Gjest På utkikk Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg er for tiden på leting etter jobb innen skolen og lurer på i den forbindelse på å kontakte steinerskolen. Skulle gjerne visst noe mer om steinerpedagogikken. Er det noen som vet hva som er typisk for steinerpedagogikken? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Den legger iallfall stor vekt på det kreative og det individuelle. De er såvidt jeg har forstått mye ute. Jeg kjenner ei som gikk på steinerskolen for mange år siden. De begynte med tysk (og engelsk) i 1. klasse, og begynte å lære å spille fiolin samme året. 0 Siter
Gjest nosigns Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Det enkleste må vel være å ta et søk, tenker jeg! Ligger sikkert mye på Steinerskolen der ute på nettet. 0 Siter
mariamamma Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg har gått på Steinerskolen og kan bare gi skolen mine beste skussmål. Vet ikke hvor i landet du bor, men søk på steinerskolene i Norge så får du opp linker og adresser til de forskjellige skolene. Du kan jo sjekke ut mer om skolens pedagogikk her: www.steinerskolen.no Eller sende mail til høyskolen og høre om du evnt trenger å ta tilleggsutdannelse. Steinerskolen har sin egen høyskole for utdanning av lærere og førskole: rshoyskolen.no Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.