke den tråden, jeg!

Kan du si hva den ligger under.

Jeg tror jeg ser litt dårlig!

Annonse

Gjest Barbie star
Skrevet

Det lurer jeg også på *he he* Skal spørre venninnene mine om det.. Hvis noen av dem husker

;-) Det ble mye dansing og litt klining med et par stykker ihverfall..Ingenting seriøst *S*

Skrevet

Jeg finner ikke den tråden, jeg!

Kan du si hva den ligger under.

Jeg tror jeg ser litt dårlig!

EH... Se du har skrevet navnet på den - skal lete litt til i eldre innlegg!

Gjest Barbie star
Skrevet

Glemte nesten tia her, må liste meg opp å låne pillene før gamlefar legger seg.. Han sitter nok i stua å ser på tv så han merker ingenting..*Blir borte i ca 5 minutter*..

Gjest Barbie star
Skrevet

Glemte nesten tia her, må liste meg opp å låne pillene før gamlefar legger seg.. Han sitter nok i stua å ser på tv så han merker ingenting..*Blir borte i ca 5 minutter*..

:-)

Angela1365380318
Skrevet

:-)

Klarte du å gå inn i leiligheten hans, inn på soverommet hans og ta piller av han uten at han merket det?

Gjest Barbie star
Skrevet

Klarte du å gå inn i leiligheten hans, inn på soverommet hans og ta piller av han uten at han merket det?

Det er trapp fra min leilighet opp til gangen hos de. Stefar satt som forventa i stua med tvn på full guffe. Så vips, smatt jeg inn på soverommet,fant fram tablettene..Og så ned igjen. Så enkelt som helst :-) Han merka ikke en skit!

Skrevet

Hei igjen lissom. Kuuuuuuuult å ha deg tilbake. Klemz.

Dødsbra å snike deg inn uten at gamlingen ser deg, ass. klemz igjen.

Annonse

Gjest sirikat
Skrevet

Om målet ditt er å minke besøkstallet på DOL, så lykkes du sikkert.

Skrevet

Herregud da... Han merker ikke noe han. Han har nesten et apotek i nattbordsskuffa han!

Jeg synes det er mest utrolig at du vet hva stefaren din har i nattbordsskuffen sin.

Skrevet

Låner du ofte piller av stefaren din?

I så fall forklarer vel det litt........

Skrevet

Alkohol og piller :) Du er på vei til å bli en superstjerne! :)

Gjest dust ja..
Skrevet

Om målet ditt er å minke besøkstallet på DOL, så lykkes du sikkert.

Hvordan skulle Barbie star minke besøkstallet på Dol?? Tror det er motsatt jeg, din dust!

hare1365380455
Skrevet

Hei igjen lissom. Kuuuuuuuult å ha deg tilbake. Klemz.

Dødsbra å snike deg inn uten at gamlingen ser deg, ass. klemz igjen.

*ler*

Skrevet

Guri, jeg er så glad jeg er ferdig med festedagene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...