Gå til innhold

Om angrepillen..

Anbefalte innlegg

Gjest trøst og bære
Skrevet

Jeg tok angrepille i dag, etter ubeskyttet sex på lørdag, men nå etter at dagen har gått husket jeg plutselig på et jeg hadde en kondomsprekk i jula, og da tok jeg ikke angrepille...

Så visst jeg ble gravid i jula, hvordan vil angrepillen virke inn der?

Og skulle jeg ikke fått noen små tegn på graviditet snart?

Sånn går d når man hiver innpå angrepiller og glemmer å tenke..

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis du ikke har hatt mensen etter jul er det vel stor fare for at du er gravid. Du får sjekke det ut og håpe på det beste. Kanskje du bør vurdere sikrere prevensjon i fremtiden?

Gjest løp til legen
Skrevet

Det er i såfall en kraftig hormondose for et seks uker gammelt foster.

Ta en graviditetstest, og fort deg til legen. Er testen positiv, får du snakke med legen om dette, er den negativ, bruker du hastetimen hos legen til å skaffe deg sikker prevensjon (som du evt bruker sammen med kondom for å beskytte deg mot sykdommer).

Gjest trøst og bære
Skrevet

Har du hatt mensen etter jul?

Nei, men den er ikke så regelmessig, så jeg har ikke tenkt på det...Uff..

Gjest trøst og bære
Skrevet

Hvis du ikke har hatt mensen etter jul er det vel stor fare for at du er gravid. Du får sjekke det ut og håpe på det beste. Kanskje du bør vurdere sikrere prevensjon i fremtiden?

Går på medisiner som ikke er forenelig med annen prevensjon enn kondom, desverre, for jeg er egentlig alt for sløv til å huske å passe på, og når han jeg har hatt sex med er enda værre, må det bare gå galt!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...