Gjest juhi Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hei Skal den rød-grønne regjeringen særlig satse på kommunen?? Noen som kan hjelpe meg her?? 0 Siter
citoyen Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Du får lese soria-moria-erklæringen, der står nok svaret. 0 Siter
soleil Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Sitter du og skriver oppgave som skal være ferdig i morgen nå da? *rister på hodet* 0 Siter
Gjest juhi Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hvorvidt jeg skal levere oppg. i morgen er vel irrelevant...?! Jeg spurte om en ting, og da synes jeg de som har noe ordentlig svar kan svare... 0 Siter
soleil Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Hvorvidt jeg skal levere oppg. i morgen er vel irrelevant...?! Jeg spurte om en ting, og da synes jeg de som har noe ordentlig svar kan svare... Er ikke sikkert folk gidder å engasjere seg for å gjøre leksene dine, vettu... Du fikk et godt tips av citoyen. Kan hende du finner noe her også: http://www.odin.dep.no/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.