Gjest the green button Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har vært sammen med en kjempegutt i 5 år nå, og vi har det bra, men ikke så bra som jeg/vi skulle ønske. Det har seg slik at jeg _ofte_ ikke stoler på han. De siste årene har jeg ikke hatt noe som helst tvil og heller ikke grunn til å tvile, men en episode det første året da vi var sammen ødelegger alt NÅ. Det var kanskje flere episoder, og alle er grunnen til at jeg ikke stoler på han nå. Vet at jeg burde glemme det,etter så langt tid,og jeg hadde jo glemt det en stund,men alt kommer tilbake nå. Kan fortelle om en episode, som skjedde da han bodde sammen med an kamerat. De hadde ofte besøk av folk, daglig, og noen overnattet et par ganger, andre ikke, men han løy om det til meg, spesielt en gang da jeg spurte om ei jente hadde overnattet (ei som jeg vet hadde lyst på han),men han løy og sa nei, hvor han dagen etterpå sa ja, men hun sov på sofaen. Og flere jenter har overnattet, noe han syntes var helt greit siden de var venninner, men jeg syns ikke det er greit at ukjente (for meg på den tiden) jenter overnattet hos han. (nå i ettertid VET han at det var dumt, men jeg greier ikke å komme over det. Jeg syns jeg var DUM som ikke gjorde det slutt der og da. I fjor en gang fikk jeg en _veldig sterk_ følelse av at han hadde gjort noe galt,men han sa nei og nei og nei, gang på gang siden jeg tok det opp med han ofte. Etter det har jeg ikke stolt på han og det ødelegger oss. Selfølgelig liker han ikke at jeg maser om det og hvis jeg ikke kommer over det så kommer vi til å gjøre det slutt og det vil jeg ikke... Fortell meg om jeg er dum som lar en slik filleting ødelegge oss, eller er dette litt større enn det? Hva syns dere? Har ikke snakket med NOEN om dette, så jeg vet ikke om jeg gjør det rette, eller er jeg bare paranoid. VET at jeg burde ha latt det bak meg, men hvordan? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Men har han gjort noe galt? Det gjør vel ingenting at en venninne overnattet på sofaen så lenge hun ikke lå i sengen hans? Dumt av han å lyge om det. Kanskje han var redd for at du skulle misforstå og gå fra han? =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604117 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the green button Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Men har han gjort noe galt? Det gjør vel ingenting at en venninne overnattet på sofaen så lenge hun ikke lå i sengen hans? Dumt av han å lyge om det. Kanskje han var redd for at du skulle misforstå og gå fra han? =) Hvordan skal jeg vite om han har gjort noe galt når han lyger om jenter som overnatter? Jenter som vil være sammen med han? Tenk om hun ikke sov på sofaen,men i sengen hans? Det har også overnattet jenter som har gått rundt i huset, i håndkle rundt livet, om morningen, jenter jeg ikke kjente da. Syns du det er greit? Syns det er respektløst av de, overfor meg. Heldigvis så er alle de ut av livet vårt nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvordan skal jeg vite om han har gjort noe galt når han lyger om jenter som overnatter? Jenter som vil være sammen med han? Tenk om hun ikke sov på sofaen,men i sengen hans? Det har også overnattet jenter som har gått rundt i huset, i håndkle rundt livet, om morningen, jenter jeg ikke kjente da. Syns du det er greit? Syns det er respektløst av de, overfor meg. Heldigvis så er alle de ut av livet vårt nå. Jeg synes du overreagerer noe helt vannvittig. Selv hadde jeg dumpet deg tvert. En kjæreste som ikke stoler på meg ville jeg aldri hatt. Du stoler åpenbart ikke på fyren, og ser ut til å se på kvinner generelt som potensielle konkurrenter. Det må være fryktelig slitsomt å være ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604137 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the green button Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg synes du overreagerer noe helt vannvittig. Selv hadde jeg dumpet deg tvert. En kjæreste som ikke stoler på meg ville jeg aldri hatt. Du stoler åpenbart ikke på fyren, og ser ut til å se på kvinner generelt som potensielle konkurrenter. Det må være fryktelig slitsomt å være ham. Takk for svar. Det var det jeg vile høre. At jeg overdriver, slik at jeg kan komme over det, istedentfor å gruble slikt over det,og tenke at jeg har rett. Fatter ikke at han ikke har gjort det slutt med meg, men det må jo være en grunn til det da. Vi har det som regel bra, men av og til kommer tvilen pga usikkerheten min... Så du syns det hadde vært greit for deg at kjæresten din tok med seg ukjente gutter hjem, og de overnattet der uten av du visste om det også løy hun om det dagen etterpå? (for de var egentlig ikke venner, men med "ble venner etterhvert"-for hun kom i tide og utide og besøke de, og bare satt der, også gadd hun ikke gå hjem så hun overnattet) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604143 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvordan skal jeg vite om han har gjort noe galt når han lyger om jenter som overnatter? Jenter som vil være sammen med han? Tenk om hun ikke sov på sofaen,men i sengen hans? Det har også overnattet jenter som har gått rundt i huset, i håndkle rundt livet, om morningen, jenter jeg ikke kjente da. Syns du det er greit? Syns det er respektløst av de, overfor meg. Heldigvis så er alle de ut av livet vårt nå. "Hvordan skal jeg vite om han har gjort noe galt når han lyger om jenter som overnatter?" Det vet jeg ikke. Du får bare stole på han... "Jenter som vil være sammen med han? " Det betyr da ikke at han vil være sammen med de for det! Han hadde vel ikke giddet å være sammen med deg i fem år hvis han ikke elsket deg.. "Tenk om hun ikke sov på sofaen,men i sengen hans? " Eller hun sov i kameraten sin seng. Eller kanskje alle tre sov i samme seng. Eller... hvis..... - Du plager bare deg selv med disse tankene.. "Det har også overnattet jenter som har gått rundt i huset, i håndkle rundt livet, om morningen, jenter jeg ikke kjente da. Syns du det er greit? " He he.. hva er galt med det? Skulle de ikke overnatte fordi han ene som bodde der hadde fått seg dame? "Syns det er respektløst av de, overfor meg. Heldigvis så er alle de ut av livet vårt nå." Jeg synes du er kravstor. Er de ute av livet deres fordi du krever det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the green button Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 "Hvordan skal jeg vite om han har gjort noe galt når han lyger om jenter som overnatter?" Det vet jeg ikke. Du får bare stole på han... "Jenter som vil være sammen med han? " Det betyr da ikke at han vil være sammen med de for det! Han hadde vel ikke giddet å være sammen med deg i fem år hvis han ikke elsket deg.. "Tenk om hun ikke sov på sofaen,men i sengen hans? " Eller hun sov i kameraten sin seng. Eller kanskje alle tre sov i samme seng. Eller... hvis..... - Du plager bare deg selv med disse tankene.. "Det har også overnattet jenter som har gått rundt i huset, i håndkle rundt livet, om morningen, jenter jeg ikke kjente da. Syns du det er greit? " He he.. hva er galt med det? Skulle de ikke overnatte fordi han ene som bodde der hadde fått seg dame? "Syns det er respektløst av de, overfor meg. Heldigvis så er alle de ut av livet vårt nå." Jeg synes du er kravstor. Er de ute av livet deres fordi du krever det? Hehe. Neida, han hadde ikke fått seg dame, har ingenting imot det. han får pule på de han har lyst til, jeg bryr meg ikke om det. Men disse jentene var vel mer rettet mot kjæresten min, ikke kameraten, for han hadde andre venninner. De er ikke ut av livet vårt fordi jeg ønsker det, de er ute fordi de flyttet, + at kjæresten min fant ut hvordan de virkerlig var. Ja jeg vet at jeg plager meg selv, men hva skal jeg gjøre med det? Kommer ikke over det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Takk for svar. Det var det jeg vile høre. At jeg overdriver, slik at jeg kan komme over det, istedentfor å gruble slikt over det,og tenke at jeg har rett. Fatter ikke at han ikke har gjort det slutt med meg, men det må jo være en grunn til det da. Vi har det som regel bra, men av og til kommer tvilen pga usikkerheten min... Så du syns det hadde vært greit for deg at kjæresten din tok med seg ukjente gutter hjem, og de overnattet der uten av du visste om det også løy hun om det dagen etterpå? (for de var egentlig ikke venner, men med "ble venner etterhvert"-for hun kom i tide og utide og besøke de, og bare satt der, også gadd hun ikke gå hjem så hun overnattet) med ukjente (for henne) gutter hjem og lot dem overnatte. Man drar ikke med ukjente gutter hjem på den måten. Men det hadde naturligvis vært noe annet hvis hun a) kjente dem, og som i din sitausjon: Kjæresten din bor sammen med andre gutter. Kjæresten min ville ikke løyet om dette med mindre det hadde skjedd noe, for hun ville visst at jeg ikke hadde reagert på at hennes venner overnattet hos henne, slik de sikkert gjorde før jeg ble sammen med henne. Hvis kjæresten din vet at du ikke stoler på ham og ville reagert på overnattingsgjestene slik du her reagerer, forstår jeg at han løy for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Takk for svar. Det var det jeg vile høre. At jeg overdriver, slik at jeg kan komme over det, istedentfor å gruble slikt over det,og tenke at jeg har rett. Fatter ikke at han ikke har gjort det slutt med meg, men det må jo være en grunn til det da. Vi har det som regel bra, men av og til kommer tvilen pga usikkerheten min... Så du syns det hadde vært greit for deg at kjæresten din tok med seg ukjente gutter hjem, og de overnattet der uten av du visste om det også løy hun om det dagen etterpå? (for de var egentlig ikke venner, men med "ble venner etterhvert"-for hun kom i tide og utide og besøke de, og bare satt der, også gadd hun ikke gå hjem så hun overnattet) Mista litt av starten på det forrige innlegget. Her er det: Nei, det ville ikke vært greit for meg hvis hun dro med ukjente (for henne) gutter hjem og lot dem overnatte. Man drar ikke med ukjente gutter hjem på den måten. Men det hadde naturligvis vært noe annet hvis hun a) kjente dem, og som i din sitausjon: Kjæresten din bor sammen med andre gutter. Kjæresten min ville ikke løyet om dette med mindre det hadde skjedd noe, for hun ville visst at jeg ikke hadde reagert på at hennes venner overnattet hos henne, slik de sikkert gjorde før jeg ble sammen med henne. Hvis kjæresten din vet at du ikke stoler på ham og ville reagert på overnattingsgjestene slik du her reagerer, forstår jeg at han løy for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hehe. Neida, han hadde ikke fått seg dame, har ingenting imot det. han får pule på de han har lyst til, jeg bryr meg ikke om det. Men disse jentene var vel mer rettet mot kjæresten min, ikke kameraten, for han hadde andre venninner. De er ikke ut av livet vårt fordi jeg ønsker det, de er ute fordi de flyttet, + at kjæresten min fant ut hvordan de virkerlig var. Ja jeg vet at jeg plager meg selv, men hva skal jeg gjøre med det? Kommer ikke over det. Har du pratet mye med kjæresten din om akkurat dette? Du tenker altså at han kan ha vært utro i begynnelsen av forholdet deres? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the green button Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 med ukjente (for henne) gutter hjem og lot dem overnatte. Man drar ikke med ukjente gutter hjem på den måten. Men det hadde naturligvis vært noe annet hvis hun a) kjente dem, og som i din sitausjon: Kjæresten din bor sammen med andre gutter. Kjæresten min ville ikke løyet om dette med mindre det hadde skjedd noe, for hun ville visst at jeg ikke hadde reagert på at hennes venner overnattet hos henne, slik de sikkert gjorde før jeg ble sammen med henne. Hvis kjæresten din vet at du ikke stoler på ham og ville reagert på overnattingsgjestene slik du her reagerer, forstår jeg at han løy for deg. Jeg stolte på han da, helt til den episoden skjedde + mange andre ting som gjorde meg usikker. Og nei ingen overnattet hos han før vi ble sammen, fordi han bodde hjemme da vi først ble sammen. Dessuten var ikke dette "ei venninne", men ei bekjent, som var kjent som _veldig_ løs. Jeg syns ikke at det du sier er en god grunnlag for å lyge til meg, for se hva som skjedde? Hadde han sagt det med en gang hadde jeg blitt sur ja, men glemt det,men når han skjuler noe så glemmer jeg det aldri. Men greit, folk har forskjellige meninger, og takk gud for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the green button Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Mista litt av starten på det forrige innlegget. Her er det: Nei, det ville ikke vært greit for meg hvis hun dro med ukjente (for henne) gutter hjem og lot dem overnatte. Man drar ikke med ukjente gutter hjem på den måten. Men det hadde naturligvis vært noe annet hvis hun a) kjente dem, og som i din sitausjon: Kjæresten din bor sammen med andre gutter. Kjæresten min ville ikke løyet om dette med mindre det hadde skjedd noe, for hun ville visst at jeg ikke hadde reagert på at hennes venner overnattet hos henne, slik de sikkert gjorde før jeg ble sammen med henne. Hvis kjæresten din vet at du ikke stoler på ham og ville reagert på overnattingsgjestene slik du her reagerer, forstår jeg at han løy for deg. Det at han bor sammen med andre har ingenting å si egentlig.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the green button Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Har du pratet mye med kjæresten din om akkurat dette? Du tenker altså at han kan ha vært utro i begynnelsen av forholdet deres? Ja vi har pratet veldig mye om det,(vi har veldig god kommunikasjon sånn sett) og han sier at han ikke har vært utro. at han aldri har vært utro mot meg. Jeg kjenner ham ganske godt og han ER en skikkelig godgutt, men de beste kan vise seg til å være de verste også. Som sagt, tvilen kommer av og til, og da krangler vi, men jeg burde jo glemme hele greia, siden dette skjedde for en god stund siden. Hans tap hvis jeg finner ut at han har vært utro. Da kommer HAN til å angre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest printa Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Tror du skal kjenne på magefølelsen din, hva som er riktig eller galt i dette tilfellet. Ingen her kan greie å fortelle deg hva du skal føle. Føler du at det er noe som er feil, så er det mest sannsynlig det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the green button Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Tror du skal kjenne på magefølelsen din, hva som er riktig eller galt i dette tilfellet. Ingen her kan greie å fortelle deg hva du skal føle. Føler du at det er noe som er feil, så er det mest sannsynlig det. Har følt at det er feil flere ganger. Har hatt en skikkelig magefølelse at noe er galt, men han nekter. Er redd for at jeg skal la en magefølelse ødelegge 5 år sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg stolte på han da, helt til den episoden skjedde + mange andre ting som gjorde meg usikker. Og nei ingen overnattet hos han før vi ble sammen, fordi han bodde hjemme da vi først ble sammen. Dessuten var ikke dette "ei venninne", men ei bekjent, som var kjent som _veldig_ løs. Jeg syns ikke at det du sier er en god grunnlag for å lyge til meg, for se hva som skjedde? Hadde han sagt det med en gang hadde jeg blitt sur ja, men glemt det,men når han skjuler noe så glemmer jeg det aldri. Men greit, folk har forskjellige meninger, og takk gud for det. Hva har det å si at hun er lett på tråden? Eier ikke typen din selvkontroll? I så fall har du et problem. Når det gjelder løgnen hans trodde han helt sikkert først at du ville reagere svært negativt på hennes overnatting, men så fikk han kanskje for seg at det var like greit å være ærlig. Dumt av ham. Sånn det hele har utviklet seg. Men har du gått og grublet på det her i flere år? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Bugga Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det var dumt av han å lyve for deg, det er ingen tvil om det. Men hvis dette var en engangsforeteelse, og noe som skjedde for 5 år siden, så synes jeg ikke du skal bruke så mye energi på det nå. Det høres ut som om du henger deg opp i bagateller, og så vidt jeg forstår har han ikke gjort noe galt, ihvertfall ikke som du vet om. Så da må man nesten gå ut ifra at folk er uskyldige til det motsatte er bevist. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the green button Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hva har det å si at hun er lett på tråden? Eier ikke typen din selvkontroll? I så fall har du et problem. Når det gjelder løgnen hans trodde han helt sikkert først at du ville reagere svært negativt på hennes overnatting, men så fikk han kanskje for seg at det var like greit å være ærlig. Dumt av ham. Sånn det hele har utviklet seg. Men har du gått og grublet på det her i flere år? Neida har ikke det. Du har vel ikke lest hele innlegget mitt. Skrev at jeg en stund hadde glemt det(3 år) men fikk en vond magefølelse i fjor og etter det har jeg grublet på ting (av og til). Når vi krangler. ikke hele tiden altså. Må ikke tro at jeg har grublet på noe sånt i flere år, er ikke så gærn altså ;p Dette kommer som regel fordi jeg er usikker på meg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the green button Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det var dumt av han å lyve for deg, det er ingen tvil om det. Men hvis dette var en engangsforeteelse, og noe som skjedde for 5 år siden, så synes jeg ikke du skal bruke så mye energi på det nå. Det høres ut som om du henger deg opp i bagateller, og så vidt jeg forstår har han ikke gjort noe galt, ihvertfall ikke som du vet om. Så da må man nesten gå ut ifra at folk er uskyldige til det motsatte er bevist. Ja jeg vet. Hater meg selv for i det hele tatt ta dette opp, men vet altså ikke hvordan jeg skal "glemme det". Dette kommer fordi jeg er usikker på meg selv. Må vel begynne der tenker jeg. Få mer selvtillit først og fremst. Takk for svar! Han har ikke gjort noe "galt" etter dette nei, såvidt jeg vet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Neida har ikke det. Du har vel ikke lest hele innlegget mitt. Skrev at jeg en stund hadde glemt det(3 år) men fikk en vond magefølelse i fjor og etter det har jeg grublet på ting (av og til). Når vi krangler. ikke hele tiden altså. Må ikke tro at jeg har grublet på noe sånt i flere år, er ikke så gærn altså ;p Dette kommer som regel fordi jeg er usikker på meg selv. Han har vært sammen med deg i 5 år. Du omtaler ham som en skikkelig godgutt. Ta det rolig. Det er helt sikkert deg han vil ha. Ingen grunn til å skape problemer ved å henge seg opp i gamle bagateller du uansett aldri vil få et 100 % sikkert svar på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217329-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1604194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.