Gjest Student2006 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Noen som har tenkt å gå der neste år eller? =) I såfall, hva skal du gå? 0 Siter
Gjest Zolange Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg tar spes.ped.master, men ikke på heltid. Du da? 0 Siter
Gemini Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg tar spes.ped.master, men ikke på heltid. Du da? Kan jeg få spørre deg om spes.ped.-studiet? Har du tatt spes.ped. "hele veien", eller som videreutdanning til lærerutdanning eller førskolelærer? Evt. en annen variant? Jeg lurer selv på å ta en spes.ped.utdanning, men er litt usikker på hvordan kombinere det med jobb... En mulighet er å ta vernepleier, og så spes.ped. som videreutdanning, og det frister meg nok kanskje mer enn lærerutdanning. Vet i alle fall at jeg kan ta 3-årig vernepleier over 4 år på deltid. Vil tro det er vanskelig å ta lærerskole på deltid? Huff, masse spørsmål, men først og fremst er jeg nysgjerrig på hvilken løsning andre velger, og evt. hvorvidt min ide er en god eller mindre god vei fram til målet... :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Kan jeg få spørre deg om spes.ped.-studiet? Har du tatt spes.ped. "hele veien", eller som videreutdanning til lærerutdanning eller førskolelærer? Evt. en annen variant? Jeg lurer selv på å ta en spes.ped.utdanning, men er litt usikker på hvordan kombinere det med jobb... En mulighet er å ta vernepleier, og så spes.ped. som videreutdanning, og det frister meg nok kanskje mer enn lærerutdanning. Vet i alle fall at jeg kan ta 3-årig vernepleier over 4 år på deltid. Vil tro det er vanskelig å ta lærerskole på deltid? Huff, masse spørsmål, men først og fremst er jeg nysgjerrig på hvilken løsning andre velger, og evt. hvorvidt min ide er en god eller mindre god vei fram til målet... :-) http://www.hibu.no/cgi-bin/hibu/imaker?id=22847 Det finnes, iallfall 0 Siter
Gjest Student2006 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Kan jeg få spørre deg om spes.ped.-studiet? Har du tatt spes.ped. "hele veien", eller som videreutdanning til lærerutdanning eller førskolelærer? Evt. en annen variant? Jeg lurer selv på å ta en spes.ped.utdanning, men er litt usikker på hvordan kombinere det med jobb... En mulighet er å ta vernepleier, og så spes.ped. som videreutdanning, og det frister meg nok kanskje mer enn lærerutdanning. Vet i alle fall at jeg kan ta 3-årig vernepleier over 4 år på deltid. Vil tro det er vanskelig å ta lærerskole på deltid? Huff, masse spørsmål, men først og fremst er jeg nysgjerrig på hvilken løsning andre velger, og evt. hvorvidt min ide er en god eller mindre god vei fram til målet... :-) Jeg har tenkt til å gå førskolelærer eller allmennlærer.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.