Gå til innhold

msn block checker

Gjest ekkelt å mistro noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en eller annen msn block checker sier at en person er offline kan man nok ikke alltid stole på det.

Men dersom det påstås at personen er online, og kaller seg et-eller-annet? Kan det også være feil??

Jeg pleier aldri å sjekke folk til vanlig, men det er en jeg kjenner som jeg ikke føler at jeg kan stole på. I dag har han stått som "online" lenge, men etterpå blånektet han.

Så sa han at block checker bare var tull: "sjekk meg nå da, sjekk meg nå da!" og da viste msn block checkeren stadig feil. Men den viser ikke falsk "online" status på NOEN andre i msn lista mi! Kan han et ekstra triks??

ShitDiddelyDo
Skrevet

Herregud.

Hvis folk ikke vil snakke med deg så ta et hint, da.

Patetisk å sjekke denne block-checkeren i utgangspunktet.

Skrevet

Herregud.

Hvis folk ikke vil snakke med deg så ta et hint, da.

Patetisk å sjekke denne block-checkeren i utgangspunktet.

Han har ikke blokkert meg, vi har aldri vært på hverandres msn liste! Denne saken gjelder noe helt annet, men det er meningsløst å brette ut alt det her.

Gjest Ring å hør om de vil snakke, ikke "sjekk bak ryggen"
Skrevet

block checker fungerer ikke nei, absolutt ikke. dessuten er det en latterlig greie. Hvis du ikke ser at folk er pålogget, så er de enten frakoblet, eller så vil de ikke snakke med deg.

Skrevet

block checker fungerer ikke nei, absolutt ikke. dessuten er det en latterlig greie. Hvis du ikke ser at folk er pålogget, så er de enten frakoblet, eller så vil de ikke snakke med deg.

Som jeg svarte under her også: vi er ikke på msn listene til hverandre. Spørsmålet var IKKE om han hadde blokkert, men om han var pålogget eller ikke.

For han sa nemlig at han gjorde noe helt annet.

Skrevet

Som jeg svarte under her også: vi er ikke på msn listene til hverandre. Spørsmålet var IKKE om han hadde blokkert, men om han var pålogget eller ikke.

For han sa nemlig at han gjorde noe helt annet.

Hvis dere ikke er på listene til hverandre, hvordan kan du da se om han er online eller offline da?

Sjekker du ham hos noen andre? Eller hva i alle dager mener du egentlig ?

Gjest margretaa
Skrevet

tror ikke den er så bra, tripod sin er bedre...

Skrevet

Hvis dere ikke er på listene til hverandre, hvordan kan du da se om han er online eller offline da?

Sjekker du ham hos noen andre? Eller hva i alle dager mener du egentlig ?

det er jo nettopp det man bruker msn block checker til! Man fyller ut en adresse, og får vite om personen er online eller ikke, evt navnet man er pålogget med.

Skrevet

det er jo nettopp det man bruker msn block checker til! Man fyller ut en adresse, og får vite om personen er online eller ikke, evt navnet man er pålogget med.

å,ok. Jeg trodde en block checker var for å finne ut en person hadde blokkert deg eller ikke. Da tok jeg feil.

:-)

Men hvorfor kan du ikke bare maile og spørre om han vil være på msn-lista di da? Hvorfor sjekke sånn i det skjulte om han er pålogget på msn et sted?

Skjønner ikke hva du får ut av å vite om en person er pålogget på en annens liste eller ikke.

hm...

Skrevet

tror ikke den er så bra, tripod sin er bedre...

Det finnes jo mange msn block checkere, jeg sa ikke hvilken jeg brukte. Ville helst ha et generelt svar på:

Kan "online" status være feil?

Gjest margretaa
Skrevet

Det finnes jo mange msn block checkere, jeg sa ikke hvilken jeg brukte. Ville helst ha et generelt svar på:

Kan "online" status være feil?

ja på den jeg trodde du mente så er den helt sikker feil..

den het bare msn block checker så jeg misforstod...

kanskje jeg bare gjorde noe veldig feil nå.

Men den sa at en jeg vet var offline, var online.

så egentlig så vet jeg vel ikke svaret på spm ditt..

Gjest Ring å hør.....
Skrevet

å,ok. Jeg trodde en block checker var for å finne ut en person hadde blokkert deg eller ikke. Da tok jeg feil.

:-)

Men hvorfor kan du ikke bare maile og spørre om han vil være på msn-lista di da? Hvorfor sjekke sånn i det skjulte om han er pålogget på msn et sted?

Skjønner ikke hva du får ut av å vite om en person er pålogget på en annens liste eller ikke.

hm...

De fleste bruker det nok til nettopp det du sier, å sjekke om folk har blokkert deg.

Hadde vært kjipt om man kunne sjekke hvem som helst, og til og med på vite hvilket navn dem er logget på som. Dette tror jeg nok ikke fungerer .

Skrevet

De fleste bruker det nok til nettopp det du sier, å sjekke om folk har blokkert deg.

Hadde vært kjipt om man kunne sjekke hvem som helst, og til og med på vite hvilket navn dem er logget på som. Dette tror jeg nok ikke fungerer .

Man kan faktisk det. Og i de fleste tilfeller funker det. Er bare usikker på de siste prosentene, det KAN være misvisende en sjelden gang.

Gjest Ring å hør..
Skrevet

Man kan faktisk det. Og i de fleste tilfeller funker det. Er bare usikker på de siste prosentene, det KAN være misvisende en sjelden gang.

Har testet, på meg selv, og står alltid feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...